piątek , 29 marca 2024
Home / News / Facebook / Workplace by Facebook – 10 powodów by zacząć korzystać

Workplace by Facebook – 10 powodów by zacząć korzystać


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

2 miliardy aktywnych użytkowników miesięcznie, z czego 307 milionów korzysta w Europie. Takimi statystykami może pochwalić się Facebook. Dla wielu firm ten wynik jest praktycznie nieosiągalny pomimo wielu czynników jak np. ogromny budżet, czy idealny moment wejścia na rynek. Liczby te pokazują jak wiele osób zna specyfikę Facebooka i wie w jaki sposób z niego korzystać. Dlatego śmiało możemy stwierdzić, że 2 miliardy osób jest w stanie dostosować się do nowego rozwiązania dla firm jakim jest Workplace.

Workplace to narzędzie skierowane dla każdego przedsiębiorstwa bez względu na liczbę osób tam pracujących. To nie ma znaczenia czy prowadzisz lokalny biznes, sprzedajesz swoje usługi na terenie całego kraju, czy wytwarzasz materiały dostarczając je w odległy zakątek świata. Workplace posiada wiele użytecznych funkcji, a jego intuicyjność pozwala zacząć pracę z setkami osób już dziś.

Jeśli nadal zastanawiasz się dlaczego warto skorzystać z Workplace by Facebook to zapraszam Cię do dalszego czytania mojego wpisu.
Oto 7 głównych powodów dla których warto zdecydować się na wdrożenie w swojej firmie Workplace by Facebook

1 Intuicyjność

Dziecko w wieku 7 lat, student archeologii, zapracowany rodzic, a także 60 letnia babcia, która w wolnym czasie lubi szydełkować. Co łączy tych wszystkich ludzi? Każda z nich potrafi korzystać z Facebooka w stopniu podstawowym lub bardziej zaawansowanym. To jest najważniejszy powód, który skłonił wiele firm do skorzystania z Workplace’a. Czas i koszta jakie przeznaczają firmy przy wdrażaniu nowych narzędzi mija się z celem lean managementu.

2 Przejrzysty podział na grupy

Kolejnym ważnym elementem są grupy, które w porównaniu do zwykłego Facebooka mogą zostać podzielone tematycznie. ”Otwarta dyskusja”, “Nowi klienci”, “Projekty” “Social” itp. Swoje grupy możesz nazwać dowolnie i jednocześnie zachować porządek w którym wszyscy pracownicy będą się mogli odnaleźć. Do grup mają tylko dostęp osoby z Twojej firmy, których doda administrator. Wyjątkiem są grupy o nazwie “Multi-Company” w których uczestniczyć mogą osoby z innych firm bez konieczności korzystania z Workplace. Pozwala to na sprawną współpracę pomiędzy kilkoma firmami, spajając wszystkie z nich w jednym miejscu.
Workplace-Facebook

3 Cena

Co prawda zwykły Facebook jest darmowy, ale wszystkie elementy które Workplace posiada warte są tych pieniędzy. 3$ miesięcznie przy maksymalnej liczbie 1000 pracowników lub 2$ za kolejnych 9000. Porównując to narzędzie z innymi nie możemy patrzeć tylko na cenę pakietu jaką będziemy ponosić każdego miesiąca, ale również na koszty szkolenia, wdrożenia, i przede wszystkim czas jaki musimy poświęcić na wprowadzenie nowego narzędzia do naszej firmy. Bo przecież podświadomie każdy z nas potrafi korzystać z tego narzędzia.
Wskazówka: Przez pierwsze 3 miesiące można testować Workplace za darmo, więc w sumie, why not?

4 Wydarzenia

Tematyczny event pracowniczy, śniadanie biznesowe, czy też szkolenie, to wszystko z łatwością możesz zorganizować za pomocą jednej platformy na której opierasz swoją całą komunikację w firmie. Sprawnie, szybko, i wygodnie.

5 Transmisja Live

Uczestniczysz w szkoleniu lub konferencji na której nie mogą być Twoi wszyscy współpracownicy? Żaden problem! Aplikacja Workplace plus odrobina chęci pozwolą Twoim kolegom z pracy przenieść się do miejsca w którym aktualnie jesteś. Dzięki temu rozwiązaniu wszyscy chętni mogą uczestniczyć w tym wydarzeniu.

6 Integracja

Ilość plików może czasami przerastać, więc sprawne administrowanie nimi jest kluczowe przy efektywnym zarządzaniu firmą. Integracja z pakietem G Suite pozwoli Ci na bezpośrednią edycję plików bez wychodzenia poza Workplace. Na takie rozwiązania niestety nie możesz sobie pozwolić w przypadku zwykłego Facebooka. Dodatkowo One Drive, Dropbox to wszystko możesz spiąć w jedną całość.

7 Org Chat

Nowy w firmie, nie wiesz do kogo zgłosić się z pytaniem? Żaden problem! Dzięki tej funkcji możesz doskonale poznać strukturę swojej organizacji, dowiesz się kto jest kto, i jakie obejmuje stanowisko.

8 Boty

Ostatnio popularny dodatek dla firm które chcą zautomatyzować zarówno komunikację z klientami jak również proces zakupowy. Idealnie sprawdzą się na Workplace gdy po odwiedzeniu danej grupy, otrzymujemy szybką i sprawną komunikację z botem na wybrany przez nas temat. Dodatkowo boty są w stanie nadzorować pracę, przypominać o przyznanych zadaniach i wielu innych elementach.

9 Statystyki

Która grupa jest najaktywniejsza, czy pracownicy korzystają z urządzeń mobilnych czy otwierają najczęściej Workplace w wersji web, który pracownik jest najaktywniejszy (hmm dla którego premia?) Na te wszystkie pytania znajdziesz odpowiedzi w zakładce statystyki. Wyciąganie wniosków to podstawowy element by dobrze wykorzystać każde narzędzie i rozwiązanie.

10 10,423

Tyle firm korzysta z Workplace by Facebook, wśród nich znajdziemy m.in Starbucks, Danone, Booking.com, Royal Bank of Scotland. Wymienione firmy możemy śmiało określić mianem gigantów, co oznacza, że skoro tak rozbudowane organizacje z wieloma tysiącami pracowników były w stanie zaimplementować Workplace to dlaczego mniejsze firmy miałyby sobie nie poradzić?

Facebook cały czas rozwija się i inwestuje duże pieniądze w swoje narzędzia. Uważam, że warto obserwować wszystkie zmiany i dodatki jakie wprowadza, bo jego działania raczej nie obrazują postawy pasywnej. W porównaniu do konkurencyjnych narzędzi gdzie zmiany są raz na miesiąc lub dwa, Facebook nowe rozwiązania dodaje kilka razy w miesiącu.

Mam nadzieję, że powyższe przemyślenia oparte na doświadczeniach korzystania z Facebooka zarówno w formie “zwykłego użytkownika” jak również pracownika pozwolą Ci podjąć racjonalną decyzję i spróbujesz zaimplementować Workplace w swojej firmie.
Więcej informacji na temat Workplace by Facebook znajdziesz u jedynego partnera w Polsce https://flyonthecloud.com/workplace-by-facebook/

O Azteq Azteq

Zobacz również

Jak wypozycjonować kanał na YouTube

YouTube to druga co do wielkości platforma wyszukiwania na świecie. Z tego powodu, każdy twórca …