piątek , 29 marca 2024
Home / Wszystkie / 7 wysokiej jakości narzędzi online do poprawy marketingu lokalnego

7 wysokiej jakości narzędzi online do poprawy marketingu lokalnego


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

Lokalne firmy poszukują możliwości marketingowych w Internecie. Nawet jeśli Twoi potencjalni klienci znajdują się w bliskiej odległości, sposób, w jaki ludzie dowiadują się o firmach, zmienił się. Telefon komórkowy stał się ważnym elementem, a potencjalni klienci często szukają recenzji i dalszych informacji z pobliskiej lokalizacji. Aby zaspokoić ten wysoki popyt, opracowano różne narzędzia, aby pomóc lokalnym przedsiębiorstwom w dotarciu do docelowych odbiorców. Poniższe przykłady powinny być brane pod uwagę, jeśli chcesz skutecznie i efektywnie sprzedawać lub dostarczać usług marketingowych lokalnym przedsiębiorcą.

Marketing Lokalny i BrightLocal

BrightLocal to narzędzie, które może przynieść korzyści lokalnym firmom i większym agencjom. Możesz uruchamiać audyty, śledzić rankingi, wzmianki i recenzje. Informacje te można następnie wykorzystać do poprawy widoczności, dodawania lub aktualizowania wzmianek na głównych platformach NAP, rozpatrywania negatywnych opinii i przesyłania odpowiedzi na nie.

Whitespark

Whitespark to kolejne narzędzie, które pomaga znaleźć i zbudować cytaty, monitorować recenzje i śledzić rankingi. Istnieje również kilka dodatkowych narzędzi, takich jak materiały informacyjne i generator linków do przeglądu, które pomagają klientom w procesie nakłaniania do napisania recenzji. Linki są głównym czynnikiem w SEO, a poszukiwacz linków sprawia, że ​​docieranie do stron docelowych jest niezwykle łatwe.

Moz Local

Moz Local współpracuje z wieloma partnerami danych, takimi jak Neustar, Hotfrog, Acxiom i Factual, rozpowszechniając informacje biznesowe w wielu witrynach. Nieprawidłowe dane mogą stanowić problem dla potencjalnych klientów i wyszukiwarek, dlatego ważne jest, aby je prawidłowo. Możesz przesłać poprawne dane do Moz Local, a oni wykorzystają swoich partnerów agregujących dane do dodania lub zaktualizowania informacji tam, gdzie jest to wymagane.

SEMrush

SEMrush to szersze narzędzie marketingowe, które można wykorzystać do badania słów kluczowych, analizy backlinków, monitorowania reklam i innych. W przypadku marketingu lokalnego narzędzie to jest skuteczne dla SEO, pomagając odkryć dokładnie to, co robią główni konkurenci. Możesz również przejrzeć historyczne reklamy swoich konkurentów, aby zobaczyć słowa kluczowe i tekst reklamy, które okazały się najbardziej skuteczne w czasie.

Buffer

Buffer może być używany do zarządzania kampaniami w mediach społecznościowych, integrując się z platformami takimi jak Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest. Możesz kontrolować każde ze swoich kont z tego samego pulpitu, planować posty na określone godziny, a następnie analizować wyniki. Ponadto zaangażowanie jest usprawnione, dzięki czemu można komunikować się z obserwatorami we wszystkich witrynach z jednego pulpitu nawigacyjnego.

Drift

Drift to narzędzie ukierunkowane na marketing konwersacyjny. Celem jest użycie bota do zakwalifikowania potencjalnych klientów, którzy odwiedzają Twoją witrynę, upewniając się, że można ich skierować na właściwe miejsce do konwersji. Możesz tworzyć reguły routingu w oparciu o przepływ rozmowy, zapewniając inteligentne wirtualne doświadczenie asystenta dla odwiedzających. Drift można również wykorzystać do uruchomienia części operacji obsługi klienta, odpowiadając na typowe pytania bez potrzeby angażowania personelu pomocniczego.

NinjaOutreach

Zasięg jest jednym z najlepszych sposobów budowania linków, znajdowania partnerów strategicznych i promowania treści. NinjaOutreach to narzędzie, które upraszcza proces, unikając skomplikowanego procesu zarządzania licznymi rozmowami. Narzędzie można wykorzystać do znalezienia potencjalnych potencjalnych klientów, z lokalizacją jednego z filtrów do wyszukiwania. Następnie możesz zautomatyzować proces zasięgowy, organizując proces w przyjazny dla użytkownika sposób.

Marketing twoich lokalnych klientów nieuchronnie oznacza stworzenie solidnej strategii online. W wielu przypadkach możesz skuteczniej dotrzeć do grupy docelowej, koncentrując się na sieci. Nadal jest miejsce na bardziej tradycyjne techniki offline, ale strategia zbudowana wokół SEO, mediów społecznościowych i innych elementów jest niezbędna. Każde z tych narzędzi może znacznie pomóc w lokalnym marketingu, przyczyniając się do zwiększenia widoczności i poprawy reputacji. Możesz wtedy skupić się na dostarczaniu swoim klientom najlepszych możliwych usług.

O Azteq Azteq

Zobacz również

Jak wypozycjonować kanał na YouTube

YouTube to druga co do wielkości platforma wyszukiwania na świecie. Z tego powodu, każdy twórca …