środa , 21 lutego 2024
nkk_businessdevelopment_dodatkoweslajdy_prasa

Akcja edukacyjna Glimbax Stomatologicznie po raz drugi


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

Wyzwaniem dla producenta preparatu Glimbax – Angelini Pharma było dotarcie do nowych, medycznych grup zawodowych i zwiększenie liczby rekomendacji preparatu pacjentom.

NEKK przenalizował nie tylko konkurencję, ale także wskazania produktu i zarekomendował wprowadzenie nowej, specjalistycznej grupy docelowej w obszarze stomatologii – higienistek stomatologicznych.

„Przeprowadziliśmy indywidualne badania pogłębione (IDI) dzięki którym zarekomendowaliśmy Angelini Pharma rozszerzenie profesjonalnych grup docelowych i próbę dotarcia do higienistek stomatologicznych, które z jednej strony są głównym źródłem wiedzy o produktach a z drugiej rzadko są uwzględniane w farmaceutycznych kampaniach producenckich jako grupa docelowa” – mówi Agnieszka Katarzyna Lewandowska, Młodszy Kierownik ds. Współpracy z Klientem z agencji NEKK specjalizującej się w marketingu farmaceutycznym.

„W ramach drugiej edycji kampanii 7 listopada na profilu Dental Trainer odbędzie się bezpłatny webinar na temat leczenia stanów zapalnych jamy ustnej. Podczas spotkania będą omawiane case study z badań, które przeprowadziła na zlecenie Angelini Pharma Dr n. med. Małgorzata Bartoszcze–Tomaszewska. Jest to kolejny etap budowania świadomości marki Glimbax w środowisku higienistek stomatologicznych” – dodała A. Lewandowska.

NEKK opracował i przeprowadził kampanię edukacyjną do higienistek w zakresie nowego wskazania leku – wykorzystując jako kanały dotarcia media społecznościowe i rekomendacje KOL. W akcji skorzystano z Pharmpedii – narzędzia, które pozwala masowo prowadzić dedykowane akcje edukacyjno-konkursowe w branży medycznej.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów kampanii. Na platformie w pierwszej edycji akcji zarejestrowało się 365 osób. W badaniach pilotażowych zdecydowana większość higienistek zadeklarowała chęć ponownego uczestniczenia w wydarzeniu. To pokazuje, że edukacja produktowa jest efektywna nie tylko w grupie lekarzy, czy farmaceutów” – mówi Karolina Grzechowska z Angelini Pharma.

Pierwsza edycja akcji wygenerowała ponad 7000 wejść na platformę GlimbaxStomatologicznie.

O LukaszZelezny

Prelegent, trener, autor. Head of Organic uSwitchUK. Zajmuje się SEO, PPC i mediami społecznościowymi. Prywatnie fan podróżowania, drum and bassu i szkockiej.

Zobacz również

Jak wypozycjonować kanał na YouTube

YouTube to druga co do wielkości platforma wyszukiwania na świecie. Z tego powodu, każdy twórca …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *