Home / News / Czy jesteśmy w przededniu upadku Snapa?

Czy jesteśmy w przededniu upadku Snapa?

Notowania Snapa spadły o 16 procent. Firma odnotowała stratę netto w wysokości 443,2 miliona USD.

  • Przychody: 207,9 mln USD w porównaniu do 236,9 mln USD oczekiwanych
  • Zysk: strata 14 centów na akcję w porównaniu do utraty 15 centów na akcję
  • Dzienna liczba aktywnych użytkowników (DAU): 178 milionów wobec oczekiwanych 181,8 milionów
  • Średni przychód na użytkownika: 1,17 $ w stosunku do 1,30 USD

Firma Snap zanotowała także 39,9 miliona USD strat z niesprzedanych aplikacji Spectacles, które były pierwszą próbą wprowadzenia sprzętu na rynek.

Chociaż średni przychód na użytkownika wzrósł o 39 procent w porównaniu do tego samego kwartału zeszłego roku, nie udało mu się osiągnąć szacunków Wall Street.

Firma pozyskała też tylko 4,5 miliona nowych użytkowników. Snap traci udział w rynku na rzecz Instagrama, zwłaszcza od czasu premiery funkcji Stories w 2016 roku. Jednak niektóre platformy technologii reklamowych stwierdziły, że Snap ma rację bytu ponieważ jego baza użytkowników różni się od Instagrama i posiada on inne formaty reklam, w tym lepsze opcje kierowania na lokalizację i funkcje rozszerzonej rzeczywistości.

SEO Audyt Twojej Strony

Podaj słowo / frazę kluczową i adres URL strony aby sprawdzić co jeszcze można poprawić w jej optymalizacji. powered by Zelezny.uk

Podobne Posty

Zobacz również:  18 błędów podczas tworzenia reklamy na Facebooku

O Azteq Azteq

Zobacz również

tools-1209764_1280

11 Najlepszych Narzędzi Marketingowych do Zarządzania Kanałami Social Media

Tworzenie wysokiej jakości treści dla bloga lub witryny jest niezwykle istotne. Ważne jest również, aby …