[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]
Notowania Snapa spadły o 16 procent. Firma odnotowała stratę netto w wysokości 443,2 miliona USD.
- Przychody: 207,9 mln USD w porównaniu do 236,9 mln USD oczekiwanych
- Zysk: strata 14 centów na akcję w porównaniu do utraty 15 centów na akcję
- Dzienna liczba aktywnych użytkowników (DAU): 178 milionów wobec oczekiwanych 181,8 milionów
- Średni przychód na użytkownika: 1,17 $ w stosunku do 1,30 USD
Firma Snap zanotowała także 39,9 miliona USD strat z niesprzedanych aplikacji Spectacles, które były pierwszą próbą wprowadzenia sprzętu na rynek.
Chociaż średni przychód na użytkownika wzrósł o 39 procent w porównaniu do tego samego kwartału zeszłego roku, nie udało mu się osiągnąć szacunków Wall Street.
Firma pozyskała też tylko 4,5 miliona nowych użytkowników. Snap traci udział w rynku na rzecz Instagrama, zwłaszcza od czasu premiery funkcji Stories w 2016 roku. Jednak niektóre platformy technologii reklamowych stwierdziły, że Snap ma rację bytu ponieważ jego baza użytkowników różni się od Instagrama i posiada on inne formaty reklam, w tym lepsze opcje kierowania na lokalizację i funkcje rozszerzonej rzeczywistości.