czwartek , 28 marca 2024
Home / News / Vodafone wszedł na rynek Internetu Rzeczy

Vodafone wszedł na rynek Internetu Rzeczy


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

Vodafone wszedł na rynek konsumencki Internet of Things (IoT), wprowadzając “V by Vodafone“, umożliwiając konsumentom łączenie milionów domowych i rekreacyjnych produktów elektronicznych z dedykowaną globalną siecią IoT Grupy – największą tego typu na świecie.

Technologie IoT zapewniająszerokiej gamie urządzeń inteligencję połączoną z Internetem. Analitycy szacują, że do 2020 roku w krajach, w których działa Vodafone, będzie ponad 370 milionów urządzeń elektroniki użytkowej i inteligentnych urządzeń domowych zdolnych do połączenia z mobilnymi sieciami Internetu rzeczy (obecnie około 50 milionów).

“V by Vodafone” to nowy, prosty system, który umożliwia konsumentom podłączanie urządzeń IoT i zarządzanie nimi, a także asortyment produktów obejmujący podłączony klucz samochodowy, kamerę bezpieczeństwa 4G, lokalizację zwierzęcia domowego i moduł śledzenia aktywności oraz lokalizator położenia torby.

Strategia konsumencka IoT firmy Vodafone będzie opierać się na rozległych osiągnięciach firmy w zakresie opracowywania i wdrażania technologii IoT dla przedsiębiorstw.

“V od Vodafone” obejmuje:

  • dedykowane IoT “V-Sim od Vodafone“. Karta SIM będzie dostarczana w standardzie z produktami elektroniki użytkowej z obsługą IoT sprzedawanymi przez Vodafone od dzisiaj. “V-Sim od Vodafone” będzie również oferowany przez zewnętrzne firmy detaliczne w przyszłym roku;
  • aplikacja “V by Vodafone“, zapewniająca klientom pojedynczy i intuicyjny przegląd wszystkich produktów obsługujących IoT zarejestrowanych na ich koncie. Konfigurowanie każdego produktu jest proste: klienci skanują kod QR na opakowaniu produktu, aby go zarejestrować i dodać miesięczną opłatę do istniejącego konta mobilnego Vodafone;
  • automatyczne, bezpośrednie połączenie z międzynarodową siecią IoT Vodafone w dowolnym z 32 krajów. Klienci korzystają z prostego sposobu zarządzania wszystkimi podłączonymi urządzeniami za pomocą jednego interfejsu, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. W przeciwieństwie do urządzeń obsługujących Wi-Fi, produkty “V by Vodafone” są stale połączone wszędzie tam, gdzie jest sygnał mobilny;
  • pojedynczy, przystępny plan miesięcznych opłat dla każdego produktu połączonego z “V-Sim przez Vodafone“, co ułatwia konsumentom korzystanie z wielu produktów obsługujących IoT;
  • i w 2018 roku Vodafone uruchomi nowy rynek produktów online otwarty dla twórców Internetu Rzeczy, który znacznie rozszerzy wybór produktów dla klientów.

Koncepcja i asortyment produktów “V by Vodafone” zostały opracowane dzięki wnikliwym analizom z udziałem ponad 15 000 konsumentów w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.

Uruchom produkty

Podczas premiery Vodafone skupił się na czterech kategoriach produktów. Kolejne kategorie pojawią się w 2018 r.

Produkty będą dostępne do zakupu przez obecnych klientów mobilnych Vodafone od dzisiaj w wybranych sklepach Vodafone w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Można je również kupić online na v.vodafone.com.

V-Auto firmy Vodafone

wykorzystuje te same technologie IoT opracowane przez Vodafone dla niektórych najbardziej zaawansowanych samochodów na świecie. Klucz sprzętowy “plug and drive” można dodać do większości pojazdów na europejskich drogach wyprodukowanych od 2002 roku. Klucz “V-Auto by Vodafone” jest montowany w samochodzie w ciągu kilku sekund przez klienta i jest w pełni skonfigurowany w ciągu kilku minut.

Po podłączeniu “V-Auto przez Vodafone” dodaje następujące możliwości do każdego kompatybilnego pojazdu.

  • Auto SOS: skontaktuje się z właścicielem samochodu i zaoferuje pomoc w razie wypadku w swoim kraju. Jeśli nie będzie odpowiedzi, zostanie wysłane automatyczne połączenie ze służbami ratunkowymi. Funkcja Auto SOS zapewnia rodzaj systemu eCall, który będzie obowiązkową funkcją bezpieczeństwa, dostosowaną do wszystkich nowych samochodów sprzedawanych w Unii Europejskiej od 2018 r.,
  • Znajdź mój samochód: umożliwia właścicielowi samochodu śledzenie miejsca pobytu pojazdu.
  • Ocena bezpieczeństwa: dostarczanie statystyk skuteczności jazdy podczas każdej podróży. Jest to idealne rozwiązanie, aby pomóc młodszym lub niedoświadczonym kierowcom.

V-Camera firmy Vodafone

to mobilna kamera bezpieczeństwa o wysokiej rozdzielczości, która automatycznie łączy się z siecią IoT Vodafone. Umożliwia to klientom ustawianie ciągłego zdalnego monitorowania wideo w dowolnym miejscu, w którym jest zasięg 3G lub 4G.

V-Pet od Vodafone

jest lokalizacją i aktywnym trackerem dla psów i kotów. Właściciele mogą śledzić swoje zwierzęta za pomocą kombinacji GPS i sieci komórkowej oraz otrzymywać powiadomienia na smartfonie, jeśli ich zwierzak oddali się od wyznaczonego obszaru. Mogą również używać monitora aktywności do śledzenia ruchów swojego zwierzaka.

V-Bag firmy Vodafone

to zaawansowana teczka, torebka i tornister, która pomaga klientom zmniejszyć ryzyko kradzieży lub utraty. Klienci mogą skonfigurować powiadomienie na smartfonie, aby powiadomić ich, jeśli torba opuści wyznaczony obszar, na przykład plac zabaw lub zatłoczony bar.

Dyrektor Vodafone Group, Vittorio Colao, powiedział:

Internet Rzecz już zaczyna przekształcać sposób funkcjonowania przedsiębiorstw. W ciągu następnej dekady ekspansja internetu przedmiotów na rynki konsumenckie doprowadzi do równie dramatycznej zmiany sposobu, w jaki ludzie zarządzają swoim życiem codziennym, w domu iw czasie wolnym. <<V by Vodafone>> ułatwia podłączenie szerokiej gamy urządzeń obsługujących IoT, pomagając klientom chronić wszystkich i wszystko, co jest dla nich ważne. […]”

O Grupie Vodafone

Vodafone Group jest jedną z największych na świecie firm telekomunikacyjnych. Oferuje szeroki zakres usług. Grupa Vodafone prowadzi działalność mobilną w 26 krajach, współpracuje z sieciami komórkowymi w 49 innych oraz stacjonarne usługi szerokopasmowe na 19 rynkach. Na dzień 30 czerwca 2017 r. Grupa Vodafone miała 523,5 miliona klientów mobilnych i 18,5 miliona stałych klientów usług szerokopasmowych.

O Azteq Azteq

Zobacz również

Jak wypozycjonować kanał na YouTube

YouTube to druga co do wielkości platforma wyszukiwania na świecie. Z tego powodu, każdy twórca …