czwartek , 25 kwietnia 2024
Home / News / Ewolucja rozmów z klientami: konwersacja i jej klienci.

Ewolucja rozmów z klientami: konwersacja i jej klienci.


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

Klienci Conversacial mają wyłączny dostęp do czatu na Facebooku Messenger z brytyjskim sprzedawcą detalicznym Argos, latynoamerykańskimi liniami lotniczymi Volaris i niemieckim sprzedawcą e-commerce Zalando

Gartner przewiduje, że w 2019 r. Prośby o wsparcie klienta za pośrednictwem aplikacji do obsługi wiadomości będą przekraczać prośby o wsparcie klientów za pośrednictwem publicznych mediów społecznościowych, a informacje zwrotne od klientów będą odzwierciedlać ten trend, oferując nieocenione zasoby dla marek cateringowych następnej generacji konsumentów.

Czat na Messengerze jest szczególnie cenny dla zespołów obsługi klienta, umożliwiając klientom zapewnienie jednolitej, bezproblemowej obsługi na różnych urządzeniach. W przeciwieństwie do tradycyjnego czatu internetowego, który działa na stronie internetowej firmy, konsumenci mogą teraz czatować z firmą na swojej stronie internetowej oraz w komunikatorze (w sieci, na telefonie komórkowym lub tablecie) i płynnie przechodzić w tę iz powrotem bez utraty historii i kontekstu konwersacji.

Zalety komunikacji poprzez chat mogą być teraz rozszerzone o rozmowy na żywo na stronach internetowych, mówi CEO i założyciel firmy Conversocial – Joshua March.” Jesteśmy podekscytowani faktem, że jesteśmy jedną z pierwszych platform do obsługi klienta oferujących ten dostęp[…]”

Wśród wybranych klientów Conversocial zaproszonych na pilotażowy czat dla klienta Messenger to brytyjski detalista Argos, latynoamerykańskie linie lotnicze Volaris i niemiecki sklep odzieżowy Zalando, z których wszystkie rozpoczęły płynny czat z klientami w aplikacji i Internecie za pośrednictwem Messengera. Argos, gigant handlu detalicznego z ponad 845 sklepami w Wielkiej Brytanii i strona internetowa, która rocznie obsługuje prawie miliard osób, w 2017 roku poważnie zaangażowała się w Facebook Messenger jako kanał obsługi klienta, w dużej mierze dzięki zaufaniu do Conversocial, aby pomóc marce w obsłudze większej liczby rozmów z klientami.

Od początkowego promowania Messengera w punktach kontaktowych obsługi klienta, Argos od razu zauważył znaczny wzrost dziennych wiadomości przychodzących za jego pośrednictwem, a jednocześnie spadły woluminy e-mail. “Nasi klienci zdecydowanie wolą korzystać z aplikacji do przesyłania wiadomości osobistych, takich jak Facebook Messenger, aby skontaktować się z nami w celu uzyskania pomocy. Czat z klientem Messenger stanowi uzupełnienie istniejącego czatu na żywo i zapewnia naszym klientom wygodny sposób kontaktowania się z nami. […]”- mówi Chris Tomlinson, odpowiedzialny za cyfrowe centrum zarządzania klientami w Argos.

“Zwiększenie ilości wysyłanych wiadomości pozwala nam zajmować się szerszymi typami problemów bez ograniczania naszej zdolności do zapewniania dobrej obsługi.[…]”

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Conversocial może pomóc w integracji czatu klienta z programem Messenger i innymi kanałami społecznościowymi w programie obsługi klienta, odwiedź http://www.conversocial.com/customer-service-via-facebook-messenger

Informacje o konwersjach:

Conversocial (@conversocial / http://www.conversocial.com) to wiodąca platforma do angażowania klientów dla dzisiejszego mobilnego klienta społecznościowego. Dostarczając jednolite podejście do nowej generacji interakcji z klientem.

Conversocial jest wybranym członkiem oficjalnego programu partnerskiego na Twitterze, oficjalnym partnerem na Instagramie, partnerem marketingowym na Facebooku i preferowanym programistą na Facebooku. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź @conversocial / http://www.conversocial.com

O Azteq Azteq

Zobacz również

Jak wypozycjonować kanał na YouTube

YouTube to druga co do wielkości platforma wyszukiwania na świecie. Z tego powodu, każdy twórca …