niedziela , 17 marca 2024
Home / Growth Hacking / Growth Hacking i Recepty IFTTT dla Twittera

Growth Hacking i Recepty IFTTT dla Twittera


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

Growth Hacking to zbyt trudne? Posłuchaj tego. Nieważne, czy jesteś początkującym twórcą próbującym zbudować internetową grupę obserwatorów dla swojej nowej firmy, czy pojedynczym przedsiębiorcą mającym nadzieję na zwiększenie liczby zaciekawionych oczu na swojej marce, aktywność na polu mediów społecznościowych jest niezbędna dla rozpoznawalności marki. Jeśli jesteś zajęty wszystkim od rozwoju produktu i łowienia talentów, do polowania na inwestorów do udzielania wywiadów, kto ma czas na tweetowanie i aktualizowanie statusów?
Dzięki IFTTT (If This Than That)) możesz drastycznie zmniejszyć ilość spędzonego czasu na platformach społecznościowych. Zamiast siedzieć godzinami na Twitterze łącząc się z klientami, dostawcami, czy potencjalnymi inwestorami, możesz użyć recept IFTTT, aby wykonały aktualizacje za ciebie. Zapoznaj się z listą pięciu recept IFTTT, które powinny być na Twitterze każdego przedsiębiorcy dla którego growth hacking nie jest pojęciem obcym:

Budowanie Listy Użytkowników Twittera za Pomocą Wybranego Hashtagu

Jeśli chcesz przyrostu obserwatorów na Twitterze, użyj tej recepty IFTTT, aby automatycznie utworzyć listę osób dla konkretnego hashtagu. Możesz namierzyć potencjalnych klientów tweetujących o Twoim sektorze biznesu, osobowości medialne pokrywające Twój rynek, lub inwestorów, którzy mogą być zainteresowani Twoją firmą. Oglądaj swój licznik obserwatorów rosnący z minutą wdrożenia tej poręcznej funkcji.

ifttt.com/recipes/230413-build-a-twitter-list-from-a-specific-hashtag

Wstawiaj obrazy z Instagrama na Twitterową Oś Czasu

Ta recepta IFTTT automatycznie wstawia Twoje obrazy z Instagrama na Twittera. Zamiast pokazywać swoim obserwatorom adres URL z Instagrama w który mają kliknąć, IFTTT umożliwia im cieszyć oczy, bez jakiegokolwiek opuszczania Twittera. Jeśli masz nadzieję na zwiększenie zaangażowania śledzących Twój profil, to narzędzie jest idealnym ratunkiem.

ifttt.com/recipes/68915-post-your-instagram-photos-as-native-twitter-photos

Automatycznie Tweetuj Swoje Posty z Bloga

Tworzenie świeżych treści dla firmy jest niezbędne, jeśli chcesz aby twój biznes osiągnął wyższe pozycje w wyszukiwaniach. Ta recepta IFTTT natychmiast wyśle tweeta o Twoim ostatnim poście na blogu. Czy prowadzisz bloga o swoich podróżach jako przedsiębiorca, czy o ważnych momentach ze swoich początków, użyj jej, aby Twoi obserwatorzy na Twitterze byli poinformowani z Twoimi ostatnimi wpisami z WordPress.

ifttt.com/recipes/599-tweet-my-wordpress-blog-posts

Natychmiast Tweetuj Przesłane Materiały z Youtube

Podobnie jak wyżej wymieniony proces WordPress, ta recepta IFTTT automatycznie wyśle tweeta z ostatnim przesłanym filmem na YouTube. Niezależnie od tego czy udostępniasz wideo premiery swojego najnowszego produktu, czy prezentacji przybliżającej Twój początek inwestorom, możesz użyć tego procesu, aby zredukować liczbę social medii w których ręcznie musisz to udostępnić.

ifttt.com/recipes/3968-share-new-youtube-uploads-on-twitter

Growth Hacking Z Periscope’a do Facebooka

Zamiast tylko udostępniać swój live-stream z Periscope’a na Twittera, użyj tej recepty do wstawiania swojej sesji z Periscope’a także na stronę na Facebooku. Odkąd Twitter kupił Periscope możliwość do live-streamowania dla obserwatorów na Twitterze jest łatwa. Ten pomocny proces zapewania Cię, że fani z Faceboola nie ominą live-streamów Twojej marki.

ifttt.com/recipes/275968-periscope-to-facebook-fanpage

Social media są nieodzownym elementem biorącym udział w budowaniu Twojej marki, zwłaszcza odkąd Google wyświetla w SERPach Tweety live, jest to ważniejsze niż kiedykolwiek. Wyże wymienione recepty IFTTT ułatwiają zmaksymalizowanie Twoich starań bez marnotrawienie cennego czasu.
Więc powiedz, zetknąłeś się już z IFTTT? Będziesz używać tego narzędzia i recept do budowania internetowej aparycji swojej firmy? Daj nam znać w komentarzach.

O LukaszZelezny

Prelegent, trener, autor. Head of Organic uSwitchUK. Zajmuje się SEO, PPC i mediami społecznościowymi. Prywatnie fan podróżowania, drum and bassu i szkockiej.

Zobacz również

Jak wypozycjonować kanał na YouTube

YouTube to druga co do wielkości platforma wyszukiwania na świecie. Z tego powodu, każdy twórca …