wtorek , 23 kwietnia 2024
Home / Growth Hacking / Narzędzia Marketingowe Śledzące Konkurencję

Narzędzia Marketingowe Śledzące Konkurencję


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

Dowiedz się, jak monitorować ruch na stronie internetowej konkurencji i słowa kluczowe używane przez konkurencję. Dowiedz się, jak przeprowadzić analizę konkurencji w mediach społecznościowych i jak zobaczyć słowa kluczowe używane przez konkurencję.

Właściciele firm internetowych stale poszukują przewagi. W wielu przypadkach wiąże się to z analizą własnej firmy, szukaniem drobnych zmian, które mogą poprawić wyniki. Istnieją różne narzędzia analizy, które dają szczegółowy wgląd w ruchu, reklamy, mediów społecznościowych i danych konwersji. Informacje te mogą następnie wpływać na to, jak postępować w swojej firmie. Jednak wiele z tych narzędzi analitycznych może być również używany, aby zobaczyć dokładnie to, co robi konkurencja. Chociaż może chcesz podążać własną ścieżką, analiza konkurencji może pomóc uniknąć błędów, które popełnili, a to może kosztować czas i pieniądze na naukę. Jakich narzędzi powinieneś więc użyć, aby szpiegować konkurencję?

W tym artykule dowiesz się o narzędziach:

  • które pomogą ci zobaczyć słowa kluczowe konkurencji;
  • które dają ci słowa kluczowe używane przez konkurentów;
  • które mówią Ci, jak monitorować ruch na stronach internetowych konkurentów;
  • i wreszcie odpowiemy na podstawowe pytanie – czym są narzędzia analizy konkurencji w mediach społecznościowych.

SEMRush

SEMRush umożliwia monitorowanie wyników PPC i SEO z ostatnich 10 lat. Możesz wpisać nazwę domeny w polu wyszukiwania, sprawdzić wszystkie organiczne rankingi wyszukiwania, które strona osiągnęła, zbadać każde słowo kluczowe, które zakupili na Adwords i porównać kopię reklamy, której użyli. Dzięki tej wiedzy, można uniknąć zakupu słów kluczowych, które nie działają i odkryć związane z nimi słowa kluczowe, które można kierować. Dzięki SEMRush szpiegujesz słowa kluczowe konkurencji i znasz słowa kluczowe używane przez konkurencję. Dowiesz się również, jak zobaczyć słowa kluczowe konkurentów i przeprowadzić analizę słów kluczowych.

Brand24

jest doskonałym narzędziem do monitorowania własnej marki, ale może być również wykorzystywane przez konkurencję. Narzędzie będzie śledzić wzmianki o marce w wielu lokalizacjach, a także aktualizować nowe referencje w miarę ich pojawiania się. Wraz z odnalezieniem wzmianek, narzędzie daje im również ocenę w oparciu o poziom ich wpływu. Następnie możesz wziąć wszystkie te informacje i spróbować umieścić swoją markę na tych stronach, zaczynając od najlepszych wpływowych.

WhatRunsWhere

WhatRunsWhere śledzi ponad 120 różnych wydawców na całym świecie, dzięki czemu możesz analizować, gdzie dokładnie kupują reklamy Twoi konkurenci. Śledząc wielu konkurentów, WhatRunsWhere powinien pomóc odkryć wiele nowych platform reklamowych, a jednocześnie pomóc Ci określić, czy są one prawdopodobnie opłacalne.

Simply Measured

Simply Measured koncentruje się na analizie mediów społecznościowych, zarówno dla własnej marki, jak i konkurencji”. Narzędzie działa we wszystkich głównych sieciach mediów społecznościowych, śledząc zawartość pod kątem poziomu zaangażowania i innych wskaźników. Można również śledzić nazwy marek i hashtagi, dzięki czemu można zobaczyć, kto mówi o konkurencyjnej marce.

Ahrefs

Ahrefs jest szerokim narzędziem, które analizuje domeny, treści, backlinki, media społecznościowe i inne. Główne narzędzia to Site Explorer, który umożliwia śledzenie linków przychodzących do SEO; Content Explorer, który analizuje rodzaj treści, które są udostępniane i przekierowywane; oraz Positions Explorer, który śledzi słowa kluczowe dla ruchu organicznego i płatnych reklam. Narzędzie to jest odpowiedzią na fundamentalne pytanie – jak uzyskać najlepsze i wysokiej jakości linki inbondowe do Twojej strony dla Twoich wyników SEO.

SimilarWeb

SimilarWeb jest konkurencyjnym narzędziem wywiadowczym oferującym bezpłatne i płatne członkostwo. Darmowa wersja może dostarczyć wnikliwych danych na temat miesięcznych wizyt, czasu na miejscu i współczynnika odbicia, ale płatna wersja daje znacznie bardziej szczegółową analizę. Dowiedz się, jak sprawdzić, śledzić i monitorować ruch na stronie internetowej konkurencji. Wśród wielu opcji, możesz przeglądać i wykonywać analizy ruchu, odkrywać wartościowe słowa kluczowe, mniej oczywiste źródła ruchu oraz wewnętrzne strony, które otrzymują zaskakującą ilość ruchu.

BuiltWith

BuiltWith pozwala sprawdzić wszystkie technologie kryjące się za stroną internetową. Narzędzie powie Ci o serwerze internetowym, dostawcy usług hostingowych, serwisie poczty elektronicznej, systemie zarządzania treścią, ramach, sieci reklamowej, serwisie analitycznym i wielu innych. Chociaż może to być bardziej narzędzie niszowe niż inne, może dać dobry obraz tego, jak konkurent prowadzi swoją działalność, zwłaszcza jeśli chodzi o sieci reklamowej, których używają na swojej stronie.

Każde z tych narzędzi daje coś innego w analizie konkurencji, oferując jednocześnie wgląd we własny biznes. Oczywiście, możesz prowadzić dochodowy biznes bez badania tych danych, ale zazwyczaj staniesz się bardziej efektywny i dochodowy z szerokim zakresem wiedzy. Możesz być pewien, szczególnie w popularnych branżach, że Twoi konkurenci obserwują to, co robisz, więc mądrze jest szukać każdej dostępnej korzyści.

O LukaszZelezny

Prelegent, trener, autor. Head of Organic uSwitchUK. Zajmuje się SEO, PPC i mediami społecznościowymi. Prywatnie fan podróżowania, drum and bassu i szkockiej.

Zobacz również

Jak wypozycjonować kanał na YouTube

YouTube to druga co do wielkości platforma wyszukiwania na świecie. Z tego powodu, każdy twórca …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *