poniedziałek , Styczeń 21 2019
Home / Wszystkie (strona 2)

Wszystkie

Jak wykorzystać media społecznościowe w restauracji, żeby zdobyć nowych klientów i zwiększyć obroty?

W ostatnich latach w Polsce konkurencja na rynku restauracji stała się silniejsza – znacznie wzrosła liczba restauracji, Polacy więcej podróżują i ich wymagania rosną. Popularnością cieszą się programy kulinarne, które mogą w łatwy sposób wypromować restaurację, ale też równie szybko obnażyć błędy i doprowadzić ją do upadku. Walka o klienta …

Czytaj »

Klipy wideo w marketingu internetowym

Video Marketing

90% osób, które mają telefon komórkowy, nigdy nie znajduje się dalej od niego, niż na wyciągnięcie ręki. A ponieważ dziś telefon jest praktycznie przenośnym ekranem, wstyd byłoby nie wykorzystać potęgi filmu. Oczywiście – ta forma marketingu ma pewne wady, na czele z ceną, która sprawia, że to tekst, a nie …

Czytaj »

Snapchat – dlaczego Twoja marka powinna być obecna

snapchat

Gdy w 2011 roku na rynek aplikacji mobilnych wchodził Snapchat, niewiele osób zdawało sobie sprawę z tego, do jakich rozmiarów może przeobrazić się ten (nie)zwykły komunikator. 
Dzisiaj, gdy zajmuje 3 miejsce wśród najchętniej pobieranych aplikacji na smartfony z Androidem, nie powinniśmy przechodzić obok niego obojętnie.
Funkcje jakie posiada, a szczególnie te …

Czytaj »

Konkursy na Facebook. Jak zrobić konkurs na FB – pomysły, rodzaje, losowanie

konkursy na facebooku

Facebook, konkursy i aplikacje konkursowe z nagrodami. Co musisz wiedzieć o FB kiedy organizujesz konkurs. Konkursy na Facebooku które angażują – na straży regulaminu, czyli jak organizować je legalne. Na naszym feedzie na Facebooku co chwila widzimy konkursy – i nic dziwnego. Jest to bardzo dobry sposób na zdobywanie nowych …

Czytaj »

Facebook Live Video – Broadcast live. You Tube może się czuć nieswojo

Facebook Live Video Blog Post

Facebook  i YouTube dwie platformy, których w Polsce nie trzeba nikomu przedstawiać. Obydwie też mają, wydawało by się, ugruntowaną pozycję, nie do ruszenia. Facebook wprowadza powoli, kraj za krajem, swoją live-streamingową aplikację Facebook Live Video. Periscope, Google Hangout, Blab, Meerkat – nie stanowią zagrożenia. Każde jednakże z innej przyczyny. Inwazyjna …

Czytaj »

Śmieszny, czyli skuteczny w przyciąganiu

Każdy z nas wie lub wydaje mu się, że wie czym jest lolcontent. To przecież te śmieszne obrazki, które czasem wrzucamy na Facebooka. Trudno temu zaprzeczyć, ale jaki jest cel tego typu komunikacji? Dziś bliżej przyjrzymy się właśnie śmiesznym treściom. Etymologia słowa lolcontent jest oczywista – LOL, czyli w języku …

Czytaj »

Wrr zamiast reklamacji? Jakie będą skutki nowych reakcji na Facebooku.

Emoji face

Przeglądając swój news feed na Facebooku możemy trafić na wszystko – zdjęcia znajomych z wakacji, zdjęcia dzieci znajomych, ich psów i kotów, całe spektrum stanów emocjonalnych i aktywności, od „rozleniwiony”, przez „oświeconego”, „wkurzonego” aż po „zmienianie świata” i „spełnianie życzeń”. Widzimy, kto gdzie podróżuje i z kim. Lajkujemy, komentujemy. Nagle …

Czytaj »

Reddit – Internetowe Multi-Kulti w pełnej krasie

photodune-12528793-multicultural-connections-s

Jeżeli myśleliście, że najjaśniejszymi stronami Internetu są Facebook, Twitter i Instagram, jesteście w błędzie – istnieją znacznie barwniejsze i oferujące więcej możliwości socjalizujących media społecznościowe. Jednym z nich jest reddit, którego podtytułem jest „The Front Page of The Internet„. I nie ma w tym zdaniu krztyny przechwałek, gdyż drugiej tak …

Czytaj »

Facebook i 6 mitów o treści

facebook mity

Tracisz fanów na Facebooku? Zasięg kurczy się właściwie ze wpisu na wpis, a bitwa o komentarze wydaje się przegrana, już zanim zatwierdzisz treści dodawaną na stronę. Najpewniej to wina Facebooka. A jeśli nie, to na pewno jacyś domorośli specjaliści zepsuli rynek. Albo może ludzie w ogóle przestali korzystać ze społecznościowego …

Czytaj »

7 trendów, które będą rządzić social media w 2016

Innowacyjne wideo. Rosnąca w zaskakująco szybkim tempie popularność aplikacji takich jak Facebook Mentions, Periscope oraz Snapchat pokazały, że ludzie chcą dzielić się tym co widzą oraz tym czym w danym momencie się zajmują. Dlatego technologiom, które im to umożliwiają wróży się coraz większy sukces. Rok 2016 bez wątpienia upłynie przede …

Czytaj »

Peach, cały Internet o nim mówi

Peach Social Media

Peach – komunikator i społecznościówka. Przyzwyczajeni do dominacji Facebooka, zauważamy ewentualnie jeszcze Twittera i Instagram, ale niewiele wiemy o innych sieciach społecznościowych, o co nietrudno, tym bardziej że dziś słowem „społecznościowy” reklamuje się praktycznie wszystko, co po prostu ma użytkowników. Tymczasem posiadacze iSprzętu mogą cieszyć się od niedawna zupełnie nową …

Czytaj »

Historie w marketingu

Historie w Marketingu

Temat przewinął się już tu i tam wielokrotnie, ale nadszedł czas, żeby zająć się nim na poważnie. Chodzi o historie w marketingu, czyli opowieści, które sprawiają, że reklama nie przestaje działać wraz z zakończeniem klipu wideo czy równo z ostatnim zdaniem artykułu. Historia jest czymś, co opowiada się dla morału, choć …

Czytaj »

Kontrowersje – Przyciągają Uwagę, ale grożą nie tylko sądem

Kontrowersje

Mówi się, że nie ma lepszego sposobu na przyciągnięcie uwagi, niż opublikowanie kontrowersyjnych materiałów. Zasadę tę stosują przedsiębiorcy na całym świecie. Niektórzy już się przekonali, że to wcale nie jest dobra metoda, inni jeszcze nie, ale jeśli też jesteś w grupie osób, które uważają, że przyciągnięcie uwagi to wszystko, czego …

Czytaj »

Content Marketing, czyli parę słów o tym, co musi zawierać internetowy artykuł

Content Marketing

Za każdym razem, gdy siadam przy biurku z zamiarem napisania artykułu, zadaję sobie jedno ważne pytanie: co zrobić, żeby mój artykuł wyróżniał się na tle innych. Zasięgając porad u ekspertów w dziedzinie, nieraz możemy usłyszeć o czymś, co nosi wdzięczną nazwę content marketing. W sumie czemu nie, ale czy przypadkiem …

Czytaj »

Jak rozdzielić czas prywatny od czasu firmowego spędzonego na Facebooku w pracy

Facebook Social Media

Facebook robi wszystko żeby zmonetaryzować Twój czas spędzony online, gdy przeglądasz filmy wideo, messenger, wiadomości czy inne elementy tego portalu. W dzisiejszym świecie (szczególnie na Zachodzie) należy przyznać, że Facebook przyjmuje całkiem nową rolę, do której przyznaje się sam portal: spędzasz cały swój dzień w pracy na Facebooku. Ta nowa …

Czytaj »

Social media optimization, czyli jak połączyć optymalizację strony i media społecznościowe

Social Media Optimization SMO

Chyba każdy marketer wie, czym są media społecznościowe. Nie każdy jednak ma świadomość, że projektowanie interakcji i działań marketingowych w social media należy zacząć jeszcze na poziomie strony internetowej. Jak to zrobić? Istnieje mnóstwo sposobów na SMO – poniżej przedstawiam kilka z nich.

Czytaj »

Facebook FAQ – Jak zrobić to i owo

Facebook FAQ Jak Zrobic to i owo

Z tego artykułu dowiesz się jak usunąć fanpage, jak dodać admina na fb, jak zmienić wygląd facebooka i jak zarządzać facebookiem firmowym. Jak zmienić fanpage na profil? Od pewnego czasu Facebook udostępnia możliwość konwersji profilu osobistego na fanpage. Całą procedurę można przeprowadzić z poziomu dedykowanej formatki znajdującej się pod adresem https://web.Facebook.com/pages/create/migrate/. Należy …

Czytaj »

Agencja SEO: TOP 8 pytań, które zadasz agencji pozycjonującej zanim jej zapłacisz

SEO

Aby pomóc Ci w procesie zatrudniania, przedstawiamy Ci 8 pytań, które powinieneś zadać w jakiejkolwiek agencji SEO, którą planujesz zatrudnić. SEO Agencje – bójcie się 🙂 1. Czy mogę zobaczyć listę waszych poprzednich klientów? Każda renomowana agencja powinna być w stanie podać Ci krótką listę swoich klientów, z którymi pracowali …

Czytaj »

Emocje w marketingu

emocje w marketingu

Jednym z kluczowych elementów przekazu, który decyduje o sukcesie danego klipu, tekstu lub audio są emocje. Treścią angażujące emocjonalnie dzielimy się wszyscy zdecydowanie chętniej niż nawet użytecznymi, ale pozbawionymi emocji artykułami. Jeśli jednak przyjrzeć się temu jaki skutek wywierają, okaże się, że zagrać można prawie na każdej nucie. Ba, można …

Czytaj »

Social Media Marketing i 27 Błędów Których Należy Unikać.

Social Media Marketing

Używanie mediów społecznościowych jako części Twojej całościowej strategii marketingowej być może już idzie pełną parą, ale wciąż mogą istnieć błędy, które być może popełniasz, a które mają negatywny wpływ na efektywność twoich kampanii marketingowych. Błędy w social media marketingu mogą nie tylko zredukować twoją zdolność do osiągania swoich celów marketingowych, …

Czytaj »

SEO i CV – optymalizacja kluczem do znalezienia pracy.

SEO CV

Większość reguł SEO dotyczących optymalizacji treści możesz (a nawet powinieneś) zastosować w Twoim CV. Giełdy pracy online, takie jak: Reed czy Indeed zapewniają pracodawcom prywatną wyszukiwarkę do przeglądania CV kandydatów, w celu znalezienia właściwej osoby na to poszczególne stanowiska. I tu możesz użyć swojej wiedzy z zakresu SEO, aby zoptymalizować …

Czytaj »

Viral – Odrobina teorii dotyczącej dystrybucji informacji

Viral

Viral – Co to jest i jak zrobić viral? Virale to piękna rzecz, złoty Graal marketingu. Wielu zastanawia się jak zrobić dobry viral. Niestety większość z nich powstaje przez przypadek. Tymczasem istnieje kilka dość prostych zasad, które pozwalają świadomie i skutecznie budować treści wirusowe. Ponieważ jednak cała teoria wymaga dość …

Czytaj »

Twitter Patentuje Drony Sterowane Poprzez Tweety.

Twitter

Twitter jest kolejnym z gigantów mediów społecznościowych zainteresowanym dronami. Spółka złożyła wniosek o patent, który został zaakceptowany w zeszłym tygodniu. Dotyczy on mianowicie robienia zdjęć i filmów wideo a także przesyłanie ich bezpośrednio na konta użytkowników na Twitterze. W patencie Twitter wspomina o możliwości kontrolowania drona i kierunu lotu za …

Czytaj »

Content Marketing: 7 Kluczowych Ludzi w Twoim Zespole.

Content Marketing

Content marketing wciąż pozostaje ważnym elementem w arsenale taktyk i strategii dla wielu start-upów. Problem jednak polega na tym, że jest on bardzo czasochłonny, a wielu przedsiębiorców ma zbyt wiele na głowie, aby poświęcać się tworzeniu treści marketingowych. Tak naprawdę, aby zacząć odnosić sukcesy za sprawą content marketingu, potrzebny jest …

Czytaj »

TOP 10 Gaf Marketingowych na Facebooku

Facebook Gafy

Większość przedsiębiorców już odkryło jak ważny w marketingu jest Facebook. Niestety wielu z nich poległo na polu właściwego posługiwania się mediami społecznościowymi. Jeśli Twój marketing na Facebooku nie przynosi skutków, rozważ czy nie popełniasz któregoś z popularnych błędów: Nie masz przyciągającego zdjęcia profilowego Pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie. Zdjęcie profilowe …

Czytaj »

Growth Hacking i Recepty IFTTT dla Twittera

Growth Hacking

Budowanie Listy Użytkowników Twittera za Pomocą Wybranego Hashtagu Jeśli chcesz przyrostu obserwatorów na Twitterze, użyj tej recepty IFTTT, aby automatycznie utworzyć listę osób dla konkretnego hashtagu. Możesz namierzyć potencjalnych klientów tweetujących o Twoim sektorze biznesu, osobowości medialne pokrywające Twój rynek, lub inwestorów, którzy mogą być zainteresowani Twoją firmą. Oglądaj swój …

Czytaj »