piątek , Kwiecień 3 2020
SEMrush
Home / Wszystkie (strona 2)

Wszystkie

Darmowe narzędzia do tworzenia infografik

darmowe-narzędzia-do-tworzenia-infografik

Tworzenie dobrych i interesujących treści nie może się ograniczać i zamykać wyłącznie do starannie przygotowanego tekstu. Nawet najlepszy tekst się nie sprzeda, jeżeli nie trafi do odpowiedniej publiczności lub nie będzie odpowiednio okraszony. Co zaś z odbiorcami, którzy cenią sobie prostotę przekazu i jego zwięzłość? Czy można im również przekazać …

Czytaj »

Jak trwale i na stałe usunąć oraz zlikwidować konto na Facebooku

jak usunąć konto na fb

W tym artykule opowiemy czy i jak usunąć i zlikwidować konto i profil na fb Założenie konta na Facebooku to zaledwie kilka kliknięć, potwierdzenie i rejestracja gotowa. Usunięcie go natomiast to niemalże jak całkowite wylogowanie się ze świata. Wymaga kilkunastu potwierdzeń, karencji, odczekania i kolejnego potwierdzenia, ponieważ portal daje Ci …

Czytaj »

Darmowe Edytory do obróbki, retuszu i edycji zdjęć online

social media pl

Obróbka zdjęć, retuszowanie i fotomontaż nigdy wcześniej nie były tak proste. W tym artykule odpowiadamy na pytanie jaki edytor i program do obróbki, przerabiania i retuszu zdjęć online i za darmo jest najlepszy? Dobre jakościowo treści w Internecie to nie tylko doskonale dobrany i przemyślany temat, opracowane zagadnienia i cała …

Czytaj »

Jak ogarnąć kryzysy na swoim fanpage?

krysys w social media

Każdy prowadzony fanpage, szczególnie jeżeli dotyczy działalności firmy, a nie jest jedynie miejscem gromadzenia społeczności, czy inicjatywą powstałą pod wpływem chwili. Oczywiście, te również są narażone na różnego rodzaju kryzysy. W przypadku firm jednak zdarza się to znacznie częściej, jest do tego więcej okazji, a rozwiązanie kryzysu, sposób poradzenia sobie …

Czytaj »

Spektakularny show Union Investment i JLL na fasadzie Pasażu Lipińskiego [prasówka]

394A7882

W czwartek, 2 marca, w godzinach wieczornych najemcy budynku Pasaż Lipińskiego oraz mieszkańcy Warszawy i turyści mieli okazję podziwiać spektakularny show mappingu 3D wyświetlany na fasadzie kamienicy. Choć skrzyżowanie Alei Jerozolimskich i Emilii Plater to miejsce przesiadkowe, przez które codziennie przewija się mnóstwo osób, to chyba jeszcze nigdy nie udało …

Czytaj »

Pomysły na aktywizację fanów restauracji na fanpage i offline.

Prowadzenie restauracji to niezwykle trudne zadanie. Wymaga dopilnowania wielu różnorodnych sfer funkcjonowania lokalu, w tym zakupów, gotowania, odpowiedniej obsługi gości i oczywiście promocji. Mówi się, że biznes bez reklamy, jest jak puszczanie oka do dziewczyny w ciemnym pokoju. Niby coś się robi, ale nikt nie wie co. Jednym z bardzo …

Czytaj »

Grey przejął ChatBot na Fan Page’u Multikino

film-1927658_1280

Sieć kin Multikino, z okazji premiery „Ciemniejszej strony Greya” przygotowała konkurs, który jest prowadzony przy użyciu ChatBota na Fan Page’u Multikino Polska na portalu Facebook.com. Rozmowę na ChatBocie prowadzi Grey. Nagrodą główną w konkursie jest lot helikopterem nad Warszawą z aktorem Mikołajem Roznerskim. 9. lutego w sieci Multikino będzie można …

Czytaj »

8 najważniejszych składników placemakingu

Do 2017 roku na polskim rynku przybędzie 2 mln mkw. powierzchni handlowej. W dzisiejszych czasach ludzie wolą robić zakupy w Internecie, wiec żeby przyciągnąć ich do centrum trzeba im zapewnić rozrywki, które sprawią, że będą chcieli oni spędzić w nim swój wolny czas. Podobnie jest w przypadku powierzchni biurowych, w …

Czytaj »

Jak się wyróżnić – pokazy laserowe i videomapping na budynkach

social media

Widzieliśmy już pokazy laserowe na budynkach czy videomapping, zachwycaliśmy się festiwalem Light Move Festival w Łodzi. Każdy przynajmniej raz w życiu natknął się na pokazy świetlne. Tego typu eventy mogą mieć wydźwięk nie tylko kulturalny, ale również komercyjny – w ten sposób stają się narzędziem promocji dla zarządców nieruchomości komercyjnych …

Czytaj »

[case study] Jak przyciągnąć 5000 osób na wydarzenie w centrum handlowym?

social-media-case-study.jpg

W grudniu w centrum handlowym Forum w Gliwicach odbył się długo wyczekiwany na Śląsku koncert znanej piosenkarki Margaret. Wydarzenie przyciągnęło do centrum handlowego kilka tysięcy osób, które specjalnie na koncert przyjechały z całego regionu. Zazwyczaj przy tego typu wydarzeniach stosuje się standardowy zestaw działań związanych z komunikacją. Większość centrów handlowych …

Czytaj »

Instagram – 7 najczęstszych błędów

Instagram

Instagram jest dziś jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych wymienianych jednym tchem z takimi gigantami jak Facebook czy Twitter. Choć właścicielem Instagrama jest właściwie Facebook, to jest to odrębny produkt. Serwis społecznościowy połączony jest z aplikacją o tej samej nazwie na urządzenia mobilne. Do tej pory Instagram zdążył zdobyć ponad 300 …

Czytaj »

Szkolenie Social Media

Lukasz Zelezny Szkolenie Social Media

Szkolenie Social Media w Londynie – Skuteczne taktyki dla Twojego biznesu! Warsztat z Mediów Społecznościowych 15 November 2016, godz. 18:15 – 20:15, Trener: Łukasz Żelezny Alternatywnie spróbuj social media webinar online na Zelezny.Uk   Czujesz, że nigdy nie masz wystarczająco dużo czasu na media społecznościowe? Dołącz do eksperta marketingu – Łukasza …

Czytaj »

10 kroków na lepsze wykorzystanie Instagrama w Twojej firmie

instagram

To niebywałe jak ze zwykłej aplikacji do umieszczania zdjęć powstał prawdziwy gigant który każdego dnia używany jest przez około 300 milionów użytkowników na całym świecie. Mowa oczywiście o Instagramie, aplikacji która z dnia na dzień rośnie, zostawiając konkurencję daleko za sobą. Na Instagramie obecnych jest mnóstwo kont różnych marek nie …

Czytaj »

Placemaking

placemaking-jpg

Ważną rolę w życiu ludzi pełnią różnego rodzaju miejsca. W każdym mieście istnieją tzw. public spaces, czyli dostępne dla każdego przestrzenie, które są znane i chętnie odwiedzane przez wszystkich. Nie tylko parki i typowe atrakcje turystyczne, ale coraz częściej wyjątkowe biurowce, w których każdy marzy, aby pracować, place lub galerie …

Czytaj »

Poradnik: Jak wybrać rzetelnego pozycjonera

Poradnik: jak zatrudnić rzetelnego pozycjonera

Jeżeli Twoja firma swoją działalnością obejmuje również Internet posiadając przykładowo stronę www, wtedy SEO jest kluczowe dla jej dalszego powodzenia. Możesz posiadać niezwykle rozbudowaną witrynę, która jest majstersztykiem front-endu i back-endu, ale bez ruchu na niej pozostaje w rzeczywistości bezużyteczna. Sam ruch nie jest tym, czego najbardziej potrzebujesz, ale ruch …

Czytaj »

Prezentacja multimedialna – o czym warto pamiętać

pokój konferencyjny

Wygłaszanie prezentacji multimedialnej jest niebywale stresujące. Spotykamy się z tym już w gimnazjum, a potem ciągnie się to za nami przez szkołę średnią, studia i pracę. Na samym początku zastanawiamy się, co zrobić, aby zachwycić swoją prezentacją oraz co zrobić, aby była czytelna. Zatem warto by było już na początku …

Czytaj »

Jakie mogą być przyczyny braku konwersji z reklam na Facebook

socialmedia.pl pic

Poznaj 3 główne przyczyny, które stoją za tym, że nie masz konwersji z reklamy na Facebooku. Dowiesz się, co możesz na nie poradzić i na co zwrócić uwagę. Na początku, na potrzeby tego artykułu, przybliżę dwa pojęcia. Pierwsze z nich to konwersja. Jeżeli stronę docelową odwiedziło 100 osób, a formularz …

Czytaj »

18 błędów podczas tworzenia reklamy na Facebooku

Zrobienie dobrej kampanii reklamowej na Facebooku wymaga unikania najczęściej popełnianych błędów. Powodują one, że kampania nie jest skuteczna i nie przynosi zamierzonych rezultatów. Każdy popełnia błędy. Tak, Ty też!z pewnością masz na swoim koncie więcej błędów niż sukcesów. Ważne, aby wyciągać z nich wnioski. Można też, zamiast popełnia własnych, uczyć …

Czytaj »

Posty i wpisy na FB – Jak znaleźć ciekawy pomysł? – 15 pomysłów na posty na FB

Szukasz pomysłow na fajne wpisy i posty na Facebooka? Ten artykuł jest dla Ciebie. Z pewnością jak wielu innych użytkowników Facebooka borykasz się z problemem pomysłowości postów na twoim fan page czy grupę. Potrzebujesz pomysły na fajne, ciekawe ale i skuteczne posty i wpisy na fb – ten artykuł jest …

Czytaj »

Poke-marketing, czyli jak wypromować lokalny biznes przy pomocy Pokemon GO

Dorośli ludzie biegający po parkach i szukający wirtualnych stworów, karambole na autostradzie spowodowane pojawieniem się rzadkiego okazu, ludzie pukający do obcych mieszkań i wchodzący do obcych ogródków tylko dlatego, że zaprowadziłą ich tam gra. Nie mamy wątpliwości – Pokemony znowu, tak jak na początku XXI wieku, opanowały świat. Pokemon GO to …

Czytaj »

Jak znaleźć więcej czasu na prowadzenie bloga ?

Prowadzenie bloga jest czasochłonne, a w szczególności gdy chcemy systematycznie dostarczać czytelnikom nowe i ciekawe wpisy. Znalezienie czasu na takie wyzwanie jest nie lada wysiłkiem zarówno dla początkujących copywriterów jak i dla tych z większym doświadczeniem. W obydwu przypadkach ilość odpowiedniego czasu jaka powinna być przeznaczona na pisanie może okazać …

Czytaj »

Facebook Live – Praktyczne Wskazówki na Udaną Transmisję

facebook live

  Dodaj dobry opis. . Przed rozpoczęciem transmisji zostaniesz poproszony przez portal o podanie opisu filmu. Jest to bardzo ważne, ponieważ na jego podstawie potencjalni widzowie podejmą decyzję, czy oglądać Twój live. Jest to odpowiednik nagłówka artykułu lub tytułu wpisów na blogu. Możesz zmienić ten opis później po zakończeniu wideo, …

Czytaj »

Jak wykorzystać media społecznościowe w restauracji, żeby zdobyć nowych klientów i zwiększyć obroty?

W ostatnich latach w Polsce konkurencja na rynku restauracji stała się silniejsza – znacznie wzrosła liczba restauracji, Polacy więcej podróżują i ich wymagania rosną. Popularnością cieszą się programy kulinarne, które mogą w łatwy sposób wypromować restaurację, ale też równie szybko obnażyć błędy i doprowadzić ją do upadku. Walka o klienta …

Czytaj »

20 wskazówek  jak poprawnie prowadzić konto na Twitterze

twitter

Obsługa Social Media wydaje się być banalna, a większość z nas ma konto na wielu kanałach. Począwszy od Facebooka poprzez Snapchacie, Instagramie a skończywszy na Twitterze. Ci którzy osiągają sukcesy na Facebooku myślą, że równie dobrze pójdzie im na Snapchacie czy Twitterze. Otóż nie zawsze. Każdy kanał jest do siebie …

Czytaj »

Klipy wideo w marketingu internetowym

Video Marketing

90% osób, które mają telefon komórkowy, nigdy nie znajduje się dalej od niego, niż na wyciągnięcie ręki. A ponieważ dziś telefon jest praktycznie przenośnym ekranem, wstyd byłoby nie wykorzystać potęgi filmu. Oczywiście – ta forma marketingu ma pewne wady, na czele z ceną, która sprawia, że to tekst, a nie …

Czytaj »

Snapchat – dlaczego Twoja marka powinna być obecna

snapchat

Gdy w 2011 roku na rynek aplikacji mobilnych wchodził Snapchat, niewiele osób zdawało sobie sprawę z tego, do jakich rozmiarów może przeobrazić się ten (nie)zwykły komunikator. 
Dzisiaj, gdy zajmuje 3 miejsce wśród najchętniej pobieranych aplikacji na smartfony z Androidem, nie powinniśmy przechodzić obok niego obojętnie.
Funkcje jakie posiada, a szczególnie te …

Czytaj »

Konkursy na Facebook. Jak zrobić konkurs na FB – pomysły, rodzaje, losowanie

konkursy na facebooku

Facebook, konkursy i aplikacje konkursowe z nagrodami. Co musisz wiedzieć o FB kiedy organizujesz konkurs. Konkursy na Facebooku które angażują – na straży regulaminu, czyli jak organizować je legalne. Jak zrobić losowanie na fb? Na naszym feedzie na Facebooku co chwila widzimy konkursy – i nic dziwnego. Jest to bardzo …

Czytaj »

Facebook Live Video – Broadcast live. You Tube może się czuć nieswojo

Facebook Live Video Blog Post

Facebook  i YouTube dwie platformy, których w Polsce nie trzeba nikomu przedstawiać. Obydwie też mają, wydawało by się, ugruntowaną pozycję, nie do ruszenia. Facebook wprowadza powoli, kraj za krajem, swoją live-streamingową aplikację Facebook Live Video. Periscope, Google Hangout, Blab, Meerkat – nie stanowią zagrożenia. Każde jednakże z innej przyczyny. Inwazyjna …

Czytaj »

Śmieszny, czyli skuteczny w przyciąganiu

Każdy z nas wie lub wydaje mu się, że wie czym jest lolcontent. To przecież te śmieszne obrazki, które czasem wrzucamy na Facebooka. Trudno temu zaprzeczyć, ale jaki jest cel tego typu komunikacji? Dziś bliżej przyjrzymy się właśnie śmiesznym treściom. Etymologia słowa lolcontent jest oczywista – LOL, czyli w języku …

Czytaj »

Wrr zamiast reklamacji? Jakie będą skutki nowych reakcji na Facebooku.

Emoji face

Przeglądając swój news feed na Facebooku możemy trafić na wszystko – zdjęcia znajomych z wakacji, zdjęcia dzieci znajomych, ich psów i kotów, całe spektrum stanów emocjonalnych i aktywności, od „rozleniwiony”, przez „oświeconego”, „wkurzonego” aż po „zmienianie świata” i „spełnianie życzeń”. Widzimy, kto gdzie podróżuje i z kim. Lajkujemy, komentujemy. Nagle …

Czytaj »

Prowadzenie bloga na studiach – jak się zorganizować

Studia są jednym z najbardziej twórczych okresów w życiu. Nie da się ukryć, że studenci to istotna grupa osób funkcjonująca w różnych obszarach social media. Mało kto sobie jednak zdaje sprawę, że według powszechnych badań, w wieku 21-24 lat człowiek osiąga swój szczyt umiejętności intelektualnych, umiejętności nauki. Kierując się bieżącymi …

Czytaj »

Reddit – Internetowe Multi-Kulti w pełnej krasie

photodune-12528793-multicultural-connections-s

Jeżeli myśleliście, że najjaśniejszymi stronami Internetu są Facebook, Twitter i Instagram, jesteście w błędzie – istnieją znacznie barwniejsze i oferujące więcej możliwości socjalizujących media społecznościowe. Jednym z nich jest reddit, którego podtytułem jest „The Front Page of The Internet„. I nie ma w tym zdaniu krztyny przechwałek, gdyż drugiej tak …

Czytaj »

Facebook i 6 mitów o treści

facebook mity

Tracisz fanów na Facebooku? Zasięg kurczy się właściwie ze wpisu na wpis, a bitwa o komentarze wydaje się przegrana, już zanim zatwierdzisz treści dodawaną na stronę. Najpewniej to wina Facebooka. A jeśli nie, to na pewno jacyś domorośli specjaliści zepsuli rynek. Albo może ludzie w ogóle przestali korzystać ze społecznościowego …

Czytaj »

7 trendów, które będą rządzić social media w 2016

Innowacyjne wideo. Rosnąca w zaskakująco szybkim tempie popularność aplikacji takich jak Facebook Mentions, Periscope oraz Snapchat pokazały, że ludzie chcą dzielić się tym co widzą oraz tym czym w danym momencie się zajmują. Dlatego technologiom, które im to umożliwiają wróży się coraz większy sukces. Rok 2016 bez wątpienia upłynie przede …

Czytaj »

Name Branding i Facebook – z drugiej strony barykady

name branding

Dominującą część wpisów na blogu można przypisać do kategorii „co zrobić, żeby biznes był łatwiejszy”. Tym razem będzie trochę inaczej. Jako że mam garść znajomych pracujących przy rekrutacjach dla agencji pracy i korporacji, zebrałem wywiad na temat roli, jaką w ich pracy odgrywają portale społecznościowe oraz name branding. Są w …

Czytaj »

Peach, cały Internet o nim mówi

Peach Social Media

Peach – komunikator i społecznościówka. Przyzwyczajeni do dominacji Facebooka, zauważamy ewentualnie jeszcze Twittera i Instagram, ale niewiele wiemy o innych sieciach społecznościowych, o co nietrudno, tym bardziej że dziś słowem „społecznościowy” reklamuje się praktycznie wszystko, co po prostu ma użytkowników. Tymczasem posiadacze iSprzętu mogą cieszyć się od niedawna zupełnie nową …

Czytaj »

Historie w marketingu

Historie w Marketingu

Temat przewinął się już tu i tam wielokrotnie, ale nadszedł czas, żeby zająć się nim na poważnie. Chodzi o historie w marketingu, czyli opowieści, które sprawiają, że reklama nie przestaje działać wraz z zakończeniem klipu wideo czy równo z ostatnim zdaniem artykułu. Historia jest czymś, co opowiada się dla morału, choć …

Czytaj »

Kontrowersje – Przyciągają Uwagę, ale grożą nie tylko sądem

Kontrowersje

Mówi się, że nie ma lepszego sposobu na przyciągnięcie uwagi, niż opublikowanie kontrowersyjnych materiałów. Zasadę tę stosują przedsiębiorcy na całym świecie. Niektórzy już się przekonali, że to wcale nie jest dobra metoda, inni jeszcze nie, ale jeśli też jesteś w grupie osób, które uważają, że przyciągnięcie uwagi to wszystko, czego …

Czytaj »

Content Marketing, czyli parę słów o tym, co musi zawierać internetowy artykuł

Content Marketing

Za każdym razem, gdy siadam przy biurku z zamiarem napisania artykułu, zadaję sobie jedno ważne pytanie: co zrobić, żeby mój artykuł wyróżniał się na tle innych. Zasięgając porad u ekspertów w dziedzinie, nieraz możemy usłyszeć o czymś, co nosi wdzięczną nazwę content marketing. W sumie czemu nie, ale czy przypadkiem …

Czytaj »

Jak rozdzielić czas prywatny od czasu firmowego spędzonego na Facebooku w pracy

Facebook Social Media

Facebook robi wszystko żeby zmonetaryzować Twój czas spędzony online, gdy przeglądasz filmy wideo, messenger, wiadomości czy inne elementy tego portalu. W dzisiejszym świecie (szczególnie na Zachodzie) należy przyznać, że Facebook przyjmuje całkiem nową rolę, do której przyznaje się sam portal: spędzasz cały swój dzień w pracy na Facebooku. Ta nowa …

Czytaj »

Social media optimization, czyli jak połączyć optymalizację strony i media społecznościowe

Social Media Optimization SMO

Chyba każdy marketer wie, czym są media społecznościowe. Nie każdy jednak ma świadomość, że projektowanie interakcji i działań marketingowych w social media należy zacząć jeszcze na poziomie strony internetowej. Jak to zrobić? Istnieje mnóstwo sposobów na SMO – poniżej przedstawiam kilka z nich.

Czytaj »

Unexpected journey czyli siła marketingu

facebook

Co sprawia, że jedne pomysły wywołują większe zainteresowanie od innych? Mogłoby się wydawać, że każda z idei, które odniosły sukces, jest tak różna od pozostałych, tak bardzo niepowtarzalna, że uogólnić się tego nie da. Otóż błąd – da się. Jeśli czas mi na to pozwoli, a Wy wyrazicie zainteresowanie rozwinięciem …

Czytaj »

WEBINAR: Social Media dla Geeków [EN] 05-Stycznia-2016

LukaszZelezny

Jeżeli myślisz że… • social media wymagają dużych nakładów finansowych • social media wymagają dużych nakładów czasu • wiesz już co nieco o mediach społecznościowych ale chciałbyś to i owo robić lepiej Ten webinar jest dla Ciebie! Dla kogo jest ten social media webinar? • specjalistów social media • social …

Czytaj »

Facebook FAQ – Jak zrobić to i owo

Facebook FAQ Jak Zrobic to i owo

Z tego artykułu dowiesz się jak usunąć fanpage, jak dodać admina na fb, jak zmienić wygląd facebooka i jak zarządzać facebookiem firmowym. Jak zmienić fanpage na profil? Od pewnego czasu Facebook udostępnia możliwość konwersji profilu osobistego na fanpage. Całą procedurę można przeprowadzić z poziomu dedykowanej formatki znajdującej się pod adresem https://web.Facebook.com/pages/create/migrate/. Należy …

Czytaj »

Agencja SEO: TOP 8 pytań, które zadasz agencji pozycjonującej zanim jej zapłacisz

SEO

Aby pomóc Ci w procesie zatrudniania, przedstawiamy Ci 8 pytań, które powinieneś zadać w jakiejkolwiek agencji SEO, którą planujesz zatrudnić. SEO Agencje – bójcie się 🙂 1. Czy mogę zobaczyć listę waszych poprzednich klientów? Każda renomowana agencja powinna być w stanie podać Ci krótką listę swoich klientów, z którymi pracowali …

Czytaj »

Emocje w marketingu

emocje w marketingu

Jednym z kluczowych elementów przekazu, który decyduje o sukcesie danego klipu, tekstu lub audio są emocje. Treścią angażujące emocjonalnie dzielimy się wszyscy zdecydowanie chętniej niż nawet użytecznymi, ale pozbawionymi emocji artykułami. Jeśli jednak przyjrzeć się temu jaki skutek wywierają, okaże się, że zagrać można prawie na każdej nucie. Ba, można …

Czytaj »

Social Media Marketing i 27 Błędów Których Należy Unikać.

Social Media Marketing

Używanie mediów społecznościowych jako części Twojej całościowej strategii marketingowej być może już idzie pełną parą, ale wciąż mogą istnieć błędy, które być może popełniasz, a które mają negatywny wpływ na efektywność twoich kampanii marketingowych. Błędy w social media marketingu mogą nie tylko zredukować twoją zdolność do osiągania swoich celów marketingowych, …

Czytaj »

SEO i CV – optymalizacja kluczem do znalezienia pracy.

SEO CV

Większość reguł SEO dotyczących optymalizacji treści możesz (a nawet powinieneś) zastosować w Twoim CV. Giełdy pracy online, takie jak: Reed czy Indeed zapewniają pracodawcom prywatną wyszukiwarkę do przeglądania CV kandydatów, w celu znalezienia właściwej osoby na to poszczególne stanowiska. I tu możesz użyć swojej wiedzy z zakresu SEO, aby zoptymalizować …

Czytaj »

Top 5 porad o Online Marketingu dla Start-up’owców

Social Media Startup

Aby rozpocząć każdy nowy biznes potrzeba mnóstwo planowania, a biorąc pod uwagę jak konkurencyjny jest świat cyfrowego marketingu, na pewno nie jest to łatwe. Nawet dzisiaj zbyt wielu naiwnie wierzy w zarobienie niezłych sum dając z siebie minimalną ilość wkładu. Ale czasy się zmieniają, a razem z nimi ewoluuje marketing …

Czytaj »

Viral – Odrobina teorii dotyczącej dystrybucji informacji

Viral

Viral – Co to jest i jak zrobić viral? Virale to piękna rzecz, złoty Graal marketingu. Wielu zastanawia się jak zrobić dobry viral. Niestety większość z nich powstaje przez przypadek. Tymczasem istnieje kilka dość prostych zasad, które pozwalają świadomie i skutecznie budować treści wirusowe. Ponieważ jednak cała teoria wymaga dość …

Czytaj »

Twitter Patentuje Drony Sterowane Poprzez Tweety.

Twitter

Twitter jest kolejnym z gigantów mediów społecznościowych zainteresowanym dronami. Spółka złożyła wniosek o patent, który został zaakceptowany w zeszłym tygodniu. Dotyczy on mianowicie robienia zdjęć i filmów wideo a także przesyłanie ich bezpośrednio na konta użytkowników na Twitterze. W patencie Twitter wspomina o możliwości kontrolowania drona i kierunu lotu za …

Czytaj »

Content Marketing: 7 Kluczowych Ludzi w Twoim Zespole.

Content Marketing

Content marketing wciąż pozostaje ważnym elementem w arsenale taktyk i strategii dla wielu start-upów. Problem jednak polega na tym, że jest on bardzo czasochłonny, a wielu przedsiębiorców ma zbyt wiele na głowie, aby poświęcać się tworzeniu treści marketingowych. Tak naprawdę, aby zacząć odnosić sukcesy za sprawą content marketingu, potrzebny jest …

Czytaj »

TOP 10 Gaf Marketingowych na Facebooku

Facebook Gafy

Większość przedsiębiorców już odkryło jak ważny w marketingu jest Facebook. Niestety wielu z nich poległo na polu właściwego posługiwania się mediami społecznościowymi. Jeśli Twój marketing na Facebooku nie przynosi skutków, rozważ czy nie popełniasz któregoś z popularnych błędów: Nie masz przyciągającego zdjęcia profilowego Pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie. Zdjęcie profilowe …

Czytaj »

Growth Hacking i Recepty IFTTT dla Twittera

Growth Hacking

Budowanie Listy Użytkowników Twittera za Pomocą Wybranego Hashtagu Jeśli chcesz przyrostu obserwatorów na Twitterze, użyj tej recepty IFTTT, aby automatycznie utworzyć listę osób dla konkretnego hashtagu. Możesz namierzyć potencjalnych klientów tweetujących o Twoim sektorze biznesu, osobowości medialne pokrywające Twój rynek, lub inwestorów, którzy mogą być zainteresowani Twoją firmą. Oglądaj swój …

Czytaj »