wtorek , 23 kwietnia 2024
Home / News / Zwiększ Sprzedaż W Sieci Przez Twittera

Zwiększ Sprzedaż W Sieci Przez Twittera


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

Przed przystąpieniem do promocji na Twitterze, ważne jest, aby upewnić się, że Twoje konto funkcjonuje prawidłowo. Konto na Twitterze dla celów biznesowych powinno przede wszystkim mieć dobrze wykonane zdjęcie profilowe i odpowiednio zaprojektowane tło.

Podstawowe zasady

Nie można przecenić znaczenia dobrze dobranego zdjęcia profilowego. Jest to wskaźnik, jak poważnie traktujesz swoje działanie na Twitterze i będzie jednym z tych szczegółów, które potencjalni klienci oceniają, kiedy trafiają na Twoją stronę. Niektóre firmy decydują się na użycie logo firmy jako obrazu profilowego, jednak najlepiej jest użyć fotografię właściciela firmy, zwłaszcza jeśli działalność jest prowadzona przez jedną osobę. Dobrze sfotografowana twarz jest bardziej przyjazna niż logo firmy i dlatego też lepiej spełnia swoją rolę na Twitterze, który jest formą mediów społecznościowych. Chodzi tutaj o znajomości, które budujesz jako osoba indywidualna i jak wykorzystujesz swoją sieć nawiązanych kontaktów. Z tego powodu warto mieć własne zdjęcie na profilu reprezentującym Twoją firmę.

Dobrze wykonane zdjęcie profilowe powinno być wykonane w stosunkowo dość dużym zbliżeniu na minimalistycznym tle. Pamiętaj, że to zdjęcie będzie wyglądało na bardzo małe. Tak więc dobrym pomysłem jest pokazanie zbliżenia twarzy, dzięki czemu będzie można rozpoznawać osobę nawet wtedy, gdy obraz nie jest większy niż miniatura. Warto też użyć jednokolorowego tła, ponieważ wyraźny design w tle będzie przeszkadzał zobaczeniu najważniejszego elementu na tym zdjęciu: Ciebie.

Jeśli chodzi o zaprojektowanie tła, najlepszym rozwiązaniem dla firmy internetowej posiadanie własnego, indywidualnie dopasowanego tła. Tła profilowe dostarczane przez Twitter są używane przez niezliczoną ilość użytkowników i będą wyglądać nudno i nieprofesjonalne. Ponadto nie są dostosowywane do Twojego profilu. Oprócz zwięzłego wprowadzenia do Twojej firmy, dobre tło powinno zawierać linki do głównej witryny firmy, dane kontaktowe i bezpośredni link do strony “kupuj”, gdzie klienci mogą zakupić Twoje produkty. Jeśli nie posiadasz umiejętności, aby wykonać własny projekt, warto zapłacić profesjonalnym projektantom, którzy zrobią to za Ciebie. Pokaż im makietę, wyjaśnij, co chcesz uwzględnić w tle i niech eksperci wykonają tę pracę. Jeśli jednak nie chcesz płacić za takie usługi, w Internecie dostępne są bezpłatne szablony, które są nadal bardziej profesjonalne niż te domyślne, dostępne w serwisie Twittera. Pamiętaj jednak, że takie tła nie będą wyrażały Twojego indywidualnego stylu.

Perfekcyjny Tweet

Jeśli chodzi o tweetowanie, nie ulega wątpliwości, że w często cytowanym zwrocie, jakość ponad ilością, leży dużo prawdy. Aby nieustannie angażować swoja publiczność musisz dostarczać im odpowiednią treść, a nie dużą ilość nieistotnych postów. Oto sposoby, aby zwiększyć skuteczność Twojego przekazu:

Po pierwsze, skorzystaj z faktu, że Twitter jest formą mediów społecznościowych, która jest bardzo bezpośrednia i postępowa. Nowe informacje, które publikujesz, są niezwłocznie widoczne przez Twoich obserwatorów. Korzystaj z Twittera, aby poinformować ich o nowościach, takich jak nowe promocje, aktualizowane wpisy na blogach, a nawet wydarzenia o których chcesz ich poinformować. Należy jednak zachować ostrożność, aby nie przesadzić z ilością informacji i nie spowodować, że zasypiesz swoich obserwatorów spamem.

Po drugie, mieszaj tweety biznesowe z tymi na temat Twojego życia osobistego. Zwiększa to poziom autentyczności i zmniejsza dystans pomiędzy Toba a użytkownikami. Ludzie zazwyczaj chcą zobaczyć osobistą stronę życia innych i interesują się tym co robisz poza pracą. Spójrz tylko na to, jak niektórzy angażują się w prywatne życie gwiazd! Podziel się z obserwatorami tym czym się aktualnie zajmujesz i Twoimi opiniami na tematy związane z firmą.

Na koniec Twoja treść na Twitterze musi być zabawna. Obserwatorzy śledzą osoby, których tweety są informacyjne lub dostarczają im rozrywki. Jeśli możesz stworzyć posty, które są zabawne, a także dostarczają informacji, nigdy nie będziesz musiał szukać odbiorców.

Używaj hashtagów

Hashtag jest po prostu słowem kluczowym poprzedzonym symbolem “#”, na przykład “#sprzedaż”.

Jeśli używasz hashtagów w Twoich tweetach, osoby zainteresowane tematem, który poruszasz na Twitterze mogą łatwo znaleźć Twoje posty. Było to widoczne podczas akcji, gdy mieszkańcy Santa Barbara w Kalifornii, szybko otrzymali ostrzeżenia o ewakuacji w roku 2009, czytając tweety z hashtagiem “#jesusitafire”. Rzeczywista liczba odbiorców Twoich postów, jeśli używasz hastagów, jest znacznie większa od Twojej bezpośredniej grupy, ponieważ każdy użytkownik Twittera może zobaczyć Twoje tweety, śledząc użyty hashtag.

Innym sposobem oznaczenia hashtagami jest działanie jako oznaczenie, dzięki czemu ludzie mogą wyszukiwać treści, które chcą znaleźć. Na przykład powieściopisarze mogą szukać wskazówek od wydawców, wyszukując “#pubtips”. Możesz to wykorzystać, dodając regularnie hashtagi w Twojej branży, aby zaprezentować swoją biegłość w danej dziedzinie. Jeśli nie ma jeszcze hashtagów w Twojej branży, możesz je stworzyć samemu. Wystarczy poinformować swoich zwolenników i zacząć powoli dodawać wątki. Dzięki zabawnym i rzetelnym materiałom więcej osób zwróci uwagę na hashtagi, które mogą nawet zostać przyjęte przez innych użytkowników Twiterra. Co najważniejsze, jeśli jesteś jedną z osób, które udzielają wskazówek i odpowiadają na pytania, możesz podnieść swoją markę jako niezawodnego i kompetentnego lidera. Silna marka z pewnością zwiększy liczbę użytkowników Twojej strony i wpłynie na wzrost sprzedaży.

Podsumowanie

Twitter jest zaskakująco prosty w użyciu, a korzyści z jego stosowania są ogromne. Jest to efektywny i wydajny sposób, aby informacja o Twojej firmie trafiła do dużej ilości odbiorców, zapewniając silny efekt. Postępując zgodnie z krokami przedstawionymi w tym artykule, z pewnością uda Ci się w pełni wykorzystać możliwości tego wyjątkowego narzędzia marketingowego. Szczęśliwego tweetowania!

O Azteq Azteq

Zobacz również

Jak wypozycjonować kanał na YouTube

YouTube to druga co do wielkości platforma wyszukiwania na świecie. Z tego powodu, każdy twórca …