wtorek , 16 kwietnia 2024
Home / News / Twitter / Jak Zwiększyć Współczynnik Konwersji na Twitterze.

Jak Zwiększyć Współczynnik Konwersji na Twitterze.


[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]

Strony mediów społecznościowych stały się częścią codziennego życia większości osób. Portale takie jak Facebook, Twitter, Tumblr, Reddit, Pinterest i inne mają miliony użytkowników, którzy spędzają czas na swoich osobistych profilach lub stronach innych, co sprawia, że ​​te witryny są idealne do zaprezentowania swojej firmy oraz marketingu marki, produktów lub usług. Chociaż może osobiście nie odpowiada Ci przypadkowy i konwersacyjny charakter Twittera, jest to doskonała platforma marketingowa dla Twojej firmy i może zwiększyć współczynniki konwersji w mediach społecznościowych; 500 milionów tweetów dziennie nie może się mylić.

Ograniczenie długości wiadomości na Twitterze ułatwia użytkownikom szybkie skanowanie informacji, ponieważ postybez przerwy przesuwane na ekranie Twojego komputera lub telefonu, niemal tak jak kanały informacyjne na dole ekranu telewizyjnego. Ta ciągła fala przekazu informacji daje niepowtarzalną okazję, aby firmy korzystały z Twittera jako platformy marketingowej. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz w nowej branży, czy reprezentujesz dobrze znaną i cenioną firmę, możesz używać Twittera, aby zwiększyć współczynniki konwersji marketingu społecznościowego za pomocą kilku przydatnych wskazówek.

Promowane treści

Twitter pozwala specjalistom od marketingu promować swoje Tweety, płacąc, aby pojawiły się samym szczycie strony z postami. Podobnie jak reklama sponsorowana w Google, ta treść u góry strony zapewnia, że ​​odbiorcy od razu ją zobaczą. Jeśli masz coś ważnego do zaoferowania lub informacje, których nie chcesz, aby użytkownicy pominęli, rozważ użycie dostępnych opcji promocyjnych, aby upewnić się, że Twoje tweety są widoczne dla Twoich docelowych odbiorców.

Krzyżowanie linków

Upewnij się, że Twoje konta społecznościowe są ze sobą powiązane i linki do innych platform znajdują się na Twitterze, a nawet na Twojej witrynie lub blogu. Nie zapominaj też o linkach do Twittera w innych treściach. Krzyżowanie linków do różnych sieci to świetny sposób na zwrócenie uwagi na to, że jesteś obecny w mediach społecznościowych, zwłaszcza, jeśli wydaje Ci się, że ta obecność nie została jeszcze wystarczająco zauważona.

Aktualność

Jednym z najważniejszych aspektów marketingu na Twitterze jest umieszczanie Twoich tweetów o odpowiedniej porze dnia. Oczywiście chcesz, aby Twoje wiadomości były wyświetlane, gdy zostaną zauważone przez docelowych odbiorców. Przykładowo, nie należy wysyłać wiadomości o „happy hour” w lokalnym barze o 8 rano, podobnie jak tweeta o zniżce na kawę nie powinieneś wysyłać o 8 wieczorem. Badania wykazały, że strefa martwa “tweeta” jest pomiędzy 3 a 7 rano a optymalny czas to piątkowe wieczory “po pracy” (od 5 do 8 wieczorem).

Dodaj ilustracje

Tweety ze zdjęciami mają znacznie większe szanse na interakcję z użytkownikami niż te, które nie zawierają zdjęć. Hubspot i Buffer przeprowadziły badania i stwierdziły, że interakcja użytkowników z tweetami zwierającymi zdjęciami wzrosła o pmiędzy 18 do 150 procent, w zależności od samego działania (na przykład kliknięcie lub przetweetowanie). Ilustracje naturalnie zazwyczaj trafiają do odbiorcy szybciej niż tekst, ponieważ użytkownicy Twittera szybko skanują informacje, a obraz jest doskonałym sposobem na przeglądanie, interpretowanie i wchłanianie danych.

Bądź aktywny

Nikt nie chce śledzić lub podążać za treścią w sieci, która jest przestarzała lub nieaktualna. Upewnij się, że jesteś aktywnym uczestnikiem mediów społecznościowych, zwłaszcza Twittera. Twitter sam w sobie ma już aktywny charakter ze względu na styl, format i ograniczenie długości postów, tak więc konieczne jest, aby Twoja obecność na Twitterze również była aktywna. Jeśli Twoje tweety są sporadyczne i przypadkowe, Twoi zwolennicy nie będą ich zauważać. Zaangażuj się w społeczność Twittera, aby zyskać większą uwagę, gdy przestaniesz tweetować, a nie wtedy, kiedy zaczniesz (uważaj jednak, aby nie osiągnąć poziomu spamu).

Zasoby Twittera

Twitter oferuje system “kart”, który umożliwia uzyskania dostępu do potencjalnych klientów za pośrednictwem użytkowników Twittera, którzy wyrazili zainteresowanie tym, czym się zajmujesz. Skorzystaj z zasobów i narzędzi platformy, aby poprzeć Twoje działania marketingowe i wykorzystać sieci mediów społecznościowych w celu zwiększenia liczby potencjalnych klientów i współczynników konwersji. Te „karty” Twitter są naprawdę nieocenione, ponieważ mogą zostać przesłane do użytkowników, którzy są już zainteresowani produktem. Wystarczy tylko dać im możliwość zobowiązania się do zainteresowania Twoim produktem i przejść do samej sprzedaży.

Zaangażowanie użytkowników

Użytkownicy oczekują odpowiedzi od firm, gdy komunikują się z nimi na portalach społecznościowych i tak samo jest w przypadku Twittera. Skontaktuj się z użytkownikami na nieformalnym poziomie i odpowiadaj na ich tweety, doceniaj przetweety swoich postów i zapraszaj ich do ponownego komentowania. Gdy komunikujesz się z swoimi użytkownikami, zamiast przekazywać im informacje, zaangażowanie użytkowników znacznie wzrasta. To naturalnie zwiększa ruch, generowanie potencjalnych klientów i współczynniki konwersji.

Te wskazówki pomogą Ci zmienić zakres Twoich działań marketingowych na Twitterze, a w rezultacie zwiększyć zainteresowanie Twoimi wiadomościami, ich widoczność i reakcje użytkowników, a także zwiększać współczynnik konwersji. Staraj się utrzymywać stały poziom działań i obecność mediach społeczności społecznościowych, a wkrótce zauważysz różnicę w Twoich strategiach marketingowych. Nie lekceważ Twittera jako źródła, które w rzeczywistości może stać się złotą żyłą dla Twojej firmy.

O Azteq Azteq

Zobacz również

Jak wypozycjonować kanał na YouTube

YouTube to druga co do wielkości platforma wyszukiwania na świecie. Z tego powodu, każdy twórca …