Home / Adwords

Adwords

Reklama i Kampania AdWords – jak działa, jak zacząć i jak dobrać słowa kluczowe

reklama-kampania-adwords

Kampania linków sponsorowanych AdWords jest systemem reklamowym Google działającym od 2000 roku. Serwis Google wyświetla linki sponsorowane na wyeksponowanych miejscach w wyszukiwarce. AdWords opiera się na plikach cookie i frazach kluczowych wybranych przez reklamodawców. Wzrost dochodów z reklam pokazuje, że coraz więcej przedsiębiorców widzi skuteczność takiej formy promocji. W 2012 …

Czytaj »

Plan czasowy kampanii w sześciu krokach

Socialmedia Pory

W promocji internetowej są dwa rodzaje zagadnień: te bardziej filozoficzne, czyli o czym i w jaki sposób informować, żeby można było powiedzieć, że reklama jest skuteczna, a także zagadnienia techniczne, które mówią o środkach komunikacji oraz pewnych kwestiach związanych już z samym dotarciem do odbiorcy. Niestety tej drugiej grupy zagadnień …

Czytaj »