sobota , 27 kwietnia 2024
Home / Growth Hacking

Growth Hacking

Po co korzystać z landing page w marketingu w social media.

landing page Landingi

Dowiedz się, do czego służą landing page i jak je skutecznie wykorzystać w działaniach w social media. Wiele potencjalnie ciekawych kampanii marketingowych nie zdaje egzaminu ze względu na drobne techniczne niedociągnięcia. Jednym z częstych problemów jest brak skutecznej strony docelowej zamykającej dany proces. Możesz mieć dobrze dobraną grupę docelową i …

Czytaj »

Narzędzia Marketingowe Śledzące Konkurencję

spy

Dowiedz się, jak monitorować ruch na stronie internetowej konkurencji i słowa kluczowe używane przez konkurencję. Dowiedz się, jak przeprowadzić analizę konkurencji w mediach społecznościowych i jak zobaczyć słowa kluczowe używane przez konkurencję. Właściciele firm internetowych stale poszukują przewagi. W wielu przypadkach wiąże się to z analizą własnej firmy, szukaniem drobnych …

Czytaj »

Aplikacje Zwiększające Produktywność

aplikacje zwiększające produktywność

Ilość zadań sprawia, że ludzie są zmuszeni do planowania i organizowania obowiązków. Na szczęście nie są z tym sami. Poza wieloma planistami i kalendarzami, mamy cały szereg narzędzi, które pomagają nam dokładnie zaplanować pracę. Ale czy tylko tego typu narzędzia służą poprawie naszej wydajności? Istnieje wiele czynników, na które warto …

Czytaj »

Social media optimization, czyli jak połączyć optymalizację strony i media społecznościowe

Social Media Optimization SMO

Chyba każdy marketer wie, czym są media społecznościowe. Nie każdy jednak ma świadomość, że projektowanie interakcji i działań marketingowych w social media należy zacząć jeszcze na poziomie strony internetowej. Jak to zrobić? Istnieje mnóstwo sposobów na SMO – poniżej przedstawiam kilka z nich.

Czytaj »

Growth Hacking i Recepty IFTTT dla Twittera

Growth Hacking

Budowanie Listy Użytkowników Twittera za Pomocą Wybranego Hashtagu Jeśli chcesz przyrostu obserwatorów na Twitterze, użyj tej recepty IFTTT, aby automatycznie utworzyć listę osób dla konkretnego hashtagu. Możesz namierzyć potencjalnych klientów tweetujących o Twoim sektorze biznesu, osobowości medialne pokrywające Twój rynek, lub inwestorów, którzy mogą być zainteresowani Twoją firmą. Oglądaj swój …

Czytaj »