niedziela , Październik 21 2018
Home / Najlepsze blogi / Najlepsze Blogi Modowe 2018. Top Polskich Blogów o Modzie.

Najlepsze Blogi Modowe 2018. Top Polskich Blogów o Modzie.

Blogi modowe są najlepszym przykładem na to, że pasja i znajomość tematu potrafią budować ogromną, wierną publiczność czytelników. Poniżej znajdziecie zestawienie topowych blogerek modowych z Polski i ze świata!

Popularne blogerki i ich blogi modowe to dowód, że można połączyć pracę ze swoją pasją. Wiele osób może być zaskoczonych ile zarabiają najlepsze blogerki modowe na świecie. Według The Wall Street Journal, influencer, który posiada ponad milion obserwujących na Instagramie czy innym portalu społecznościowym, może zarobić nawet 15 000 dolarów za opublikowany post.

Eliza Wydrychhttp://fashionelka.pl/ – Fashionelka blog o modzie, urodzie, stylu życia

Zestawienie otwiera Fashionelka, blog Elizy Wydrych. Liczby w jej przypadku mówią same za siebie – więcej niż milion odsłon miesięcznie, ponad 72 tysiące fanów na Facebooku i około 50 tysięcy obserwatorów na Instagramie. Nie bez powodu Eliza znalazła się w gronie 10 najbardziej wpływowych blogerów w rankingu przygotowanym przez Jasona Hunta w 2015 roku, który określił ją jako „jedną z najbardziej inspirujących i motywujących autorek w blogosferze lifestylowej”. Sama Eliza swój styl określa jako kobiecy, klasyczny i ponadczasowy.

Blogerka osiągnęła sukces dzięki zwiększaniu zaangażowania swoich czytelników. Zawsze chętnie odpowiada na maile czy komentarze swoich czytelników. Początki influencerki nie były proste. Za pierwszą współpracę biznesową otrzymała wynagrodzenie w postaci zapasu szczoteczek do zębów i pasty. Popularność szerokiego grona odbiorców zdobyły wpisy poświęcone jej ślubnym przygotowaniom takim jak wybór sukni ślubnej, inspiracjom na tort weselny i tym podobne. Obecnie prowadzony blog modowy przynosi jej zarobki w wysokości kilkudziesięciu tysięcy złotych co miesiąc.

Jednakże oficjalnie nie jest znany koszt współpracy z tym popularnym blogiem modowym. Dziś na blogu Fashionelki jest zdecydowanie mniej fashion, a więcej lifestyle. Przeczytacie u niej nie między innymi o przygotowaniach do ślubu, relacje z egzotycznych podróży czy wpisy kulinarne. Eliza dzieli się ze swoim czytelnikami recenzjami przeczytanych książek, czy publikuje artykuły psychologiczne.

Jessica Mercedeshttp://www.jemerced.com/ – JEMERCED by Jessica Mercedes | FASHION & STYLE

Jessica Mercedes to bez wątpienia najbardziej wyrazisty symbol polskiej blogosfery modowej. Swoją przygodę z blogowaniem zaczęła już jako nastolatka, a dziś jest nie tylko jedną z najbardziej znanych, ale i najlepiej wycenianych „szafiarek”. Na jej blogu znajdziemy publikowane systematyczne wpisy – codzienne, niebanalne stylizacje, kreacje z imprez, relacje z pokazów i tygodni mody na świecie i nie tylko. Ogromnej popularności zawdzięcza współpracę z takimi markami jak Dior i Pandora. Pisały o niej takie prestiżowe pisma modowe jak Vanity Fair, Vogue czy Elle. Jessica ma nie nie tylko swój oryginalny styl, ale i nie boi się go wyrażać. To właśnie jej bezkompromisowość sprawia, że dziś wokół swojego bloga gromadzi ponad milion czytelników z całego świata miesięcznie. A to nie wszystko, bo potężne imperium stworzyła też na Snapchacie i Instagramie, gdzie obserwuje ją blisko 900 tysięcy osób.

 

Blogerka Modowa Julia Kuczyńska – https://maffashion.pl/

 

Julia Kuczyńska, stojąca za blogiem Maffashion, to jedna z topowych polskich blogerek. Zaczynała w 2009 roku, robiąc zdjęcia za pomocą samowyzwalacza zwykłej cyfrówki – dziś fotografowana jest przez paparazzi. Jako jedyna Polska dotarła do pierwszego miejsca na międzynarodowej stronie Lookbook, poświęconej modzie. Jej stylizacje obiegły cały świat, a ona stała się jeszcze bardziej rozpoznawalna.

Przełożyło się to nie tylko na większą liczbę wejść na bloga, ale i rozpoczęcie współpracy z markami takimi jak Oriflame czy Bershka. Stylizacje Julii z tygodni mody na całym świecie publikowane są przez prestiżowe magazyny mody. Wraz z projektantką Martą Gajewską Julia stworzyła też markę ubrań Staff by Maff. W 2013 roku otrzymała statuetkę Blogerka Roku w konkursie Glam Awards oraz tytuł Człowieka Roku Internetu, o który walczyła między innymi z Tomaszem Lisem. Poza blogiem, Julia działa prężnie również na Instagramie, gdzie jej modowe poczynania śledzi ponad milion fanów.

Tamara Gonzalez Perea – http://www.macademiangirl.com/

Charakterystyczny, barwny styl i niezwykła charyzma wyróżniają Tamarę, autorkę Macadamian Girl spośród innych blogów modowych. Odważne szaleństwo kolorów i wzorów, niebanalna biżuteria i dodatki w postaci piór idealnie komponują się z egzotyczną urodą Tamary, nazywaną kolorowym ptakiem polskiej blogosfery. To właśnie dzięki nim blog zdobył błyskawicznie popularność, przynosząc jego autorce miano jednej z najlepszych polskich blogerek. W 2015 roku Macadamian Girl został uznany przez miesięcznik Press za najlepszy blog modowy w kraju. W 2016 roku Tamara dała się poznać z zupełnie innej strony, jako uczestniczka programu Agent-Gwiazdy, często gości też w telewizji, gdzie występuje w roli stylistki, a tworzone przez nią rubryki znaleźć można w prasie kobiecej.

Od niedawna influencerka jest prowadzącą program Pytanie na śniadanie.

Alicja Zielasko – http://alicepoint.com/

Alice Point, czyli Alicja Zielasko to autorka jednego z pierwszych i najbardziej rozpoznawalnych do dziś polskich blogów modowych. Jak nikt inny, umiejętnie łączy w swoich stylizacjach ubrania z popularnych sieciówek, z ciuchami z second-handów i pracami najsłynniejszych projektantów na świecie. Swój styl określa jako ekstrawagancki, a jednocześnie dziewczęcy. Drobna blondynka, dziś związana z Londynem, który od zawsze był jej marzeniem, gdzie zatrzymuje w fotograficznych kadrach modę uliczną. Jej stylizacje znaleźć można nie tylko na blogu, ale i w polskiej i międzynarodowej prasie modowej. Często można spotkać ją na tygodniach mody, gdzie prezentuje swoje nieszablonowe kreacje, obok których trudno przejść obojętnie.

Chiara Ferragnihttps://www.theblondesalad.com/

The Blonde Salad i stojąca za blogiem Chiara Ferragni to marka sama w sobie. Dwa lata z rzędu, mieszająca w Los Angeles, 28-latka z włoskimi korzeniami, zajęła pierwsze miejsce w rankingu najpopularniejszych blogerek modowych na świecie. Kilkanaście milionów obserwujących – zarówno na blogu, Instagrame i Facebooku sprawiają, że jest jedną z najbardziej wpływowych osób w globalnej blogosferze.

Na fali popularność stworzyła własną linię obuwie – Chiara Ferragni Collection, która jest dziś sprzedawana w ponad 300 sklepach na świecie i przynosi jej wpływy w skali 10 milion dolarów rocznie. Wśród firm, z którymi współpracowała, znajdują się znane i cenione domy mody –  Christian Dior, Louis Vuitton, Max Mara, Chanel i Tommy Hilfiger.

Ten najlepszy blog modowy znany jest z kampanii reklamowych dla Tod’s i Pantine. W 2017 roku blogerka została wyróżniona przez magazyn Forbes tytułem najbardziej wpływowej osoby w świecie mody. Swoją prace nad blogiem rozpoczęła w 2009 roku, a dwa lata później została nazwana przez magazyn New York jedną z największych wznoszących się gwiazd kreowania stylu. W tym samym roku otrzymała od Teen Vouge tytuł Blogger Of The Moment. Wraz z rosnącą popularnością Ferragni stawała się prawdziwą celebrytką. Była zapraszana do różnych stacji telewizyjnych, była między innymi sędzią w jednym z odcinków Project Runway. Cały świat obiegły jej zdjęcia na czerwonym dywanie podczas festiwalu w Cannes podczas premiery filmu Habemus Papam.

Kayture – https://www.kayture.com/

Urodzona w 1993 roku w Mińsku na Białorusi, skąd emigrowała z rodziną do Stanów Zjednoczonych, by w końcu zamieszkać w Szwajcarii. Kristina Bazan, bo o niej moda, to założycielka powstałego w 2011 roku bloga Kaytura, który ogromną popularność zdobył przede wszystkim dzięki niesamowicie dopracowanym fotografiom – zwłaszcza czarno-białym. W połączeniu z oryginalną urodą Kristiny i jej wyczuciem smaku, zaowocowało to nawiązaniem współpracy z najsłynniejszymi domami mody na świecie, takimi jak  choćby sam Dior, Balmain, Louis Vuitton  czy Valentino.

Największym dotychczasowym osiągnięciem blogerki jest kontrakt z francuską marką  L’Oreal Paris, opiewający ponoć na zawrotną, bo aż siedmiocyfrową kwotę.

Historia sukcesu Kristiny Bazan i Jamesa Chardona sięga 2011 roku, do czasów, kiedy koncepcja followersów i lajków nie istniała. „Nie mieliśmy pojęcia, ilu ludzi podążało za nimi. Wiedzieliśmy, że ludzie rozpoznają nas na ulicach, tak to mierzyliśmy „- wspomina Chardon.

„Nikt nie miał obsesji na punkcie liczb, ludzie podchodzili do nas, ponieważ podobała im się nasz content. Nasza strategia polegała na tym, że nie zamierzamy być kolejną wersją tego, co już dzieje się za granicą. Zdecydowaliśmy, że chcemy postawić na jakość. Wszyscy pracowali z Mango i Michaelem Korsem, ale nikt wcześniej nie sięgnął do prawdziwych luksusowych marek. Nasz content był dla nich wystarczająco dobry. Zdecydowaliśmy, że to będzie nasza nisza. Blog, który bardzo często znajduje się w zestawieniach typu „ranking najlepszych blogów modowych” rozpoczął  pierwszą poważną kampanię dla marek Cartier i Chopard.

Julia Engel – http://galmeetsglam.com/

Na szczycie list najbardziej wpływowych blogerek modowych na świecie od lat figuruje również Julia Engel, autorka bloga Gal Meets Glam. Założyła go w 2011 roku, będąc jeszcze na studiach i jak sama przyznaje w wielu wywiadach – nigdy nie spodziewała się, że po zaledwie dwóch latach prowadzenie bloga będzie stanowiło dla niej pracę na pełen etat. Julia na swoim blogu prezentuje nie tylko charakterystyczne dla siebie, klasyczne i kobiece stylizacje, ale i porusza tematy związane z lifestylem.

Na jej stronie znaleźć można posty poświęcone podróżom czy dekoracji wnętrz – zawsze okraszone klimatycznymi, utrzymanymi w pastelowej kolorystyce zdjęciami, za które od początku odpowiedzialny jest dawniej chłopak, a teraz mąż Julii.

W 2017 roku blog Gal Meets Glam znalazł się w wyjątkowym zestawieniu najlepszych blogów modowych stworzonym przez Forbesa. Influencerka pracowała nad kampaniami takich markek jak Tory Burch, Tiffany & Co. i Nordstrom. Teraz Engel osiągnęła swój długoletni cel, jakim jest uruchomienie własnej linii odzieży, Gal Meets Glam Collection, linii nowoczesnych kobiecych sukien sprzedawanych na ich stronie i w Nordstrom.

Aimee Songhttp://www.songofstyle.com/

Z takim nazwiskiem i z taką nazwą bloga można śmiało stwierdzić, że Aimee zna się na modzie… śpiewająco! Jej strona – Song of Style to skarbnica inspirujących stylizacji modowych i wnętrzarskich. Mieszkanka Kalifornii nie tylko zajmuje się blogowaniem, ale i jako jedna z niewielu swoich koleżanek po fachu, pracuje w wyuczonym zawodzie. Jak nie trudno się domyślić, jest nim projektowanie wnętrz, którym zajmuje się prowadząc własną firmę. Styl prezentowany na Song of Style jest przede wszystkim odważny, czego najlepszym dowodem są oryginalne kreacja na rozmowę o pracę, które przysporzyły Amerykance milionów fanów na świecie. Dziś na swoim blogu nie tylko pisze, ale i zarabia, między innymi dziki autorskiej kolekcji ubrań i biżuterii.

Poza modą i projektowaniem wnętrz Aimee Song jest influencerką lifestylową. Jej followersi obserwowali w social mediach, jak tańczyła na festiwalu Coachella, pozowała w Tokio i odpoczywała w Hôtel Plaza Athénée podczas Paris Fashion Week. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że Aimee ma niekończące się wakacje, ale prawda jest taka, że każde miejsce, do którego podróżuje, jest jej miejscem pracy. Po prostu inny rodzaj pracy.

Na pustyni postanowiła nosić ubrania ze strony internetowej Revolve i uczestniczyła w wielu imprezach pop-up, podróż do Tokio miała być okazją do spotkania i zabawy z fanami, a częścią jej obowiązków w Paryżu było promowanie nowego designerskiego zapachu, który znalazła w swoim wspaniałym apartamencie hotelowym. Aktualnie Aimee Song prowadzi swój popularny blog o modzie i stylu życia, vlog YouTube, posiada własną linię biżuterii i linię ubrań. Jest również ambasadorem Chloé, Giorgio Armani Beauty, Dior i Revolve, a wcześniej pracowała między innym z Laurą Mercier, dzięki której zarobiła pół miliona dolarów za roczną umowę.

I nie tylko każdy post w mediach społecznościowych, który dotyka, zamienia się w złoto – ostatnio współpracowała z okularami słonecznymi, które wyprzedały się w niecałe 22 minuty, została wymieniona na liście 30 osób w rankingu „Under 30” w 2016 r. Wydała swoją książkę „Capture Your Style”, która znalazła się na liście bestsellerów New York Timesa. Zanim jej blog o modzie zdobył taką popularność, Song pisała na swoim blogu o architekturze, którą studiowała. Z czasem zaczęła publikować swoje stylizację w których łączyła popularne i niedrogie marki z dodatkami od znanych projektantów.

Okazało się, że czytelnicy byli bardziej zainteresowani tym, jak wygląda styl ubioru Song niż to, czego szukała w swoim wymarzonym projekcie domu. Song of Style zaczął gromadzić rzesze lojalnych followersów, chociaż Song uważała swojego bloga za projekt hobbistyczny, a nie biznesowy. Z czasem jej blog został zauważony nie tylko przez Internautów, ale również przez znane marki, które zaproponowały jej atrakcyjną współpracę.

Wendy Ngyuen – http://www.wendyslookbook.com/

Zestawienie najlepszych blogów modowych zamyka mieszkająca w Los Angeles Wendy Nguyen, znajdująca się w czołowej 10 najbardziej wpływowych blogerek modelek na świecie. Jej strona Wendy`s Lookbook to przede wszystkim moda – elegancka i klasyczna, a jednocześnie dość ekstrawagancka. Wendy w doskonały sposób łączy ze sobą różne części garderoby i dodatki. Gorset na koszuli? Czarna ramoneska i falbany? Czemu nie! Zabawa modą udaje jej się doskonale, czego dowodem jest milionowa publika. W przeciwieństwie do innych blogerek, Wendy konsekwentnie skupie się na modzie – na jej stronie nie zajdziecie treści lifestylowych, tylko starannie przygotowane i pięknie uchwycone na zdjęciach stylizacje.

Przed karierą w blogosferze i social mediach Wendy była menedżerem biznesu w Wells Fargo. Jej chłopak (o którym wspomina w Wend’s Lookbook jako Mystery Man), James, był programistą. Oboje nienawidzili swojej pracy, a chęć dążenia do czegoś lepszego w życiu doprowadziła ich do zakończenia pracy. Wendy chciała zostać aktorką, a James chciał być reżyserem filmowym. Duet po raz pierwszy przeszedł tradycyjną drogę kariery zawodowej w aktorstwie i filmowaniu, tj. Wendy zatrudniła agenta i zaczęła uczestniczyć w castingach do reklam, a James został przyjęty do szkoły filmowej USC.

W między czasie para rozpoczęła tworzyć kanał mody w swojej wspólnej sypialni. James nakręcił film, jak Wendy tworzy i dobiera stylizację. Film miał być jedynie ćwiczeniem dla niego jako filmowca i dla niej jako aktorki. Kreatywny talent Jamesa i wspaniała fotografia odegrały kluczową rolę w sukcesie i popularności jednego z najlepszych blogów modowych Wendy’s Lookbook.  Warto wspomnieć, że Wendy Ngyuen zajmuje się nie tylko modą, ale również działa społecznie. Regularnie uczestniczy w wolontariacie w ośrodkach dla nieletnich, które prowadzą poradnię dla byłych więźniów.

 

 

Podobne Posty

O LukaszZelezny

Prelegent, trener, autor. Head of Organic uSwitchUK. Zajmuje się SEO, PPC i mediami społecznościowymi. Prywatnie fan podróżowania, drum and bassu i szkockiej.

Zobacz również

instagram

Instagram – jak dodać, usunąć, zdobyć like i promować konto

Spis Treści Jak działa Instagram?Jak założyć Instagram?Jak usunąć konto Instagram ?Jak dodać zdjęcie na Instagram …