Home / News / 11 Najlepszych Narzędzi Marketingowych do Zarządzania Kanałami Social Media

11 Najlepszych Narzędzi Marketingowych do Zarządzania Kanałami Social Media

Tworzenie wysokiej jakości treści dla bloga lub witryny jest niezwykle istotne. Ważne jest również, aby upewnić się, że zawartość Twojego bloga dociera do dużej liczby odbiorców, którzy z niej skorzystają i prawdopodobnie przekształcą się w potencjalnych klientów. Większość ludzi korzysta z mediów społecznościowych jako narzędzia do marketingu swojej firmy. Niezbędne jest również posiadanie dobrych programów i narzędzi, które ułatwią prowadzenie marketingu i wpłyną na wzrost konwersji.

Nawet posiadając doskonałe narzędzia ważne jest, aby wiedzieć, które konta mediów społecznościowych mają największe znaczenie w kampaniach marketingowych i skoncentrować się właśnie na nich. Istotne jest też, aby zaistnieć w społecznościach głównych serwisów takich jak Facebook, Twitter i LinkedIn i uzyskać pozycję jako autorytet w branży, a jednocześnie zaangażować potencjalnych klientów.

Zarządzanie mediami społecznościowymi może być przytłaczające, jeśli nie używasz do tego odpowiednich narzędzi. Udostępniając treść w sieci, musisz poznać zasady marketingu medialnego, aby poprawić poziom konwersji z witryn społecznościowych i zwiększyć zwrot z inwestycji.

Oto list najlepszych narzędzi społecznościowych, których użycie powinieneś rozważyć:

  1. Buffer:

Narzędzie to posiada świetną platformę, która ułatwia zarządzanie kilkoma kontami społecznościowymi, aplikacjami mobilnymi i rozszerzeniami dla przeglądarek równocześnie.

Buffer pomaga zaplanować posty, które są udostępnianie. Możesz ustawić datę i godzinę, o której chcesz opublikować treść na każdej z obsługiwanych platform. Buffer automatycznie udostępni Twoją treść zgodnie z harmonogramem.

Dzięki umiejętnej obsłudze i ustawianiu harmonogramu będziesz zawsze obecny na swoich profilach, ponieważ Buffer efektywnie udostępni treści w sieci społecznościowej.

Przy pomocy programu możesz również analizować skuteczność Twoich działań na wszystkich kontach. Dzięki opcji analizy postów możesz poznać typy treści, które najlepiej sprawdzają się w mediach społecznościowych i produkować zawartość, którą Twoi czytelnicy będą kochać i na którą będą odpowiadać.

Przy pomocy Buffer możesz również śledzić wskaźniki zaangażowania, takie jak ilość kliknięć, komentarze i retweety.

  1. MeetEdgar

To narzędzie pomaga ponownie wprowadzić treść do obiegu. Jeśli posiadasz wysokiej jakości treści, którą chcesz tylko trochę zmienić, aby dopasować się do gustu odbiorców, to jest to świetne narzędzie, z którego powinieneś skorzystać.

  1. Sprout Social

Jesteś odpowiedzialny za konta mediów społecznościowych klientów? Sprout Social to świetne narzędzie właśnie dla Ciebie. Jest to jedno z profesjonalnych narzędzi mediów społecznościowych. Oprócz zarządzania kontami medialnymi, posiada też doskonały serwis obsługi klienta. Jest to bardzo dobre narzędzie marketingu społecznego, które możesz rozważyć w Twojej firmie.

  1. Hootsuite

Program może obsługiwać wiele kont mediów społecznościowych różnych firm naraz. Platforma Hootsuite posiada doskonałe narzędzia do angażowania użytkowników do aktywności na witrynach społecznościowych, monitorowania ich zachowań i naturalnego udostępniania treści. Możesz zarządzać wszystkimi kontami społecznościowym z jednego panelu. Umożliwia automatyczne planowanie i ustawianie harmonogramu udostępniania danych, które chcesz przekazywać za pośrednictwem mediów w sieci. Opcja analityczna dotycząca zarządzania czasem w Hootsuite pomaga tworzyć treści marketingowe zorientowane na zwiększenie ruchu. Narzędzia analityczne pomagają śledzić trendy w treściach społecznościowych i mierzyć zwrot inwestycji w treść. Dzięki Hootsuite możesz chronić Twoją markę, monitorując komentarze i odpowiedzi na to co zamieszczasz na swoich platformach. Możesz wówczas zatwierdzić lub odrzucić komentarze do Twoich postów. Program ten również chroni przed dostępem hakerów do konta oraz innymi zewnętrznymi zagrożeniami.

  1. Agora Pulse

To narzędzie posiada doskonałe opcje, takie jak barometr na Facebooku, który pozwala zorientować się, jak Twoje sieci społecznościowe współdziałają ze stroną na Facebooku. Narzędzie do tworzenia raportów dla Twittera pozwala porównywać wydajność treści z konkurentami.

Zobacz również:  20 wskazówek  jak poprawnie prowadzić konto na Twitterze

Program posiada również wspaniałe funkcje, które pozwalają zmierzyć, jak atrakcyjne są treści w sieciach społecznościowych, biorąc po uwagę liczbę wyświetleń, polubionych i wspomnianych treści. Dzięki Agorze Pulse możesz zaplanować publikowanie treści na wszystkich kontach społecznościowych, a także angażować czytelników do aktywności w sieciach społecznościowych, a to wszystko za pomocą pojedynczej deski rozdzielczej.

  1. Crowd Booster

Jak sama nazwa wskazuje, narzędzie to pomaga w optymalizacji kampanii marketingowych w sieciach społecznościowych. Dostarcza narzędzi, które pozwalają oferować treści oparte na odpowiadających danych na kontach społecznościowych. Jego strona rozdzielcza zawiera kluczowe wskaźniki pomiaru skuteczności, które pomagają ocenić efektywność Twoich odbiorców.

Za pomocą tego narzędzia możesz monitorować działania w sieciach społecznościowych, takie jak kliknięcia, udziały w treści, wspomnienia i komentarze na temat poruszane tematy. Zawiera również zalecenia dotyczące planowania postów, tak aby Twoi czytelnicy reagowali na bieżąco i aktywnie działali na platformach.

Dzięki Crowd Booster poznasz czytelników, którzy najbardziej angażują się w treść i będziesz w stanie dostosować treść ich potrzeb.

  1. Tweepi

To narzędzie społecznościowe pomaga w krótkim czasie uzyskać więcej obserwatorów i dzielić odpowiednio dopasowanymi treściami na Twitterze. Monitoruje Twoje konto Twitter na podstawie zawartości, którą publikujesz i sprawdza, czy użytkownicy na nią reagują. Śledzi wspomnienia i retweety związana z zawartością, którą publikujesz.

  1. EveryPost

Narzędzie pomaga skutecznie zarządzać kontami społecznościowymi. Używając jego funkcji jesteś w stanie kontrolować wiele kont społecznościowych równocześnie.

Pozwala ono zaplanować z wyprzedzeniem sposób publikowania treści na kontach społecznościowych. EveryPost umożliwia dostosowanie treści przed jej opublikowaniem. Jego funkcja analityczna pomaga tworzyć skuteczne kampanie społecznościowe dla Twojej firmy i zwiększać konwersję.

Możesz również śledzić aktywność odbiorców na Twoich kontach, np. wspomnienia, kliknięcia, udział i komentarze. Dane te pomogą Ci stworzyć treść, która zainteresuje Twoich czytelników i na którą odpowiedzą.

Zobacz również:  10 kroków na lepsze wykorzystanie Instagrama w Twojej firmie

EveryPost posiada funkcje umożliwiające porównywanie wydajności publikowanej treści z konkurencją. Jest to świetne narzędzie do tworzenia wspaniałych materiałów dostosowanych do potrzeb odbiorców.

  1. Buzzsumo

To narzędzie pozwala odnaleźć post, który wzbudza dużą liczbę reakcji w danym temacie. Buzzsumo pomaga wyszukiwać pomysły na treści dotyczące Twoich postów, które możesz publikować na swoich kontach społecznościowych. Możesz także skorzystać z niego, aby dowiedzieć się, jaki rodzaj treści jest popularny na kontach społecznościowych. Narzędzie pomaga analizować skuteczność treści i śledzić osiągnięcia konkurencji.

  1. Tweepsmap

Dzięki Tweepsmap możesz prowadzić statystyki analityczne i zarządzać Twoim kontem Twitter, w oparciu o to, w jaki sposób widzowie angażują się w Twoją treść. Program posiada bardzo przydatne funkcje, które pozwalają zaplanować, jak będziesz publikować Tweety na swoim profilu i zarządzać kampaniami marketingowymi. Umożliwia analizę wydajności, co pomaga podczas tworzenia i publikowania treści na Twitterze.

  1. Sysomos Heartbeat

W marketingu społecznościowym musisz ciągle być w kontakcie ze swoimi czytelnikami. To właśnie dlatego potrzebujesz Heartbeat. Pomaga on monitorować i analizować Twoją komunikacje z widownią. To świetny sposób na przekonanie odbiorców, aby zostali potencjalnymi klientami, którzy są tak niezbędni dla Twojej firmy.

Podsumowanie

Media społecznościowe odgrywają istotną rolę w osiągnięciu celów marketingu w sieci. Oferują wysokiej jakości treść, której odbiorcy potrzebują i dzięki temu wpływają na rozwój firmy. Musisz jednak połączyć swoje działania promocyjne z odpowiednimi narzędziami społecznościowymi.

Powyższe narzędzia pomogą Ci zapewnić wspaniałe wyniki poprzez stały kontakt z użytkownikami serwisów społecznościowych, zaoferować im odpowiednią treść we właściwym czasie i łatwo sprawić, ze z czytelników staną się klientami.

SEO Audyt Twojej Strony

Podaj słowo / frazę kluczową i adres URL strony aby sprawdzić co jeszcze można poprawić w jej optymalizacji. powered by Zelezny.uk

Podobne Posty

O Azteq Azteq

Zobacz również

blogging-2620148_1280

Porady o Blogowaniu dla Marketingowców

Wielu blogerów ma lub miało do czynienia z branżą marketingu lub biznesu. Jest to dość …