sobota , 27 kwietnia 2024
Home / News / Content Marketing

Content Marketing

3 proste receptury copywritera na chwytliwe nagłówki w mediach społecznościowych

W mediach społecznościowych liczą się sekundy. Odbiorca w mgnieniu oka podejmuje decyzję, czy przeczyta dany post, kliknie wyświetlany artykuł, czy też dalej będzie scrollował tablicę. Jego uwaga rozpraszana jest przez setki bodźców. Dla copywriterów oznacza to nowe wyzwania i konieczność szybkiego przyciągnięcia uwagi odbiorcy. W mediach społecznościowych, częściej niż w …

Czytaj »

Porady o Blogowaniu dla Marketingowców

blogging-2620148_1280

Wielu blogerów ma lub miało do czynienia z branżą marketingu lub biznesu. Jest to dość typowa sytuacja: zaczynają badać temat, odkrywają, że blogowanie może stanowić źródło dochodów, a następnie chcą spróbować swoich sił pisząc dla zarobku. Osoby związane z marketingiem i dziedzin biznesu mają duże zdolności do przygotowywania biznesplanu, badania …

Czytaj »

Jak Opracować Strategię Content Marketingu dla Twojego Bloga.

chess-2730034_1280

Założenie bloga na witrynie Twojej firmy może pomóc w dotarciu do większej liczby odbiorców, zbudowaniu autorytetu firmy i zachęceniu odwiedzających do powrotu na stronę. Jednak nie można po prostu wrzucić tam jakiejkolwiek zawartości i liczyć na to, że ktoś się tym zainteresuje. Potrzebujesz planu. Starannie opracowana strategia skupia Twoje wysiłki …

Czytaj »

Jak znaleźć dobrego copywritera?

new-york-times-newspaper-1159719_1280

Każdy rozsądny przedsiębiorca zgodzi się z tym, iż prowadzenie własnych, skutecznych działań promocyjnych wymaga posiadania unikalnych treści SEO, które w odpowiedni sposób dostosowane do właściwie przetworzonego materiału promocyjnego, z pewnością przyczynią się do przybliżenia realizacji celu, którym z kolei jest pozyskiwanie wartościowych użytkowników, czy też wzrost oglądalności stronki, jak i …

Czytaj »

5 Wskazówek Jak Zdobywać Pomysły na Wpisy na Blogu

the-work-2166128_1280

Wszyscy blogerzy wiedzą jak istotne jest stałe dodawanie nowych postów na twojego bloga. Podczas gdy jakość zawsze jest bardziej istotna niż ilość, blogerzy, którzy rzadko publikują posty tracą czytelników wraz z upływem czasu i mają problemy z utrzymaniem ich zainteresowania. Jednakże niezależnie od tego jak bardzo jesteś zafascynowany tematem lub …

Czytaj »

7 trendów, które będą rządzić social media w 2016

Innowacyjne wideo. Rosnąca w zaskakująco szybkim tempie popularność aplikacji takich jak Facebook Mentions, Periscope oraz Snapchat pokazały, że ludzie chcą dzielić się tym co widzą oraz tym czym w danym momencie się zajmują. Dlatego technologiom, które im to umożliwiają wróży się coraz większy sukces. Rok 2016 bez wątpienia upłynie przede …

Czytaj »

Content Marketing, czyli parę słów o tym, co musi zawierać internetowy artykuł

Content Marketing

Za każdym razem, gdy siadam przy biurku z zamiarem napisania artykułu, zadaję sobie jedno ważne pytanie: co zrobić, żeby mój artykuł wyróżniał się na tle innych. Zasięgając porad u ekspertów w dziedzinie, nieraz możemy usłyszeć o czymś, co nosi wdzięczną nazwę content marketing. W sumie czemu nie, ale czy przypadkiem …

Czytaj »

Social media optimization, czyli jak połączyć optymalizację strony i media społecznościowe

Social Media Optimization SMO

Chyba każdy marketer wie, czym są media społecznościowe. Nie każdy jednak ma świadomość, że projektowanie interakcji i działań marketingowych w social media należy zacząć jeszcze na poziomie strony internetowej. Jak to zrobić? Istnieje mnóstwo sposobów na SMO – poniżej przedstawiam kilka z nich.

Czytaj »

Content Marketing: 7 Kluczowych Ludzi w Twoim Zespole.

Content Marketing

Content marketing wciąż pozostaje ważnym elementem w arsenale taktyk i strategii dla wielu start-upów. Problem jednak polega na tym, że jest on bardzo czasochłonny, a wielu przedsiębiorców ma zbyt wiele na głowie, aby poświęcać się tworzeniu treści marketingowych. Tak naprawdę, aby zacząć odnosić sukcesy za sprawą content marketingu, potrzebny jest …

Czytaj »

Emocje w marketingu

emocje w marketingu

Jednym z kluczowych elementów przekazu, który decyduje o sukcesie danego klipu, tekstu lub audio są emocje. Treścią angażujące emocjonalnie dzielimy się wszyscy zdecydowanie chętniej niż nawet użytecznymi, ale pozbawionymi emocji artykułami. Jeśli jednak przyjrzeć się temu jaki skutek wywierają, okaże się, że zagrać można prawie na każdej nucie. Ba, można …

Czytaj »