W mediach społecznościowych liczą się sekundy. Odbiorca w mgnieniu oka podejmuje decyzję, czy przeczyta dany post, kliknie wyświetlany artykuł, czy też dalej będzie scrollował tablicę. Jego uwaga rozpraszana jest przez setki bodźców. Dla copywriterów oznacza to nowe wyzwania i konieczność szybkiego przyciągnięcia uwagi odbiorcy. W mediach społecznościowych, częściej niż w …
Czytaj »Content Marketing
Porady o Blogowaniu dla Marketingowców
Wielu blogerów ma lub miało do czynienia z branżą marketingu lub biznesu. Jest to dość typowa sytuacja: zaczynają badać temat, odkrywają, że blogowanie może stanowić źródło dochodów, a następnie chcą spróbować swoich sił pisząc dla zarobku. Osoby związane z marketingiem i dziedzin biznesu mają duże zdolności do przygotowywania biznesplanu, badania …
Czytaj »Jak Opracować Strategię Content Marketingu dla Twojego Bloga.
Założenie bloga na witrynie Twojej firmy może pomóc w dotarciu do większej liczby odbiorców, zbudowaniu autorytetu firmy i zachęceniu odwiedzających do powrotu na stronę. Jednak nie można po prostu wrzucić tam jakiejkolwiek zawartości i liczyć na to, że ktoś się tym zainteresuje. Potrzebujesz planu. Starannie opracowana strategia skupia Twoje wysiłki …
Czytaj »Jak znaleźć dobrego copywritera?
Każdy rozsądny przedsiębiorca zgodzi się z tym, iż prowadzenie własnych, skutecznych działań promocyjnych wymaga posiadania unikalnych treści SEO, które w odpowiedni sposób dostosowane do właściwie przetworzonego materiału promocyjnego, z pewnością przyczynią się do przybliżenia realizacji celu, którym z kolei jest pozyskiwanie wartościowych użytkowników, czy też wzrost oglądalności stronki, jak i …
Czytaj »5 Wskazówek Jak Zdobywać Pomysły na Wpisy na Blogu
Wszyscy blogerzy wiedzą jak istotne jest stałe dodawanie nowych postów na twojego bloga. Podczas gdy jakość zawsze jest bardziej istotna niż ilość, blogerzy, którzy rzadko publikują posty tracą czytelników wraz z upływem czasu i mają problemy z utrzymaniem ich zainteresowania. Jednakże niezależnie od tego jak bardzo jesteś zafascynowany tematem lub …
Czytaj »5 porad jak tworzyć pomysły na posty na bloga
Pomysły na posty na bloga Wszyscy blogerzy wiedzą, że ważne jest, aby na ich blogach pojawiały się nowe posty. Mimo, że jakość zawsze zwycięży ilość, blog, który jest rzadko aktualizowany straci czytelników z biegiem czasu walcząc o jakikolwiek odzew. Niemniej jednak, nieważne jak bardzo pasjonujesz się tematem swojego bloga czy …
Czytaj »6 narzędzi, które pomogą stworzyć dobrą i skuteczną treść
Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć post na Facebook, treść na landing page czy wpis na blogu, a może treść reklamy do GoogleAds, istnieje długa lista narzędzi, które mogą Ci w tym pomóc, a wiele z nich z powodzeniem zastąpi parę gadżetów i programów, z których korzystasz na pewno dziś. …
Czytaj »7 trendów, które będą rządzić social media w 2016
Innowacyjne wideo. Rosnąca w zaskakująco szybkim tempie popularność aplikacji takich jak Facebook Mentions, Periscope oraz Snapchat pokazały, że ludzie chcą dzielić się tym co widzą oraz tym czym w danym momencie się zajmują. Dlatego technologiom, które im to umożliwiają wróży się coraz większy sukces. Rok 2016 bez wątpienia upłynie przede …
Czytaj »Content Marketing, czyli parę słów o tym, co musi zawierać internetowy artykuł
Za każdym razem, gdy siadam przy biurku z zamiarem napisania artykułu, zadaję sobie jedno ważne pytanie: co zrobić, żeby mój artykuł wyróżniał się na tle innych. Zasięgając porad u ekspertów w dziedzinie, nieraz możemy usłyszeć o czymś, co nosi wdzięczną nazwę content marketing. W sumie czemu nie, ale czy przypadkiem …
Czytaj »Social media optimization, czyli jak połączyć optymalizację strony i media społecznościowe
Chyba każdy marketer wie, czym są media społecznościowe. Nie każdy jednak ma świadomość, że projektowanie interakcji i działań marketingowych w social media należy zacząć jeszcze na poziomie strony internetowej. Jak to zrobić? Istnieje mnóstwo sposobów na SMO – poniżej przedstawiam kilka z nich.
Czytaj »Content Marketing: 7 Kluczowych Ludzi w Twoim Zespole.
Content marketing wciąż pozostaje ważnym elementem w arsenale taktyk i strategii dla wielu start-upów. Problem jednak polega na tym, że jest on bardzo czasochłonny, a wielu przedsiębiorców ma zbyt wiele na głowie, aby poświęcać się tworzeniu treści marketingowych. Tak naprawdę, aby zacząć odnosić sukcesy za sprawą content marketingu, potrzebny jest …
Czytaj »Emocje w marketingu
Jednym z kluczowych elementów przekazu, który decyduje o sukcesie danego klipu, tekstu lub audio są emocje. Treścią angażujące emocjonalnie dzielimy się wszyscy zdecydowanie chętniej niż nawet użytecznymi, ale pozbawionymi emocji artykułami. Jeśli jednak przyjrzeć się temu jaki skutek wywierają, okaże się, że zagrać można prawie na każdej nucie. Ba, można …
Czytaj »