Do 2017 roku na polskim rynku przybędzie 2 mln mkw. powierzchni handlowej. W dzisiejszych czasach ludzie wolą robić zakupy w Internecie, wiec żeby przyciągnąć ich do centrum trzeba im zapewnić rozrywki, które sprawią, że będą chcieli oni spędzić w nim swój wolny czas. Podobnie jest w przypadku powierzchni biurowych, w …
Czytaj »⚠️ Tiger: Fatalna wpadka czy zaplanowana akcja viralowa
Cały Internet huczy oburzeniem, jakie wywołała grafika zamieszczona w serwisie Instagram, przez agencję marketingową promującą markę Tiger Energy Drink. Pierwszego sierpnia, w dzień 73. Rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, profil Tigera opublikował skandaliczny post reklamowy, który jednocześnie zszargał i zdeptał święte dla Polaków wydarzenie historyczne, a jednocześnie, dość ostro podzielił użytkowników …
Czytaj »8 najważniejszych składników placemakingu
Do 2017 roku na polskim rynku przybędzie 2 mln mkw. powierzchni handlowej. W dzisiejszych czasach ludzie wolą robić zakupy w Internecie, wiec żeby przyciągnąć ich do centrum trzeba im zapewnić rozrywki, które sprawią, że będą chcieli oni spędzić w nim swój wolny czas. Podobnie jest w przypadku powierzchni biurowych, w …
Czytaj »Jak się wyróżnić – pokazy laserowe i videomapping na budynkach
Widzieliśmy już pokazy laserowe na budynkach czy videomapping, zachwycaliśmy się festiwalem Light Move Festival w Łodzi. Każdy przynajmniej raz w życiu natknął się na pokazy świetlne. Tego typu eventy mogą mieć wydźwięk nie tylko kulturalny, ale również komercyjny – w ten sposób stają się narzędziem promocji dla zarządców nieruchomości komercyjnych …
Czytaj »[case study] Jak przyciągnąć 5000 osób na wydarzenie w centrum handlowym?
W grudniu w centrum handlowym Forum w Gliwicach odbył się długo wyczekiwany na Śląsku koncert znanej piosenkarki Margaret. Wydarzenie przyciągnęło do centrum handlowego kilka tysięcy osób, które specjalnie na koncert przyjechały z całego regionu. Zazwyczaj przy tego typu wydarzeniach stosuje się standardowy zestaw działań związanych z komunikacją. Większość centrów handlowych …
Czytaj »Instagram – 7 najczęstszych błędów
Instagram jest dziś jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych wymienianych jednym tchem z takimi gigantami jak Facebook czy Twitter. Choć właścicielem Instagrama jest właściwie Facebook, to jest to odrębny produkt. Serwis społecznościowy połączony jest z aplikacją o tej samej nazwie na urządzenia mobilne. Do tej pory Instagram zdążył zdobyć ponad 300 …
Czytaj »10 kroków na lepsze wykorzystanie Instagrama w Twojej firmie
To niebywałe jak ze zwykłej aplikacji do umieszczania zdjęć powstał prawdziwy gigant który każdego dnia używany jest przez około 300 milionów użytkowników na całym świecie. Mowa oczywiście o Instagramie, aplikacji która z dnia na dzień rośnie, zostawiając konkurencję daleko za sobą. Na Instagramie obecnych jest mnóstwo kont różnych marek nie …
Czytaj »Placemaking
Ważną rolę w życiu ludzi pełnią różnego rodzaju miejsca. W każdym mieście istnieją tzw. public spaces, czyli dostępne dla każdego przestrzenie, które są znane i chętnie odwiedzane przez wszystkich. Nie tylko parki i typowe atrakcje turystyczne, ale coraz częściej wyjątkowe biurowce, w których każdy marzy, aby pracować, place lub galerie …
Czytaj »Facebook – interesujące fakty
Facebook – co gdzie jak i ile? Statystyki oraz fakty dotyczące użytkowników.
Czytaj »