Home / Poradnik

Poradnik

Jak trwale i na stałe usunąć oraz zlikwidować konto na Facebooku

jak usunąć konto na fb

W tym artykule opowiemy czy i jak usunąć i zlikwidować konto i profil na fb Założenie konta na Facebooku to zaledwie kilka kliknięć, potwierdzenie i rejestracja gotowa. Usunięcie go natomiast to niemalże jak całkowite wylogowanie się ze świata. Wymaga kilkunastu potwierdzeń, karencji, odczekania i kolejnego potwierdzenia, ponieważ portal daje Ci …

Czytaj »

Szkolenie Social Media

Lukasz Zelezny Szkolenie Social Media

Szkolenie Social Media w Londynie – Skuteczne taktyki dla Twojego biznesu! Warsztat z Mediów Społecznościowych 15 November 2016, godz. 18:15 – 20:15, Trener: Łukasz Żelezny Alternatywnie spróbuj social media webinar online na Zelezny.Uk   Czujesz, że nigdy nie masz wystarczająco dużo czasu na media społecznościowe? Dołącz do eksperta marketingu – Łukasza …

Czytaj »

Jak wykorzystać media społecznościowe w restauracji, żeby zdobyć nowych klientów i zwiększyć obroty?

W ostatnich latach w Polsce konkurencja na rynku restauracji stała się silniejsza – znacznie wzrosła liczba restauracji, Polacy więcej podróżują i ich wymagania rosną. Popularnością cieszą się programy kulinarne, które mogą w łatwy sposób wypromować restaurację, ale też równie szybko obnażyć błędy i doprowadzić ją do upadku. Walka o klienta …

Czytaj »

Wrr zamiast reklamacji? Jakie będą skutki nowych reakcji na Facebooku.

Emoji face

Przeglądając swój news feed na Facebooku możemy trafić na wszystko – zdjęcia znajomych z wakacji, zdjęcia dzieci znajomych, ich psów i kotów, całe spektrum stanów emocjonalnych i aktywności, od „rozleniwiony”, przez „oświeconego”, „wkurzonego” aż po „zmienianie świata” i „spełnianie życzeń”. Widzimy, kto gdzie podróżuje i z kim. Lajkujemy, komentujemy. Nagle …

Czytaj »

Historie w marketingu

Historie w Marketingu

Temat przewinął się już tu i tam wielokrotnie, ale nadszedł czas, żeby zająć się nim na poważnie. Chodzi o historie w marketingu, czyli opowieści, które sprawiają, że reklama nie przestaje działać wraz z zakończeniem klipu wideo czy równo z ostatnim zdaniem artykułu. Historia jest czymś, co opowiada się dla morału, choć …

Czytaj »

Kontrowersje – Przyciągają Uwagę, ale grożą nie tylko sądem

Kontrowersje

Mówi się, że nie ma lepszego sposobu na przyciągnięcie uwagi, niż opublikowanie kontrowersyjnych materiałów. Zasadę tę stosują przedsiębiorcy na całym świecie. Niektórzy już się przekonali, że to wcale nie jest dobra metoda, inni jeszcze nie, ale jeśli też jesteś w grupie osób, które uważają, że przyciągnięcie uwagi to wszystko, czego …

Czytaj »

Plan czasowy kampanii w sześciu krokach

Socialmedia Pory

W promocji internetowej są dwa rodzaje zagadnień: te bardziej filozoficzne, czyli o czym i w jaki sposób informować, żeby można było powiedzieć, że reklama jest skuteczna, a także zagadnienia techniczne, które mówią o środkach komunikacji oraz pewnych kwestiach związanych już z samym dotarciem do odbiorcy. Niestety tej drugiej grupy zagadnień …

Czytaj »

Facebook FAQ – Jak zrobić to i owo

Facebook FAQ Jak Zrobic to i owo

Z tego artykułu dowiesz się jak usunąć fanpage, jak dodać admina na fb, jak zmienić wygląd facebooka i jak zarządzać facebookiem firmowym. Jak zmienić fanpage na profil? Od pewnego czasu Facebook udostępnia możliwość konwersji profilu osobistego na fanpage. Całą procedurę można przeprowadzić z poziomu dedykowanej formatki znajdującej się pod adresem https://web.Facebook.com/pages/create/migrate/. Należy …

Czytaj »

Emocje w marketingu

emocje w marketingu

Jednym z kluczowych elementów przekazu, który decyduje o sukcesie danego klipu, tekstu lub audio są emocje. Treścią angażujące emocjonalnie dzielimy się wszyscy zdecydowanie chętniej niż nawet użytecznymi, ale pozbawionymi emocji artykułami. Jeśli jednak przyjrzeć się temu jaki skutek wywierają, okaże się, że zagrać można prawie na każdej nucie. Ba, można …

Czytaj »

Viral – Odrobina teorii dotyczącej dystrybucji informacji

Viral

Viral – Co to jest i jak zrobić viral? Virale to piękna rzecz, złoty Graal marketingu. Wielu zastanawia się jak zrobić dobry viral. Niestety większość z nich powstaje przez przypadek. Tymczasem istnieje kilka dość prostych zasad, które pozwalają świadomie i skutecznie budować treści wirusowe. Ponieważ jednak cała teoria wymaga dość …

Czytaj »