środa , 22 czerwca 2022

Kampanie Google Ads ‒ zwiększ widoczność w sieci, postaw na 1stplace

Kampanie Google Ads to sposób na zwiększenie widoczności biznesów w płatnych wynikach wyszukiwania. Jak działają takie kampanie? Jakie cele biznesowe możemy dzięki nim zrealizować? W 1stplace przeprowadzimy Cię przez cały proces i zadbamy o to, by współczynnik konwersji wzrastał. Jak pracujemy w naszej agencji? Poniżej garść informacji. Zachęcamy do lektury!

Zaczynamy od poznania potrzeb klientów

Zawsze zaczynamy od rozmowy na temat oczekiwań i celów klienta. Do takiej  rozmowy warto się przygotować, przemyśleć, jakie mamy oczekiwania względem kampanii Google Ads i, jaki budżet chcemy przeznaczyć na ten cel. Podczas rozmowy z naszymi specjalistami mogą pojawić się następujące pytania:

  • Czy masz wiedzę na temat kampanii Google Ads? Czy kiedykolwiek korzystałeś z takiej formy promocji w internecie? Czy wiesz, na czym polega Google Ads? 
  • Jakie są Twoje główne cele biznesowe? Zwiększenie sprzedaży? Większy, wartościowy ruch na stronie? Zwiększenie rozpoznawalności firmy na rynku lokalnym lub ogólnopolskim?
  • Jak aktualnie prosperuje Twój biznes? Jak wygląda sprzedaż?  
  • Jaka jest Twoja główna konkurencja? 

Podczas rozmowy ustalimy szczegóły, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, zaproponujemy optymalne rozwiązania. 

Etapy i czas tworzenia kampanii

Po uzgodnieniu szczegółów przejdziemy do pracy. Jak, w dużym skrócie, wygląda budowa kampanii? 

Rozpoczynamy od założenia konta i wyboru profilu płatności, a następnie wybieramy  cel i typ kampanii. 

Cel, jak już wspominaliśmy powyżej, może stanowić większa rozpoznawalność, zwiększenie sprzedaży, większa liczba połączeń telefonicznych, promowanie w aplikacji. Do wyboru mamy następujące rodzaje kampanii: kampanie produktowe, kampanie lokalne, kampanie w sieci wyszukiwania, kampanie  displayowe i remarketing. 

Kolejny krok to wybór nazwy kampanii, odbiorców, czyli interesującej nas grupy docelowej, rozszerzeń kampanii, które mogą mieć pozytywny wpływ na konwersję.  Określamy też budżet i stawki za kliknięcie. Kolejny krok to tworzenie grup reklam i konkretnych reklam.

Na bieżąco wszystko monitorujemy i optymalizujemy. Każdego miesiąca wysyłamy raport, w którym znajdują się informacje na temat naszych działań i ich efektów. 

Co oprócz kampanii Google Ads? 

Kampanie Google Ads (dawniej AdWords) to niejedyna z naszych usług. Zajmujemy się także innymi formami promocji w internecie, przede wszystkim zwiększaniem widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, czyli pozycjonowaniem. Pozycjonujemy strony www i sklepy internetowe o różnej wielkości i specyfice działania. Kolejnym obszarem naszych usług jest projektowanie i budowa witryn internetowych. 

Naszym klientom proponujemy trzy pakiety: 

  • Pakiet na start ‒ rozwiązanie dla osób dopiero rozpoczynających przygodę z e-marketingiem, w tym również dla osób, które nie mają jeszcze strony bądź sklepu www. 
  • W drodze na szczyt ‒ opcja dla osób, które mają już witrynę internetową, ale chcą zadbać o jej widoczność. 
  • Alpiniści SEO ‒ pakiet dla firm, które już dbają o widoczność w internecie, ale nie są zadowolone z efektów. 

Warto jednak podkreślić, że pakiety są elastyczne, a oferty przygotowywane indywidualnie, tak, by w jak najlepszym stopniu speniały oczekiwania klientów. 

Postaw na widoczność w sieci! Postaw na skuteczne kampanie Google Ads z 1stplace.pl

O LukaszZelezny

Prelegent, trener, autor. Head of Organic uSwitchUK. Zajmuje się SEO, PPC i mediami społecznościowymi. Prywatnie fan podróżowania, drum and bassu i szkockiej.

Zobacz również

Branża farmaceutyczna na LinkedIn

LinkedIn to ciekawy kanał komunikacyjny szczególnie w kontekście medycznych grup zawodowych. Na tym portalu zarejestrowanych …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.