
[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]
Kampanie GoogleAds to sposób na zwiększenie widoczności biznesów w płatnych wynikach wyszukiwania. Jak działają takie kampanie? Jakie cele biznesowe możemy dzięki nim zrealizować? W 1stplace przeprowadzimy Cię przez cały proces i zadbamy o to, by współczynnik konwersji wzrastał. Jak pracujemy w naszej agencji? Poniżej garść informacji. Zachęcamy do lektury!
Zaczynamy od poznania potrzeb klientów
Zawsze zaczynamy od rozmowy na temat oczekiwań i celów klienta. Do takiej rozmowy warto się przygotować, przemyśleć, jakie mamy oczekiwania względem kampanii Google Ads i, jaki budżet chcemy przeznaczyć na ten cel. Podczas rozmowy z naszymi specjalistami mogą pojawić się następujące pytania:
- Czy masz wiedzę na temat kampanii Google Ads? Czy kiedykolwiek korzystałeś z takiej formy promocji w internecie? Czy wiesz, na czym polega Google Ads?
- Jakie są Twoje główne cele biznesowe? Zwiększenie sprzedaży? Większy, wartościowy ruch na stronie? Zwiększenie rozpoznawalności firmy na rynku lokalnym lub ogólnopolskim?
- Jak aktualnie prosperuje Twój biznes? Jak wygląda sprzedaż?
- Jaka jest Twoja główna konkurencja?
Podczas rozmowy ustalimy szczegóły, odpowiemy na wszystkie Twoje pytania, zaproponujemy optymalne rozwiązania.
Etapy i czas tworzenia kampanii
Po uzgodnieniu szczegółów przejdziemy do pracy. Jak, w dużym skrócie, wygląda budowa kampanii?
Rozpoczynamy od założenia konta i wyboru profilu płatności, a następnie wybieramy cel i typ kampanii.
Cel, jak już wspominaliśmy powyżej, może stanowić większa rozpoznawalność, zwiększenie sprzedaży, większa liczba połączeń telefonicznych, promowanie w aplikacji. Do wyboru mamy następujące rodzaje kampanii: kampanie produktowe, kampanie lokalne, kampanie w sieci wyszukiwania, kampanie displayowe i remarketing.
Kolejny krok to wybór nazwy kampanii, odbiorców, czyli interesującej nas grupy docelowej, rozszerzeń kampanii, które mogą mieć pozytywny wpływ na konwersję. Określamy też budżet i stawki za kliknięcie. Kolejny krok to tworzenie grup reklam i konkretnych reklam.
Na bieżąco wszystko monitorujemy i optymalizujemy. Każdego miesiąca wysyłamy raport, w którym znajdują się informacje na temat naszych działań i ich efektów.
Co oprócz kampanii Google Ads?
Kampanie Google Ads (dawniej AdWords) to niejedyna z naszych usług. Zajmujemy się także innymi formami promocji w internecie, przede wszystkim zwiększaniem widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, czyli pozycjonowaniem. Pozycjonujemy strony www i sklepy internetowe o różnej wielkości i specyfice działania. Kolejnym obszarem naszych usług jest projektowanie i budowa witryn internetowych.
Naszym klientom proponujemy trzy pakiety:
- Pakiet na start ‒ rozwiązanie dla osób dopiero rozpoczynających przygodę z e-marketingiem, w tym również dla osób, które nie mają jeszcze strony bądź sklepu www.
- W drodze na szczyt ‒ opcja dla osób, które mają już witrynę internetową, ale chcą zadbać o jej widoczność.
- Alpiniści SEO ‒ pakiet dla firm, które już dbają o widoczność w internecie, ale nie są zadowolone z efektów.
Warto jednak podkreślić, że pakiety są elastyczne, a oferty przygotowywane indywidualnie, tak, by w jak najlepszym stopniu speniały oczekiwania klientów.
Postaw na widoczność w sieci! Postaw na skuteczne kampanie Google Ads z 1stplace.pl!