
[ SEOWind.io - pisz treści które rankują się w TOPach ]
Topsy, niegdyś szanowany firma analityki mediów społecznych, 16 grudnia ogłosiła, że zamyka interes. Powstała w 2007 roku firma z siedzibą w San Francisco, sześć lat później została zakupiona przez Apple za ponad 200 mln dolarów. Według TechCrunch, Topsy zyskał uznanie jako jedno z niewielu dostępnych narzędzi z pełnym dostępem do danych użytkowników Twittera. To pozwalało użytkownikom poszukiwać trendów i operować na tweetach sięgających 2006 roku.
Czym było Topsy?
Topsy.com był wyszukiwarką która w czasie rzeczywistym zwracała w wynikach posty oraz treści udostępniane na platformach społecznościowych (głownie na Twitterze i Google Plus). Kolejność wyników generowana była poprzez opatentowany algorytm, który mierzył jak bardzo wpływowy jest każdy z użytkowników.
Oznaki niepewnej przyszłości dla Topsy rozpoczęły się w zeszłym roku, gdy firma wstrzymała coroczne odnowienia kont premium dla swoich abonentów.
Próby na stronę Topsy automatycznie przekierowywać do strony wsparcia firmy Apple dla iOS.
We’ve searched our last tweet.
— Topsy (@Topsy) December 16, 2015