Home / News / Topsy zamyka interes

Topsy zamyka interes

Topsy, niegdyś szanowany firma analityki mediów społecznych, 16 grudnia ogłosiła, że zamyka interes. Powstała w 2007 roku firma z siedzibą w San Francisco, sześć lat później została zakupiona przez Apple za ponad 200 mln dolarów. Według TechCrunch, Topsy zyskał uznanie jako jedno z niewielu dostępnych narzędzi z pełnym dostępem do danych użytkowników Twittera. To pozwalało użytkownikom poszukiwać trendów i operować na tweetach sięgających 2006 roku.

Czym było Topsy?

Topsy.com był wyszukiwarką która w czasie rzeczywistym zwracała w wynikach posty oraz treści udostępniane na platformach społecznościowych (głownie na Twitterze i Google Plus). Kolejność wyników generowana była poprzez opatentowany algorytm, który mierzył jak bardzo wpływowy jest każdy z użytkowników.

Oznaki niepewnej przyszłości dla Topsy rozpoczęły się w zeszłym roku, gdy firma wstrzymała coroczne odnowienia kont premium dla swoich abonentów.

Próby na stronę Topsy automatycznie przekierowywać do strony wsparcia firmy Apple dla iOS.

Podobne Posty

Zobacz również:  Najpopularniejsi Youtuberzy i ich przepis na sukces

O Lukasz Zelezny

Prelegent, trener, autor. Head of Organic uSwitchUK. Zajmuje się SEO, PPC i mediami społecznościowymi. Prywatnie fan podróżowania, drum and bassu i szkockiej.

Zobacz również

czynniki-rankingowe-google

Czynniki Rankingowe Google

Serwis Google ocenia strony internetowe pod względem 200 czynników rankingowych, które cały czas są modyfikowane …