poniedziałek , Styczeń 21 2019
Home / News / Twitter Patentuje Drony Sterowane Poprzez Tweety.

Twitter Patentuje Drony Sterowane Poprzez Tweety.

Twitter jest kolejnym z gigantów mediów społecznościowych zainteresowanym dronami. Spółka złożyła wniosek o patent, który został zaakceptowany w zeszłym tygodniu. Dotyczy on mianowicie robienia zdjęć i filmów wideo a także przesyłanie ich bezpośrednio na konta użytkowników na Twitterze.

W patencie Twitter wspomina o możliwości kontrolowania drona i kierunu lotu za pomocą lajków, retweetów oraz odpowiedzi. Wszystko to brzmi dość dziwaczne, zarówno z punktu widzenia technicznego jak i bezpieczeństwa, mimo to jest to zdecydowanie ambitna i pionierska koncepcja jakiej żadna inna firma wcześniej nie rozważała.

Twitter w tym roku również rozpoczął strumieniowe transmisje wideo za pomocą aplikacji Periscope. Dzięki temu, otwiera się możliwość na nadawnie wydarzeń na żywo, wprost z wysoko latającego drona którego kontrolę przejmują widzowie zalogowani do Periscope.

Patent który zgłosił Twitter między innymi opisuje następujące funkcje:

Dron niesie ze sobą aparat z którego wysyła dane, jak również otrzymuje polecenia. Dron jest połączona do platformy komunikacyjnej. Zdjęcia i klipy wideo otrzymane z UAV są selekcjonowane i umieszczane we wiadomościach nadawanych przez konta powiązanego z dronem. Materiały wideo z kamery transmitowane są na żywo. Posiadacze kont w platformie może kontrolować drona poleceniami zawartymi w wiadomościach. Sterowane elementy drona obejmują lokalizację drona, orientacji aparatu, kamery, oświetlenie obiektu montowane […]. Sterowanie dronem może być dokonane za poprzez danie większości (demokratycznie). Dron może zawierać ekran i / lub mikrofon do przewidzenia telepresence lub funkcjonalności wywiadu.

Więcej na: http://appft1.uspto.gov/

Zapowiada się ciekawie

Podobne Posty

O LukaszZelezny

Prelegent, trener, autor. Head of Organic uSwitchUK. Zajmuje się SEO, PPC i mediami społecznościowymi. Prywatnie fan podróżowania, drum and bassu i szkockiej.

Zobacz również

3 proste receptury copywritera na chwytliwe nagłówki w mediach społecznościowych

W mediach społecznościowych liczą się sekundy. Odbiorca w mgnieniu oka podejmuje decyzję, czy przeczyta dany …