wtorek , Grudzień 18 2018
Home / Media Społecznościowe / Instagram – jak dodać, usunąć, zdobyć like i promować konto

Instagram – jak dodać, usunąć, zdobyć like i promować konto

Jak działa Instagram?

Instagram to niezwykle popularna aplikacja należąca do Facebook. Głównym działaniem aplikacji jest udostępnianie zdjęć czy filmików wideo innym użytkownikom. Tak samo jak na Facebooku możemy śledzić innych użytkowników, obserwować ich aktywność, komentować, udostępniać i reagować na przesyłane zdjęcia czy filmiki. Możemy wyszukiwać zdjęć przedmiotów, czy tematów które lubimy – na przykład moda, podróże, kulinaria. Dodając do swoich zdjęć hashtagi, pozwalamy innym użytkownikom odkryć je i zdecydować się na podążanie za nami.

W ostatnim czasie największą popularnością cieszą się takie tagi jak: #love, #instagood, #photooftheday, #fashion, #art, #travel, #food, #fitness. Możemy także obserwować na Instagramie gwiazdy, marki czy kluby sportowe. Instagram działa najlepiej jako aplikacja, z której korzystamy na urządzeniu mobilnym. Jest dostępny za darmo w App Store na iOS, Google Play na Androida i Windows Phone Store. Musimy się zarejestrować, aby rozpocząć śledzenie innych, lub możemy zalogować się za pomocą Facebooka.

Jak założyć Instagram?

W pierwszej kolejności pobierzmy Instagrama. Musimy uruchomić App Store na iPhone’a lub iPada, Play Store na Androida lub Windows Phone Store na telefon Windows. Wyszukajmy Instagram i pobierzmy go na swoje urządzenie. Kiedy aplikacja zostanie zainstalowana musimy ją uruchomić. Mamy dwie opcje rejestracji do wyboru.

Możemy wybrać opcję „Zarejestruj się za pomocą poczty e-mail”, aby zarejestrować się za pomocą swojego adresu e-mail lub „Zarejestruj się za pomocą Facebooka”, aby zarejestrować się przy użyciu konta Facebook. Jeśli zarejestrowaliśmy się za pomocą poczty e-mail, wprowadźmy nazwę użytkownika i hasło, a następnie wypełnijmy swój profil. Po zakończeniu kliknijmy „Gotowe”. Jeśli zdecydujemy się na rejestrację za pomocą Facebooka, po prostu zalogujmy się, używając naszej nazwy użytkownika i hasła na Facebooku. Nasze konto jest już założone.

Teraz musimy dodać pierwsze zdjęcie. Przejdźmy do strony profilu, klikając ikonę w prawym dolnym rogu. Kliknijmy puste miejsce obok swojego imienia i nazwiska. Wybierzmy zdjęcie z biblioteki lub zaimportujmy obraz z Facebooka, Twittera lub innych kont społecznościowych. Ponownie przejdźmy do strony profilu i kliknijmy ikonę ustawień w prawym górnym rogu ekranu. Wybierzmy „Udostępnij Ustawienia” i wybierzmy konta, które chcemy połączyć, klikając na jego ikonę. Możesz wybrać więcej niż jedno konto. Warto dodać kilka zdjęć do naszego profilu. Aby zrobić zdjęcie, kliknijmy ikonę + na środku dolnego menu. Przejdźmy do aparatu, zróbmy zdjęcie, a następnie zastosujmy dostępne efekty i filtry.

Jak usunąć konto Instagram ?

Kiedy chcemy usunąć nasz profil na Instagramie będziemy musieli wejść na stronę Instagrama przez smartfona lub na komputerze. Nie możemy usunąć naszego profilu przez samą aplikację. Wpiszmy https://instagram.com/accounts/remove/request/permanent/ na pasku adresu przeglądarki. Nie ma sposobu, aby przejść do tej strony z witryny Instagram.com, więc musimy wpisać ten adres URL bezpośrednio po zalogowaniu. Po przejściu na stronę wybierzmy odpowiedź z menu „Dlaczego usuwasz konto?”.

Po wybraniu odpowiedzi pojawi się prośba o ponowne wprowadzenie hasła. Zostanie wyświetlona opcja trwałego usunięcia konta. Po wykonaniu wszystkich czynności nasze konto zostanie usunięte.

Możemy również czasowo zawiesić działalność konta na jakiś czas bez konieczności jego usuwania. Zalogujmy się na Instagram.com z przeglądarki internetowej lub mobilnej. Nie będziemy mogli wyłączyć naszego konta w aplikacji Instagram. Kliknijmy ikonę osoby w prawym górnym rogu, aby przejść do swojego profilu. Następnie kliknijmy „Edytuj profil” w swoim profilu.

Przewińmy w dół, aż zobaczymy opcję „Tymczasowo wyłącz moje konto”. Po przejściu na stronę wybierzmy odpowiedź z menu „Dlaczego wyłączasz konto?”. Po wybraniu odpowiedzi pojawi się prośba o ponowne wprowadzenie hasła. Nasz profil został wyłączony.

Jak dodać zdjęcie na Instagram z komputera?

Przesyłanie zdjęć z komputera na Instagram jest niesamowicie trudne, nie można tego zrobić za pomocą oficjalnej aplikacji dla systemu Windows 10 lub strony internetowej Instagram. Nie ma też aplikacji Instagram dla systemu MacOS. Jest to uciążliwe jeśli chcemy opublikować zdjęcia zrobione aparatem cyfrowym, a nie smartfonem, lub chcemy edytować zdjęcia i filmy za pomocą oprogramowania komputerowego przed ich przesłaniem. Na szczęście są dobre sposoby na rozwiązanie tego problemu.

Jeżeli korzystamy z przeglądarki Chrome musimy wykonać poniższe czynności. Publikując zdjęcia na Instagramie za pomocą Chrome, zacznijmy od naciśnięcia kombinacji CTRL + SHIFT + I.  Otworzy się okno narzędzi programistów na ekranie. Możemy je również znaleźć, przechodząc do opcji Więcej narzędzi, a następnie klikając opcję Narzędzia dla programistów. Następnie naciśnijmy CTRL + SHIFT + M lub po prostu naciśnijmy ikonę urządzenia dostępną na ekranie. Natychmiast doda mały pasek narzędzi pod głównymi pasami narzędzi przeglądarki.

Teraz możesz wybrać żądane urządzenie mobilne do stymulacji systemu. Zostaniemy przełączeni na interfejs przeglądarki mobilnej, gdzie przycisk aparatu pozwala użytkownikom wybrać zdjęcia do opublikowania na Instagramie. Pamiętajmy, że ten interfejs nie zapewni nam pasków przewijania, zamiast tego możemy użyć okrągłej kropki, aby stymulować stukanie i przeciąganie na ekranie dotykowym. W przypadku, gdy przyciski nie są widoczne na ekranie, najlepiej nacisnąć opcję ponownego ładowania. Musimy również wybrać opcję Wszystkie pliki w oknie dialogowym przeglądarki, aby wybrać obraz do przesłania. W ten sposób możemy dodawać zdjęcia w taki sam sposób jak na aplikacji mobilnej.

Jeżeli naszą przeglądarką jest Firefox musimy wykonać następujące kroki. Po pierwsze musimy przejść do opcji Narzędzia. Jeżeli nie widzimy tej opcji, wejdźmy w Menu i znajdźmy ikonę Narzędzi, którą musimy przenieść do paska menu. Klikając na ikonę Narzędzia wybierzmy „Web Developer”, a następnie „Responsywny tryb projektowania”. Po aktywowaniu możesz publikować zdjęcia tak samo jak w Chrome, ale dodatkową korzyścią jest to, że pozwala korzystać z pasków przewijania.

Jak ominąć konto prywatne na Instagramie?

Istnieją dwa rodzaje kont na Instagramie. Pierwszy rodzaj jest publiczny, a drugi przeznaczony do użytku prywatnego. Na profilach publicznych każdy może przejrzeć zawartość konta i obserwować użytkownika.

Podczas gdy na kontach prywatnych tylko wybrane osoby mogą wyświetlać profil użytkownika. Konta prywatne można wyświetlić tylko wtedy, gdy dana osoba zatwierdzi wniosek osoby obserwującej. Jak można przejrzeć zawartość prywatnego profilu? Pierwszym, oczywistym sposobem jest bezpośrednie zapytanie użytkownika i wysłanie prośby o obserwację. Użytkownik posiadający prywatne konto, może otrzymać powiadomienie, że osoba wysyłająca chce wysłać wiadomość lub obserwować jej profil. Prośba może zostać odrzucona lub zaakceptowana.

Często praktykowanym sposobem jest zakładanie fałszywych profili na Instagramie. Jest to źle postrzegane przez innych użytkowników. Użytkownicy zakładają fałszywe kobiece konta i wysyłają prośby o dodanie do obserwujących.

Innym rozwiązaniem jest  przeglądarka profili na Instagramie. W sieci możemy znaleźć wiele przeglądarek profili instagramowych. Istnieje wiele narzędzi online, dzięki którym można łatwo przeglądać prywatne konta na Instagramie. Przykładem takich narzędzi jest https://www.instaspy.net/ lub http://viewprivateprofiles.net/. Wyszukując takich narzędzi w sieci musimy być bardzo ostrożni. Wiele z nich jest próbą oszustwa i wyłudzenia danych osobowych lub dostępowych.

Jak dodać film na Instagram?

Kiedy uruchomimy naszą aplikację musimy kliknąć na ikonę kamery i wybierzmy opcję Film. Naciśnijmy i przytrzymajmy przycisk „Nagraj”. To jest duże kółko u dołu ekranu. Aparat zatrzyma nagrywanie po podniesieniu palca z przycisku. Możemy nagrać wiele klipów w jednym filmie, nagrywając ponownie po podniesieniu palca.

Nieudane klipy można usunąć, dotykając przycisku „Usuń” poniżej przycisku nagrywania (ostatnio nagrany zostanie najpierw usunięty). Filmy muszą trwać co najmniej 3 sekundy i maksymalnie 60 sekund. Możemy kliknąć okrągłą ikonę strzałki w lewym dolnym rogu ekranu nagrywania, aby zamienić między tylną a przednią kamerą. Wybierzmy „Dalej”, aby kontynuować wysyłanie. Ten przycisk znajduje się w prawym górnym rogu i przeniesie nas do strony edycji. Na następnym ekranie możemy dodawać odpowiednie filtry.

Jeżeli dodaliśmy efekty możemy kolejny raz kliknąć przycisk „Dalej”. Przed publikacją możemy napisać jakiś opis naszego filmiku i dodać tagi do zwiększenia jego zasięgu. Instagram poprosi nas o podanie lokalizacji i zapyta się czy chcemy opublikować nasz film również na innych kanałach social media. Kiedy wszystko zatwierdzimy nasz film zostanie dodany na Instagram.

Jak dodać gif na Instagram?

Przesyłanie GIF do Facebooka jest łatwe, ale Instagram nie wspiera natywnie GIF-ów. Aby przesłać GIF do Instagrama, musimy najpierw przekonwertować go na plik wideo. Później możesz opublikować go na Instagramie, podobnie jak w przypadku każdego standardowego filmu. Najszybciej możemy opublikować GIF-a na Instagramie za pomocą Giphy. Giphy to popularna wyszukiwarka GIF-ów.

Zaletą Giphy jest jednak to, że umożliwia łatwe publikowanie w różnych sieciach społecznościowych i automatyzuje proces konwersji wideo na Instagram. Po znalezieniu GIF-a wystarczy kliknąć ikonę Instagram i po otrzymaniu monitu wpisać adres e-mail. Gdy to zrobimy, 15-sekundowy MP4 zostanie przesłane na naszą pocztę. Musimy wejść na naszą pocztę z telefonu i zapisać filmik w pamięci telefonu. Włączamy aplikację mobilną i publikujemy naszego GIF-a.

Jak dodać zdjęcie na Instagram bez przycinania?

Istnieją dwie opcje przycinania zdjęć na Instagram: Portret: 4: 5 oraz Krajobraz: 1,91: 1. Jeżeli chcemy opublikować inne zdjęcia bez konieczności ich przycinania, musimy użyć narzędzi i aplikacji, które umożliwiają publikowanie pionowych zdjęć za pomocą kilku kliknięć. Jedną z takich aplikacji dostępnych na Androidzie jest No Crop. Aplikacja jest darmowa i pozwala na publikowanie zdjęć bez konieczności przycinania. Dla telefonów z systemem IOS dostępna jest aplikacja Whitegram.

Podobnie jak No Crop pozwala użytkownikom Iphone publikować zdjęcia bez konieczności ich przycinania lub zmiany rozmiaru. Kolejnym narzędziem, które pozwala na publikowanie zdjęć bez konieczności przycinania jest Pixlr. Jest to narzędzie z którego możemy korzystać online. Pozwala edytować zdjęcia i publikować je w takiej formie jakiej chcemy. Możemy publikować zdjęcia na Instagramie za pomocą komputera dzięki Pixlr. Instagram „myśli”, że dodajemy nowe zdjęcia za pomocą aplikacji mobilnej.

Jak połączyć Instagram z Facebookiem?

Połączenie popularności Instagrama z naszą stroną na Facebooku za pomocą zakładki Instagram zwiększa zasięg i atrakcyjność profilu. Instagram może być łatwo zintegrowany z naszą stroną na Facebooku, aby potencjalnie zwiększyć liczbę wyświetleń, reakcji i obserwujących. Zalogujmy się na nasze konto na Facebooku. Wpiszmy „Instagram Page App” na pasku wyszukiwania u góry ekranu Facebooka, aby utworzyć wyniki wyszukiwania dla Instagrama.

W sekcji Aplikacje znajdźmy opcję Instagram zatytułowaną Aplikacja strony Instagram i kliknijmy przycisk Użyj teraz. Na stronie aplikacji, która się otworzy, kliknijmy przycisk Dodaj do swojej strony na Facebooku, aby zainstalować aplikację. Na wyświetlonym ekranie wybierzmy profil, do którego chcemy dodać zakładkę Instagram. Kliknijmy Dodaj kartę strony po czym zostaniemy przeniesieni na profil.

Ostatnim krokiem jest konfiguracja profilu i autoryzacja aplikacji. Wpiszmy swoje poświadczenia Instagram i postępuj zgodnie ze wskazówkami, aby autoryzować aplikację, jeśli zostaniemy o to poproszeni, aby dodać kartę do naszej strony. Po zakończeniu instalacji użytkownicy na karcie profilu mogą klikać poszczególne zdjęcia, udostępniać je i komentować.

Jak odłączyć Instagram od Facebooka?

Wielu użytkowników mediów społecznościowych połączyło swoje profile na Facebooku z kontami na Instagramie, dzięki czemu ich znajomi z Facebooka mogli łatwiej zlokalizować i śledzić ich aktywność na Instagramie. Ponadto połączenie profili pozwala bez trudu udostępniać posty z Instagrama na kontach Facebooka. W pewnym momencie możemy chcieć odłączyć Instagrama od Facebooka i prowadzić profile oddzielnie.

Co musimy wykonać by odłączyć oba profile? Otwórzmy swoje konto na Instagramie na naszym urządzeniu. Możemy uzyskać dostęp do naszego konta na Instagramie za pośrednictwem strony internetowej lub aplikacji, którą wcześniej pobraliśmy. Przejdźmy do Opcji i dotknijmy Połączone konta w Ustawieniach. Następnie musimy wybrać opcję Facebook, ponieważ tutaj próbujemy odłączyć konto Instagram z naszego konta na Facebooku. Możemy kontynuować klikając na Odłącz konto.

Po odłączeniu konta Instagram od konta Facebook, możemy usunąć istniejące z Instagrama na naszym profilu na Facebooku. Otwórzmy swoje konto na Facebooku i przejdźmy do Ustawień. W Ustawieniach kliknijmy Aplikacje i strony internetowe, a następnie spróbujmy znaleźć Instagram na liście. Jeśli nie możemy znaleźć Instagrama na liście, kliknijmy Zobacz więcej. Kliknijmy ikonę Instagram.

Na otwartej stronie znajdźmy opcję Usuń aplikację na dole strony i kliknijmy na nią. Na ekranie pojawi się monit. Zaznaczmy pole informujące, że wszystkie nasze działania na Instagramie zostaną usunięte z naszego konta na Facebooku, jeśli usuniemy aplikację. Kliknijmy opcję Usuń w prawym dolnym rogu monitu. Pomoże to usunąć wszystkie nasze istniejące posty na Instagramie ze naszego konta na Facebooku.

Instagram jak zarabiać?

Instagram posiada ponad 700 milionów użytkowników, z czego 400 milionów aktywnie korzysta z Instagrama na co dzień. Do tej pory przesłano ponad 40 miliardów zdjęć. Popularność Instagrama pozwala zamienić aktywne korzystanie z portalu społecznościowego na normalną pracę. Prawdopodobnie najbardziej znanym sposobem zarabiania na Instagramie jest influence marketing, czyli tworzenie sponsorowanych postów w imieniu marki.

Wchodząc na Instagram Influencer Sponsored Post Money Calculator możemy określić wysokość zarobków za dane działania. Jeśli uda się nam zawrzeć umowę sponsorską z jakąś marką, zwykle będziemy tworzyć posty z odpowiednimi obrazami lub filmami.

Będziemy musieli w jakiś sposób odwoływać się do marki, być może z markowym hashtagiem, wzmianką lub linkiem. Następnie udostępniamy posty swoim odbiorcom i ostatecznie zarabiamy. Na Instagramie możemy zarabiać poprzez marketing afiliacyjny. W swoich postach możemy zachęcać do kupowania produktów i prosić naszych obserwatorów, by używali linku umieszczonego na profilu.

Każda sprzedaż, która odbyła się poprzez nasz profil będzie dla nas zarobkiem. Na Instagramie możemy prezentować nasze produkty i usługi. Jeżeli prowadzimy cukiernie, publikowanie profesjonalnych zdjęć naszych produktów zwiększy nam obserwujących, zwiększy się świadomość marki i z czasem zauważymy zwiększoną sprzedaż naszych produktów.

Jak dodać kilka zdjęć na Instagrama?

Otwórzmy naszą aplikację i kliknijmy przycisk + na dole ekranu. Przejdźmy do naszej biblioteki. Kliknijmy prawe kółko nad zdjęciami. Zaznaczmy maksymalnie 10 zdjęć które chcemy dodać na Instagrama. Kliknijmy Dalej i przejdźmy do ekranu filtrów. Wybierz filtr, jeśli chcemy go dodać. Jeśli nie wybierzesz filtra, nasze zdjęcia nie zostaną zmienione. Filtry są ułożone w dolnej części ekranu.

Wybranie jednego filtru spowoduje zastosowanie go do wszystkich zdjęć w tej grupie. Ponownie kliknijmy przycisk Dalej. Kliknijmy Udostępnij. Ta opcja znajduje się w prawym górnym rogu ekranu. Spowoduje to natychmiastowe udostępnienie wszystkich naszych zdjęć na Instagramie. Będziemy mógł je wyświetlić, przesuwając palcem w lewo lub w prawo nad wyświetlanym zdjęciem, aby przewijać grupę zdjęć.

Jak sprawdzić kto wchodził na mój Instagram?

Jeśli korzystamy z Instagrama, możemy zobaczyć profil dowolnego członka. Ale wielu z nas chciałoby wiedzieć, kto oglądał nasz profil na Instagramie. Dziś na Instagramie prawie wszystkie gwiazdy są związane z fanami i dzielą się swoim życiem towarzyskim. Instagram pomaga także firmom, marketerom, webmasterom i blogerom stać się marką. Istnieje wiele skutecznych narzędzi, które pomagają sprawdzić kto oglądał nasz profil na Instagramie.

Za pomocą aplikacji Follower Insight App możemy zobaczyć, kto wyświetla nasz profil na Instagramie. Możliwe jest śledzenie tych folloersów, którzy obserwują nas, możemy zobaczyć kto przestał nas obserwować lub zablokował na Instagramie. Aplikacja może wysyłać nam powiadomienia o wszystkich trzech działaniach. Ma prosty i przyjazny dla użytkownika interfejs. W łatwy sposób pozwoli sprawdzić naszą popularność na Instagramie.

Jak usunąć komentarz na Instagram?

Kiedy przejrzymy komentarze pod naszym zdjęciem na Instagramie, możemy zauważyć, że niektóre z nich mogą być bardzo obraźliwe lub być spamem. Możemy je usunąć z naszego profilu. Na pierwszy rzut oka zobaczymy, że nie ma takiej opcji jak usuń komentarz, ale wykonując poniżej opisane działania możemy pozbyć się niechcianego komentarza. Włączmy aplikację Instagram na swoim urządzeniu z Androidem lub iOS.

Znajdźmy zdjęcie z komentarzem, który chcemy usunąć i dotknij je. Teraz kliknijmy przycisk komentarzy, który zwykle klikamy, kiedy chcemy napisać komentarz. Znajdźmy komentarz, który chcemy edytować lub usunąć, dotknij go, a zobaczymy kosz w prawym górnym rogu. Kliknijmy kosz na śmieci, a komentarz zostanie usunięty.

Jak promować Instagram?

Możemy zwiększać zasięg naszego Instagrama poprzez wykorzystywanie hasztagów. Wielu użytkowników poszukuje zdjęć na podstawie popularnych tagów. Oznaczajmy zdjęcia nie tylko tagami, które określają czym są prezentowane przedmioty, ale również określają ich charakter na przykład #cute, #beautiful, #love, #funny.

Na stronie web.stagram.com możemy sprawdzić jakie hasztagi są popularne i jakie będą pasować do naszego zdjęcia. Kolejnym sposobem na zwiększenie popularności profilu Instagrama jest organizowanie konkursów. Jeżeli nasi obserwujący będą lajkować nasze zdjęcia, udostępniać nasze posty, zwiększy się zasięg naszego profilu i inni użytkownicy mogą zobaczyć nasz profil.

Możemy korzystać z rozwiązań takich jak Instagram Ads. Sponsorowane posty, które będą wyświetlane innym użytkownikom mogą zwiększyć zasięg naszego profilu i zwiększyć liczbę obserwujących.

Wielu użytkowników Instagrama kupuje followersów. Taka praktyka może w przyszłości okazać się nieskuteczna w momencie gdy zostaną wprowadzone rozwiązania podobne do EdgeRank.

Jak zdobyć like na Instagramie?

Istnieje kilka rozwiązań, które pozwoli na zdobywanie większej widoczności naszego profilu i tym samym większej ilości like’ów. Użyjmy hasztagów do kategoryzowania zdjęć za pomocą słów kluczowych. Hasztagi ułatwiają odkrywanie przez innych użytkowników, a zdjęcia są bardziej lubiane. Używanie wielu hasztagów zwiększa prawdopodobieństwo, że nasze zdjęcia zostaną wyświetlone, polubione i udostępnione.

Użyjmy jak największej liczby hasztagów dla każdego zdjęcia. Na przykład, jeśli mamy zdjęcie naszego kota, możliwe hasztagi, których możemy użyć to #cat, #catsofinstagram, #catstagram i #cats_of_world. Jeżeli możemy użyjmy również popularnych tagów jak #cute, #love i tym podobne. Opublikujmy odpowiednie zdjęcia. Często użytkownicy publikują cokolwiek, na przykład swój obiad, psa lub puste butelki po piwie. Jeśli chcemy więcej polubień, pomyślmy o Instagramie jako naszej galerii sztuki.

Jego celem jest wyświetlanie tylko najlepszych, wysokiej jakości zdjęć. Obrazy wysokiej jakości są w stanie zdobyć najwięcej reakcji na Instagramie. Opublikujmy zdjęcia unikalnych rzeczy lub krajobrazów. Ludzie lubią niepowtarzalne zdjęcia rzeczy, których nigdy wcześniej nie widzieli.

Jak dodać emotki na Instagram?

Otwórzmy Instagrama, a jeśli nie jesteśmy zalogowani na Instagramie, wpisz swoją nazwę użytkownika lub numer telefonu i hasło, a następnie wybierzmy Zaloguj się. Przejdźmy do wpisu, który chcemy skomentować. Możemy przewinąć stronę główną, aby znaleźć post, lub dotknijmy ikony lupy, aby wyszukać określonego użytkownika. Stuknijmy ikonę dymku. Zobaczymy tę ikonę poniżej zdjęcia posta na Instagramie. Powinno to spowodować podniesienie klawiatury Androida. Kliknijmy ikonę klawiatury emotek.

Przypomina buźkę i zobaczymy ją w lewym dolnym lub prawym dolnym rogu klawiatury. Jeśli nie widzimy ikony emotek, dotknijmy i przytrzymaj przycisk Wróć. Powinniśmy zobaczyć opcję emoji. Wybierzmy emotikony do opublikowania. Możemy przewijać w lewo lub w prawo wszystkie dostępne emoji. Kliknijmy na ten, który chcesz opublikować i zostanie wprowadzony w pole komentarza. Kliknijmy ikonę Zatwierdzania po prawej stronie i emotka zostanie dodana do komentarza.

Kiedy najlepiej dodać zdjęcie na Instagram?

W ubiegłym roku wielu menedżerów mediów społecznościowych stwierdziło, że wieczory od 19.00 do 21.00 to najlepszy czas na publikowanie postów na Instagramie. W 2018 r te tendencje zmieniły się. Większość menedżerów mediów społecznościowych stwierdza, że czas na lunch w godzinach od 11 do 13 to najlepszy czas na publikowanie postów na Instagramie, a następną porą są wieczory od 19.00 do 21.00. Musimy pamiętać, że każde konto na Instagramie ma unikalną publiczność w różnych strefach czasowych, dlatego ważne jest ustalenie, jaki jest najlepszy czas na publikowanie na Instagramie.

Dlaczego publikowanie we właściwym czasie jest tak ważne? Algorytm Instagrama nie tylko monitoruje, ile zaangażowania otrzymuje nasz post na Instagramie, ale również to, jak szybko uzyskujemy zaangażowanie. Jeśli publikujemy w czasie, kiedy większość obserwujących jest w Internecie, dajemy sobie szansę na szybkie zbieranie lajków.

Jeśli nasz post zyska wiele pozytywnych reakcji i komentarzy wkrótce po jego opublikowaniu, będzie to dla algorytmów Instagrama sygnał, że nasz post na Instagramie jest treścią wysokiej jakości, a algorytm wyświetli nasz post jeszcze większej liczbie obserwujących. Dzięki znalezieniu spersonalizowanego czasu na opublikowanie posta na Instagramie możemy zwiększyć zasięg i uzyskać więcej polubień i obserwatorów.

Podobne Posty

O Kamil S

Zobacz również

3 proste receptury copywritera na chwytliwe nagłówki w mediach społecznościowych

W mediach społecznościowych liczą się sekundy. Odbiorca w mgnieniu oka podejmuje decyzję, czy przeczyta dany …