Home / News (strona 2)

News

Darmowe narzędzia do tworzenia infografik

darmowe-narzędzia-do-tworzenia-infografik

Tworzenie dobrych i interesujących treści nie może się ograniczać i zamykać wyłącznie do starannie przygotowanego tekstu. Nawet najlepszy tekst się nie sprzeda, jeżeli nie trafi do odpowiedniej publiczności lub nie będzie odpowiednio okraszony. Co zaś z odbiorcami, którzy cenią sobie prostotę przekazu i jego zwięzłość? Czy można im również przekazać …

Czytaj »

Jak trwale i na stałe usunąć oraz zlikwidować konto na Facebooku

jak usunąć konto na fb

W tym artykule opowiemy czy i jak usunąć i zlikwidować konto i profil na fb Założenie konta na Facebooku to zaledwie kilka kliknięć, potwierdzenie i rejestracja gotowa. Usunięcie go natomiast to niemalże jak całkowite wylogowanie się ze świata. Wymaga kilkunastu potwierdzeń, karencji, odczekania i kolejnego potwierdzenia, ponieważ portal daje Ci …

Czytaj »

Darmowe Edytory do obróbki, retuszu i edycji zdjęć online

social media pl

Obróbka zdjęć, retuszowanie i fotomontaż nigdy wcześniej nie były tak proste. W tym artykule odpowiadamy na pytanie jaki edytor i program do obróbki, przerabiania i retuszu zdjęć online i za darmo jest najlepszy? Dobre jakościowo treści w Internecie to nie tylko doskonale dobrany i przemyślany temat, opracowane zagadnienia i cała …

Czytaj »

Jak ogarnąć kryzysy na swoim fanpage?

krysys w social media

Każdy prowadzony fanpage, szczególnie jeżeli dotyczy działalności firmy, a nie jest jedynie miejscem gromadzenia społeczności, czy inicjatywą powstałą pod wpływem chwili. Oczywiście, te również są narażone na różnego rodzaju kryzysy. W przypadku firm jednak zdarza się to znacznie częściej, jest do tego więcej okazji, a rozwiązanie kryzysu, sposób poradzenia sobie …

Czytaj »

Spektakularny show Union Investment i JLL na fasadzie Pasażu Lipińskiego [prasówka]

394A7882

W czwartek, 2 marca, w godzinach wieczornych najemcy budynku Pasaż Lipińskiego oraz mieszkańcy Warszawy i turyści mieli okazję podziwiać spektakularny show mappingu 3D wyświetlany na fasadzie kamienicy. Choć skrzyżowanie Alei Jerozolimskich i Emilii Plater to miejsce przesiadkowe, przez które codziennie przewija się mnóstwo osób, to chyba jeszcze nigdy nie udało …

Czytaj »

Pomysły na aktywizację fanów restauracji na fanpage i offline.

Prowadzenie restauracji to niezwykle trudne zadanie. Wymaga dopilnowania wielu różnorodnych sfer funkcjonowania lokalu, w tym zakupów, gotowania, odpowiedniej obsługi gości i oczywiście promocji. Mówi się, że biznes bez reklamy, jest jak puszczanie oka do dziewczyny w ciemnym pokoju. Niby coś się robi, ale nikt nie wie co. Jednym z bardzo …

Czytaj »

Grey przejął ChatBot na Fan Page’u Multikino

film-1927658_1280

Sieć kin Multikino, z okazji premiery „Ciemniejszej strony Greya” przygotowała konkurs, który jest prowadzony przy użyciu ChatBota na Fan Page’u Multikino Polska na portalu Facebook.com. Rozmowę na ChatBocie prowadzi Grey. Nagrodą główną w konkursie jest lot helikopterem nad Warszawą z aktorem Mikołajem Roznerskim. 9. lutego w sieci Multikino będzie można …

Czytaj »

8 najważniejszych składników placemakingu

Do 2017 roku na polskim rynku przybędzie 2 mln mkw. powierzchni handlowej. W dzisiejszych czasach ludzie wolą robić zakupy w Internecie, wiec żeby przyciągnąć ich do centrum trzeba im zapewnić rozrywki, które sprawią, że będą chcieli oni spędzić w nim swój wolny czas. Podobnie jest w przypadku powierzchni biurowych, w …

Czytaj »

Jak się wyróżnić – pokazy laserowe i videomapping na budynkach

social media

Widzieliśmy już pokazy laserowe na budynkach czy videomapping, zachwycaliśmy się festiwalem Light Move Festival w Łodzi. Każdy przynajmniej raz w życiu natknął się na pokazy świetlne. Tego typu eventy mogą mieć wydźwięk nie tylko kulturalny, ale również komercyjny – w ten sposób stają się narzędziem promocji dla zarządców nieruchomości komercyjnych …

Czytaj »

[case study] Jak przyciągnąć 5000 osób na wydarzenie w centrum handlowym?

social-media-case-study.jpg

W grudniu w centrum handlowym Forum w Gliwicach odbył się długo wyczekiwany na Śląsku koncert znanej piosenkarki Margaret. Wydarzenie przyciągnęło do centrum handlowego kilka tysięcy osób, które specjalnie na koncert przyjechały z całego regionu. Zazwyczaj przy tego typu wydarzeniach stosuje się standardowy zestaw działań związanych z komunikacją. Większość centrów handlowych …

Czytaj »

Instagram – 7 najczęstszych błędów

Instagram

Instagram jest dziś jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych wymienianych jednym tchem z takimi gigantami jak Facebook czy Twitter. Choć właścicielem Instagrama jest właściwie Facebook, to jest to odrębny produkt. Serwis społecznościowy połączony jest z aplikacją o tej samej nazwie na urządzenia mobilne. Do tej pory Instagram zdążył zdobyć ponad 300 …

Czytaj »

10 kroków na lepsze wykorzystanie Instagrama w Twojej firmie

instagram

To niebywałe jak ze zwykłej aplikacji do umieszczania zdjęć powstał prawdziwy gigant który każdego dnia używany jest przez około 300 milionów użytkowników na całym świecie. Mowa oczywiście o Instagramie, aplikacji która z dnia na dzień rośnie, zostawiając konkurencję daleko za sobą. Na Instagramie obecnych jest mnóstwo kont różnych marek nie …

Czytaj »

Placemaking

placemaking-jpg

Ważną rolę w życiu ludzi pełnią różnego rodzaju miejsca. W każdym mieście istnieją tzw. public spaces, czyli dostępne dla każdego przestrzenie, które są znane i chętnie odwiedzane przez wszystkich. Nie tylko parki i typowe atrakcje turystyczne, ale coraz częściej wyjątkowe biurowce, w których każdy marzy, aby pracować, place lub galerie …

Czytaj »

Poradnik: Jak wybrać rzetelnego pozycjonera

Poradnik: jak zatrudnić rzetelnego pozycjonera

Jeżeli Twoja firma swoją działalnością obejmuje również Internet posiadając przykładowo stronę www, wtedy SEO jest kluczowe dla jej dalszego powodzenia. Możesz posiadać niezwykle rozbudowaną witrynę, która jest majstersztykiem front-endu i back-endu, ale bez ruchu na niej pozostaje w rzeczywistości bezużyteczna. Sam ruch nie jest tym, czego najbardziej potrzebujesz, ale ruch …

Czytaj »

Prezentacja multimedialna – o czym warto pamiętać

pokój konferencyjny

Wygłaszanie prezentacji multimedialnej jest niebywale stresujące. Spotykamy się z tym już w gimnazjum, a potem ciągnie się to za nami przez szkołę średnią, studia i pracę. Na samym początku zastanawiamy się, co zrobić, aby zachwycić swoją prezentacją oraz co zrobić, aby była czytelna. Zatem warto by było już na początku …

Czytaj »

Jakie mogą być przyczyny braku konwersji z reklam na Facebook

socialmedia.pl pic

Poznaj 3 główne przyczyny, które stoją za tym, że nie masz konwersji z reklamy na Facebooku. Dowiesz się, co możesz na nie poradzić i na co zwrócić uwagę. Na początku, na potrzeby tego artykułu, przybliżę dwa pojęcia. Pierwsze z nich to konwersja. Jeżeli stronę docelową odwiedziło 100 osób, a formularz …

Czytaj »

18 błędów podczas tworzenia reklamy na Facebooku

Zrobienie dobrej kampanii reklamowej na Facebooku wymaga unikania najczęściej popełnianych błędów. Powodują one, że kampania nie jest skuteczna i nie przynosi zamierzonych rezultatów. Każdy popełnia błędy. Tak, Ty też!z pewnością masz na swoim koncie więcej błędów niż sukcesów. Ważne, aby wyciągać z nich wnioski. Można też, zamiast popełnia własnych, uczyć …

Czytaj »

Posty i wpisy na FB – Jak znaleźć ciekawy pomysł? – 15 pomysłów na posty na FB

Szukasz pomysłow na fajne wpisy i posty na Facebooka? Ten artykuł jest dla Ciebie. Z pewnością jak wielu innych użytkowników Facebooka borykasz się z problemem pomysłowości postów na twoim fan page czy grupę. Potrzebujesz pomysły na fajne, ciekawe ale i skuteczne posty i wpisy na fb – ten artykuł jest …

Czytaj »

Poke-marketing, czyli jak wypromować lokalny biznes przy pomocy Pokemon GO

Dorośli ludzie biegający po parkach i szukający wirtualnych stworów, karambole na autostradzie spowodowane pojawieniem się rzadkiego okazu, ludzie pukający do obcych mieszkań i wchodzący do obcych ogródków tylko dlatego, że zaprowadziłą ich tam gra. Nie mamy wątpliwości – Pokemony znowu, tak jak na początku XXI wieku, opanowały świat. Pokemon GO to …

Czytaj »

Jak znaleźć więcej czasu na prowadzenie bloga ?

Prowadzenie bloga jest czasochłonne, a w szczególności gdy chcemy systematycznie dostarczać czytelnikom nowe i ciekawe wpisy. Znalezienie czasu na takie wyzwanie jest nie lada wysiłkiem zarówno dla początkujących copywriterów jak i dla tych z większym doświadczeniem. W obydwu przypadkach ilość odpowiedniego czasu jaka powinna być przeznaczona na pisanie może okazać …

Czytaj »

Facebook Live – Praktyczne Wskazówki na Udaną Transmisję

facebook live

  Dodaj dobry opis. . Przed rozpoczęciem transmisji zostaniesz poproszony przez portal o podanie opisu filmu. Jest to bardzo ważne, ponieważ na jego podstawie potencjalni widzowie podejmą decyzję, czy oglądać Twój live. Jest to odpowiednik nagłówka artykułu lub tytułu wpisów na blogu. Możesz zmienić ten opis później po zakończeniu wideo, …

Czytaj »

Jak wykorzystać media społecznościowe w restauracji, żeby zdobyć nowych klientów i zwiększyć obroty?

W ostatnich latach w Polsce konkurencja na rynku restauracji stała się silniejsza – znacznie wzrosła liczba restauracji, Polacy więcej podróżują i ich wymagania rosną. Popularnością cieszą się programy kulinarne, które mogą w łatwy sposób wypromować restaurację, ale też równie szybko obnażyć błędy i doprowadzić ją do upadku. Walka o klienta …

Czytaj »

20 wskazówek  jak poprawnie prowadzić konto na Twitterze

twitter

Obsługa Social Media wydaje się być banalna, a większość z nas ma konto na wielu kanałach. Począwszy od Facebooka poprzez Snapchacie, Instagramie a skończywszy na Twitterze. Ci którzy osiągają sukcesy na Facebooku myślą, że równie dobrze pójdzie im na Snapchacie czy Twitterze. Otóż nie zawsze. Każdy kanał jest do siebie …

Czytaj »

Klipy wideo w marketingu internetowym

Video Marketing

90% osób, które mają telefon komórkowy, nigdy nie znajduje się dalej od niego, niż na wyciągnięcie ręki. A ponieważ dziś telefon jest praktycznie przenośnym ekranem, wstyd byłoby nie wykorzystać potęgi filmu. Oczywiście – ta forma marketingu ma pewne wady, na czele z ceną, która sprawia, że to tekst, a nie …

Czytaj »

Snapchat – dlaczego Twoja marka powinna być obecna

snapchat

Gdy w 2011 roku na rynek aplikacji mobilnych wchodził Snapchat, niewiele osób zdawało sobie sprawę z tego, do jakich rozmiarów może przeobrazić się ten (nie)zwykły komunikator. 
Dzisiaj, gdy zajmuje 3 miejsce wśród najchętniej pobieranych aplikacji na smartfony z Androidem, nie powinniśmy przechodzić obok niego obojętnie.
Funkcje jakie posiada, a szczególnie te …

Czytaj »

Konkursy na Facebook. Jak zrobić konkurs na FB – pomysły, rodzaje, losowanie

konkursy na facebooku

Facebook, konkursy i aplikacje konkursowe z nagrodami. Co musisz wiedzieć o FB kiedy organizujesz konkurs. Konkursy na Facebooku które angażują – na straży regulaminu, czyli jak organizować je legalne. Jak zrobić losowanie na fb? Na naszym feedzie na Facebooku co chwila widzimy konkursy – i nic dziwnego. Jest to bardzo …

Czytaj »

Facebook Live Video – Broadcast live. You Tube może się czuć nieswojo

Facebook Live Video Blog Post

Facebook  i YouTube dwie platformy, których w Polsce nie trzeba nikomu przedstawiać. Obydwie też mają, wydawało by się, ugruntowaną pozycję, nie do ruszenia. Facebook wprowadza powoli, kraj za krajem, swoją live-streamingową aplikację Facebook Live Video. Periscope, Google Hangout, Blab, Meerkat – nie stanowią zagrożenia. Każde jednakże z innej przyczyny. Inwazyjna …

Czytaj »

Śmieszny, czyli skuteczny w przyciąganiu

Każdy z nas wie lub wydaje mu się, że wie czym jest lolcontent. To przecież te śmieszne obrazki, które czasem wrzucamy na Facebooka. Trudno temu zaprzeczyć, ale jaki jest cel tego typu komunikacji? Dziś bliżej przyjrzymy się właśnie śmiesznym treściom. Etymologia słowa lolcontent jest oczywista – LOL, czyli w języku …

Czytaj »

Wrr zamiast reklamacji? Jakie będą skutki nowych reakcji na Facebooku.

Emoji face

Przeglądając swój news feed na Facebooku możemy trafić na wszystko – zdjęcia znajomych z wakacji, zdjęcia dzieci znajomych, ich psów i kotów, całe spektrum stanów emocjonalnych i aktywności, od „rozleniwiony”, przez „oświeconego”, „wkurzonego” aż po „zmienianie świata” i „spełnianie życzeń”. Widzimy, kto gdzie podróżuje i z kim. Lajkujemy, komentujemy. Nagle …

Czytaj »

Prowadzenie bloga na studiach – jak się zorganizować

Studia są jednym z najbardziej twórczych okresów w życiu. Nie da się ukryć, że studenci to istotna grupa osób funkcjonująca w różnych obszarach social media. Mało kto sobie jednak zdaje sprawę, że według powszechnych badań, w wieku 21-24 lat człowiek osiąga swój szczyt umiejętności intelektualnych, umiejętności nauki. Kierując się bieżącymi …

Czytaj »

Reddit – Internetowe Multi-Kulti w pełnej krasie

photodune-12528793-multicultural-connections-s

Jeżeli myśleliście, że najjaśniejszymi stronami Internetu są Facebook, Twitter i Instagram, jesteście w błędzie – istnieją znacznie barwniejsze i oferujące więcej możliwości socjalizujących media społecznościowe. Jednym z nich jest reddit, którego podtytułem jest „The Front Page of The Internet„. I nie ma w tym zdaniu krztyny przechwałek, gdyż drugiej tak …

Czytaj »

Facebook i 6 mitów o treści

facebook mity

Tracisz fanów na Facebooku? Zasięg kurczy się właściwie ze wpisu na wpis, a bitwa o komentarze wydaje się przegrana, już zanim zatwierdzisz treści dodawaną na stronę. Najpewniej to wina Facebooka. A jeśli nie, to na pewno jacyś domorośli specjaliści zepsuli rynek. Albo może ludzie w ogóle przestali korzystać ze społecznościowego …

Czytaj »

Facebook FAQ – Jak zrobić to i owo

Facebook FAQ Jak Zrobic to i owo

Z tego artykułu dowiesz się jak usunąć fanpage, jak dodać admina na fb, jak zmienić wygląd facebooka i jak zarządzać facebookiem firmowym. Jak zmienić fanpage na profil? Od pewnego czasu Facebook udostępnia możliwość konwersji profilu osobistego na fanpage. Całą procedurę można przeprowadzić z poziomu dedykowanej formatki znajdującej się pod adresem https://web.Facebook.com/pages/create/migrate/. Należy …

Czytaj »

Emocje w marketingu

emocje w marketingu

Jednym z kluczowych elementów przekazu, który decyduje o sukcesie danego klipu, tekstu lub audio są emocje. Treścią angażujące emocjonalnie dzielimy się wszyscy zdecydowanie chętniej niż nawet użytecznymi, ale pozbawionymi emocji artykułami. Jeśli jednak przyjrzeć się temu jaki skutek wywierają, okaże się, że zagrać można prawie na każdej nucie. Ba, można …

Czytaj »

Viral – Odrobina teorii dotyczącej dystrybucji informacji

Viral

Viral – Co to jest i jak zrobić viral? Virale to piękna rzecz, złoty Graal marketingu. Wielu zastanawia się jak zrobić dobry viral. Niestety większość z nich powstaje przez przypadek. Tymczasem istnieje kilka dość prostych zasad, które pozwalają świadomie i skutecznie budować treści wirusowe. Ponieważ jednak cała teoria wymaga dość …

Czytaj »